Forum Guilty Gear Team Poland Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Cos dla noobow
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Odpowiedz do tematu    Forum Guilty Gear Team Poland Strona Główna » Capcom vs. SNK 2 Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Cos dla noobow
Autor Wiadomość
Fuji
GUILTY GEAR <b><font color=gold>GUILTY GEAR</b></fo


Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 1173
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Stolica Guilty Gear'a

Post Cos dla noobow
Tu prosze zadawac rozne pytania na temat tej gry jak co zrobic itp

Wiec ja pytam odrazu niech ktos wkleji jakiegos Faqa bo chyba jest do tej gry jak i do kazdej? i niech cos wytlumaczy bo juz cos Ukyo pisal jakies cancele(jak to sie robi) itp wiecie generalnie o co mi chodzi :yawinkle:

btw:zasysam ta gierke moze sobie pogram dluzej nawet bo kiedys pykalem na DC


Post został pochwalony 0 razy
Czw 16:53, 11 Maj 2006 Zobacz profil autora
Ukyo_Tachibana
Endless Sorrow
Endless Sorrow


Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Roll Cancel to cos jak BDC Slayera Cancelujesz Rolla ktory daje ci nietykalnosc ( mozna tylko cie rzucic ) w Cios specjalny z Wlasciwoscia Rolla czyli Nietykalnoscia problem polega na tym ze na Padzie to jest najtrudniejsza rzecz jaka moza chyba w Bijatykach 2D robic ...


Post został pochwalony 0 razy
Czw 18:18, 11 Maj 2006 Zobacz profil autora
Epic
Weteran


Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 743
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań/Włocławek

Post
dla przykladu jak mnie poinstruowal Zero Wesoly

chcac zrobic RC w
np. qcf+hp
wpisujesz
d+roll,df,f+p
albo b 2 sek f+p
wpisujesz
b 2 sec, roll, f+p

caly problem w tym, ze trzeba to zrobic w 2-3 klatce animacji Roll'a tak, zeby wogole go nie bylo widac, a pojawial sie tylko dzwiek jaki postac wydaje podczas Roll'a :/


Post został pochwalony 0 razy
Czw 18:42, 11 Maj 2006 Zobacz profil autora
Cieślak
Weteran


Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 642
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Włocławek

Post
ja poprosze cos do Terry, Rock i Kyo wiem ze to Low'y same ale ch.u.j. gram nimi
jak zobaczylem postac Cammy to nie moglem Wesoly wiec poprosze o walki(link do stronki) i nie wiem ale czy sa CM ????? do tego WesolyWesoly
i najlepiej niech ktos mi powie ktore sa najlepsze te "tension" co wybiera sie przed walka WesolyWesoly i chyba to wszystko.
K.U.R.W.A. ALE SIE NAPALILEM NA TO


Post został pochwalony 0 razy
Czw 19:43, 11 Maj 2006 Zobacz profil autora
Slide
ADMIN <b><font color=yellow>ADMIN</b></fo


Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań/Włocławek

Post
Żeby nie było bałaganu prosiłbym tutaj zamieszczać pytania związane z mechaniką gry.

Cieślak o Rocku jest temat spojrzyj tam, może coś przydatnego znajdziesz.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 19:46, 11 Maj 2006 Zobacz profil autora
Epic
Weteran


Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 743
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań/Włocławek

Post
Cytat:
ja poprosze cos do Terry, Rock i Kyo wiem ze to Low'y same ale ch.u.j. gram nimi
jak zobaczylem postac Cammy to nie moglem wiec poprosze o walki(link do stronki) i nie wiem ale czy sa CM ????? do tego
i najlepiej niech ktos mi powie ktore sa najlepsze te "tension" co wybiera sie przed walka i chyba to wszystko.
K.U.R.W.A. ALE SIE NAPALILEM NA TO


:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: naprawde :rofl:
wiec jest 6 rodzajow groove (to tension ) S,N,K,C,A,N, kazdy ma swoje wady i zalety oraz cechy szczegolne, ktorych maga nie miec inne groove'y. troche tego jest btw Mruga dobre faq sa na gamefaqs, bo watpie ze jest taki faq po polsku. walki masz w odpowiednim topicu


Post został pochwalony 0 razy
Czw 19:50, 11 Maj 2006 Zobacz profil autora
Fuji
GUILTY GEAR <b><font color=gold>GUILTY GEAR</b></fo


Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 1173
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Stolica Guilty Gear'a

Post
pytanie do specow
cyz w tej grze sa jakies kilku hitowe kombosy?? bo jak nie to sobie odpuszcze ta gre

odpowiadac mi tu szybko Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Czw 20:11, 11 Maj 2006 Zobacz profil autora
3s Zer0
MODERATOR <b><font color=white>MODERATOR</b></fo


Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
Sluchajcie panowie nie chcac sie chwalic ja mam wszystkie comba do wszystkich postaci gdzies na plytkach:supz: jak bedzie mi sie chcialo to wrzuce bo dzis i tak sie juz natrudzilem wybierajac moim zdaniem co ciekawsze fajty ze swojej kolekcji.
Jezeli chcecie koniecznie obadac systemu gry tego faqa to macie:
[link widoczny dla zalogowanych]

Ale szczerze mowiac podczas grania obczaicie wszystko sami praktycznie tak jak ja.
Dla noobow polecam groove C lub N, inne sa dla bardziej zaawansowanych.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 20:14, 11 Maj 2006 Zobacz profil autora
Pro8e
MODERATOR <b><font color=white>MODERATOR</b></fo


Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
Zbychu- tutaj kombosy Wielohitowe to sa takie, jak np.
jump HK, lp,lp,mk xx super
(w np. C groovie jest mozliwosc cancellowania SA na 2 poziomie), wtedy mozesz po tym wladowac jeszcze np. shoryuken Jezyk
Ale jezeli chcesz wielohitowe kombosy, to zapraszam do wielkiej rodziny A-groove'a (Ja i Zero na tym gramy) - jak odpalasz to taki Genei-Jin Yuna Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Czw 21:03, 11 Maj 2006 Zobacz profil autora
Epic
Weteran


Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 743
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań/Włocławek

Post
"cyz w tej grze sa jakies kilku hitowe kombosy??"

ostre pytanie to nie international karate Mruga

btw Zero link nie dziala Mruga

co dostajemy wybierajac dany groove:

A groove:

Dash
Counter attack
Rolling
Safe Fall

system custom combo z serii alpha

C groove:
Dash
Roll
blokowanie w powietrzu
Counter attack
Tactical recovery

system z serii alpha, 3lvl paska superow, mozemy zrobic lvl2 supera po czym cancel w lvl 1 supera

P - Groove

Dash
niski skok
Tactical recovery

system parowania z Sf3rd

S - Groove

bieganie
unik
niski skok
Counter attack
Tactical recovery

system z KOF, trzymajac HK+HP mozna ladowac pasek, a kiedy mamy malo zycia mozemy odpalac nieskonczenie wiele superow

N - Groove

bieganie
Roll
niski skok
Counter movement
Counter attack
Safe Fall

cos ala advanced mode z KOF98

K - Groove

bieganie
Small jump
Safe Fall

system ala samurai showdown, mamy mozliwosc wykonywanie just defend (cos ala instant block z GG), pasek laduje sie jak robimy JD albo dostajemy w maske, jak pasek sie napelnie wchodzimy w tzw ragemode i dostajemy +40% wiecej obrazen i mozliwosc odpalenia lvl 3 supera

jak cos napisalem zle prosze poprawic
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Czw 21:42, 11 Maj 2006 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum Guilty Gear Team Poland Strona Główna » Capcom vs. SNK 2 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin