Forum Guilty Gear Team Poland Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Bomber Loops
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Odpowiedz do tematu    Forum Guilty Gear Team Poland Strona Główna » Axl Low Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Bomber Loops
Autor Wiadomość
Epic
Weteran


Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 743
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań/Włocławek

Post
dlatego wiec radze poczekac do faq tam wszystko opisze; ) (na razie na sticku mam problemy z frc rensena-_-', a cwiczyc mi sie nei chce, bo na slasha czekam, tam podobno zmienili okienko frc).
wiec po kolei, jezeli przeciwnik po 1 AB robi recovery znaczy, ze zle zrobiles Wesoly tzn moze nie zle, ale za pozno wyszed ci AB, musisz zrobic go od razu po oderwaniu sie od ziemi i trafic przeciwnika wmiare nisko, co pozwoli ci spasc wczesniej i uniknac recovery oppa (zastanawiam sie i chyba tutaj sie nei zrozumielismy, zle cos przeczytalem, ale kit napisalem Wesoly).
chyba nie qcb tylko hcb+HS Mruga jezeli chodzi ci o ten kolowrotek co spada zza ekranu chyba o to ci chodzi, ale wtedy jest sie przy przeciwniku wiec po co dash? wyskakujesz i w powietrzu robisz K, HS, D AB

co do tego CM, to wlasnie dlatego nie lubie ich ogladac -_-' bo to jest robione na pokaz i niektore rzeczy wogole sie nie przydaja, niestety. niektore komba to zwykle wariacje podstawowych kombosow z dodaniem RC/FRC to akurat sie przydaje czasem jak mam zbedny tension, inne niestety sa nieprzydatne, bo albo wymagaja 100% tension, albo autor robi je na nieskonczonym tension Mruga co do tych 8 AB na Dizzy to jezeli zauwazysz pewien szczegol dzieki czemu to sie udalo tez stwierdzisz, ze to jest nieprzydatne. spojrz, ze Guard Meter jest ustawiony na maksimum (zwieksza to obrazenia i chyba ciosy wchodza na countera, ale co do tego drugiego to nie jestem pewien) i tylko dlatego to wyszlo chyba, bo inaczej sobie tego nie wyobrazam, wejdz w trening ustaw ten pasek na maksa i zobacz czy ci wyjdzie Mruga niewarto sobie takimi kombosami glowy zawracac, lepiej opanowac podstawy, chociaz niektore komba (te normalniejsze) mozna wlozyc do swojej gry, ale tylko wtedy jak mamy tension, ktory lepiej niestety zuzyc na frc rensena lub pod koniec na RC AB, aby dobic przeciwnika. uffff wiecej nie pisze takich monologow, dostane slasha to skminie faq Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Wto 21:27, 11 Kwi 2006 Zobacz profil autora
Checht
Początkujący


Dołączył: 16 Lut 2006
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Będzina okolice

Post
No nie ktore daja rade tylko po co je robic skoro 2FRC wystarcza na 200 DMG Wesoly ale popisac sie czasami mozna


Post został pochwalony 0 razy
Wto 22:35, 11 Kwi 2006 Zobacz profil autora
Epic
Weteran


Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 743
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań/Włocławek

Post
wlasnie 200 dmg w zupelnosci wystarcza Wesoly co to robi z Chippem to ........ Wesoly przewaznie sie stosuje taki w granicach 100-150 dmg Mruga te mozna zrobic czasami aby zaskoczyc oppa Mruga


Post został pochwalony 0 razy
Wto 22:47, 11 Kwi 2006 Zobacz profil autora
Checht
Początkujący


Dołączył: 16 Lut 2006
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Będzina okolice

Post
Epic wkleilbys ta liste ile AB wchodzi na kazda postac i jak nim startowac z ziemi, bo tylko tydzien mi zostal zeby sie tego nauczyc


Post został pochwalony 0 razy
Nie 11:55, 23 Kwi 2006 Zobacz profil autora
Epic
Weteran


Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 743
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań/Włocławek

Post
problem w tym, ze to co siedzialo w #R nie siedzi w / Smutny i jest kupa, ale kolesie opracowali juz troche nowych rzeczy, sa slabsze ale zawsze....:


Normal weight charas (1,00)
tested against Sol.. (1,00 Damage Multiplier, 1,00 Weight Index)


w rogu:

Throw, 6K, TK Bomber, S(c), TK Bomber, K, S(c), TK Bomber (139 dmg / grounds)
Trudne do zrobienia, trzeba trafic 6K najwczesniej jak to mozliwe.

K, S(c), 2D, rensen [FRC], S(c), TK Bomber, K, S(c), TK Bomber (164 dmg / grounds)
tutaj duzo sie nie zmienilo

teraz cos o nowym ciosie:
41236S* [FRC], K, S(c), TK Bomber, K, S(c), TK Bomber (178 dmg / grounds)
poczatke zrobic najnizej jak sie da, calosc najlepiej robic jako okizeme, biegniesz na przeciwnika jak wstaje i w ostatnim momencie, gdy chce cie zlapac na rzut wyskakujesz.

na srodku planszy:

K, S(c), 2D, rensen [FRC], run up, S(c), JC, j. K, DJC, j.H, J. D, Bomber

K, S(c), 2D, rensen [FRC], run up, S(c), SJC, j.S, j.HS, j. D, bomber

Throw, run up, K, 2S, TK Bomber

light charas (1,05)
testowane na I-No and Millia


Throw, 6k, [S(c), TK Bomber] x2, K, S(c), TK Bomber
rensen [FRC], run up S(c), [TK Bomber] x 2, K, S(c), TK Bomber

po rzucie na srodku planszy mozna zrobic tylko Rensena

reszta jak u Standard Weight

very light chars (1,15)
testowane na bridget Bridget


w rogu:
rensen [FRC], S(c), TK Bomber x 3

throw, 6K, TK Bomber, S(c), [TK Bomber] x 3





sa tez inne sposoby jak np:
Throw, 6K, TK bomber, K, S(c), TK Bomber, K, S(c), TK Bomber
lub
TK kokku [FRC], K, S(c), TK Bomber, K, S(c), TK Bomber, S(c), TK Bomber

Ogolnie duzo zmienili i gra sie inaczej niz w #R....moim zdaniem oslabili go, ale to tylko moja opinia :/


Post został pochwalony 0 razy
Nie 12:43, 23 Kwi 2006 Zobacz profil autora
Fuji
GUILTY GEAR <b><font color=gold>GUILTY GEAR</b></fo


Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 1173
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Stolica Guilty Gear'a

Post
Moze cos odkryja nim ze bedzie lepszy ogolnie inazcej sie gra w Slashu niz w #R


Post został pochwalony 0 razy
Nie 12:55, 23 Kwi 2006 Zobacz profil autora
Checht
Początkujący


Dołączył: 16 Lut 2006
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Będzina okolice

Post
Z tego co widzialem na tutorialu Axla ze / to akcje z powietrza daja rade Wesoly Sobie bede musial na sparach przed turniejem przyswoic to i owo. Btw okienka FRC sa bardzo zmienione czy zostaly takie same? Troche mnie to razi bo woguile niemoge zrobic K, S(c), TK Bomber jako zakonczenia loppa Szkoda ze sobie niemoge pocwiczyc FRC po reversalu, bo juz mi sie morda cieszy na ta akcje.
Rensen to jest 2HS


Post został pochwalony 0 razy
Nie 12:58, 23 Kwi 2006 Zobacz profil autora
Fuji
GUILTY GEAR <b><font color=gold>GUILTY GEAR</b></fo


Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 1173
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Stolica Guilty Gear'a

Post
Epic mi mowil ze okienka FRC zostaly zmienione na lepsze prawdopodobnie


Post został pochwalony 0 razy
Nie 13:10, 23 Kwi 2006 Zobacz profil autora
Epic
Weteran


Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 743
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań/Włocławek

Post
nom ale to chyba jedyne jej zastosowanie :/ no chyba jeszcze jak robisz air kombo i przeciwnik odleci poza zasieg bombera
okienka sie zmienily troszke pozniej sie je robi, ale odziwo dla mnie latwiej tzn czesciej mi wychdzi Wesoly
odziwo nikt nie uzywa (przynajmniej nie widzialem jeszcze) rfc po contrach, zreszta jedyna kontra, ktora inni robia jest dp+P, gdyz jest najlepsza ze wszystkich, inne jakos sa pomijane.
Rensen to [4] 2 sek 6+S Mruga podstawa Axl'a Mruga

Fuji to nie chodzi o wymyslanie, ale o to jak Axl dostal po dupie:
- bomber ma wieksze recovery przez co trudniej spasc przez przeciwnikiem, poza tym zadaje mniej obrazen:/
- rzut odrzuca dalej przez co prawie nie ma kontunuacji
- kontry zadaja mniej damage
- ma slaby defence
- loop'y utrudnili dzieki temu maksymalnie
- jego dash jest wolniejszy

dlatego nie gram nim na powaznie, raczej dla relaksiku pomiedzy gl. postaciami Mruga


Post został pochwalony 0 razy
Nie 13:15, 23 Kwi 2006 Zobacz profil autora
Checht
Początkujący


Dołączył: 16 Lut 2006
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Będzina okolice

Post
Koleja rzecz do szybkiego obczjenia na sparingach No teraz to mnie dobiles totalnie, po jaka cholere pilowalem loopy skoro nie wchodza, powiedz mi tylko czy po 2HS FRC mozna dalej ciagnac combo jak nie to sie juz calkiem przenosze na Zappe


Post został pochwalony 0 razy
Nie 13:15, 23 Kwi 2006 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum Guilty Gear Team Poland Strona Główna » Axl Low Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin