Forum Guilty Gear Team Poland Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
GGTP TRASHTALK
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Następny
 
Odpowiedz do tematu    Forum Guilty Gear Team Poland Strona Główna » Filmiki GGTP Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
GGTP TRASHTALK
Autor Wiadomość
Hamtaro
JeetKuneDo <b><font color=white>JeetKuneDo</b></fo


Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Puck nad wodą z Jeet Kune Do dojo

Post
Cytat:
Hamtaro ty masz Pita niedaleko. Raz na jakiś czas możecie sobie pyknąć w GG czy w co innego tam wolicie:P.


Heh wiesz Liber z Pitem to nie takie proste. Zresztą to się tyczy wszystkich co sądzą że ja i Pit możemy sobie popykać. Nie zaprzeczam kiedys graliśmy ostro jeszcze 3, 2 lata temu ale dużo sie zmieniło. Pit nie jest juz tym samym kolesiem co kiedys. On bardzo sie zmienił i ma prawie wszystko w dupie wliczając w to mnie. Złapał jakies chore filmy odnośnie muzyki D&B wpadł w złe towarzystwo i chłopak poprostu się przestawił. Wogóle sienie odzywa a jak tylko przyjdzie co do czego odnośnie wyjazdu to zawsze wtedy mi zawraca głowę a juz wogóle jak cos potrzebuje wtedy to telefony sie urywają a tak to ma gdzieś. Szkoda chłopaka bo ma potencjał w GG ale żeby rezygnować z udanego turnieju u Icea na rzecz jakiegoś festiwalu który wcale nie był w ten weekend co turniej to trzeba mieć jakiegoś chopla. Naprawdę


Post został pochwalony 0 razy
Pią 21:06, 11 Sie 2006 Zobacz profil autora
Epic
Weteran


Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 743
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań/Włocławek

Post
Liber zarzuc to kombo Testem na Pocie za 60% Wesoly z checia popatrze moge zrobic na nim loopa, 4-5 powtorek, ale nie wychodzi z tego damage z kosmosu, wiec z checia sie czegos naucze Mruga

idac takimi budyniowymi porownaniami, to zapomniales dodac, ze chipp zapieprza jak szalony na ogromny prio ciosow. test moze zadaje duzo damage, ale trudno sie nim broni, chipp nie zadaje duzo, ale latwiej mu w defensywie(mowie o skutecznym unikaniu ciosow, nie o pasku hp ), wiec jakis balans musi byc Mruga

Tyran: z tego co wiem to ma takie kombo, w rogu unblock z psem Mruga


Post został pochwalony 0 razy
Pią 22:22, 11 Sie 2006 Zobacz profil autora
ostatni_tyran
Użytkownik


Dołączył: 09 Maj 2006
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
To w sumie nie jest combo i da sie z tego uciec, tzn. postaci, ktore maja dobrego dragon puncha, moga uciec.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 22:39, 11 Sie 2006 Zobacz profil autora
Epic
Weteran


Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 743
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań/Włocławek

Post
czyli w sumie hmmm 4 postacie. kombo nie kombo, mozesz to nazwac loopem, niewazne, obrazenia sa z tego duze. zreszta zappa nie ma jakis wielkich mozliwosci jezeli chodzi o komba, wiec nie ma co narzekac Mruga


Post został pochwalony 0 razy
Sob 0:01, 12 Sie 2006 Zobacz profil autora
ostatni_tyran
Użytkownik


Dołączył: 09 Maj 2006
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Widzialem walke ezo (ZA) vs torowa (CH), gdzie Zappa wykonczyl tym przeciwnika. Chipp chcial zrobic Beta Blade, czy jak sie jego dragon punch nazywa, ale zrobil to w zlym momencie, no i zaplacil.
No w sumie nie ma co narzekac, bo sila Zappy nie lezy w mocnych combosach bnb (wylaczajac Zordona) i jak to ktos dobrze ujal na dustloopie, "Zappa miesza w rownym stopniu ciebie, jak i przeciwnika". Tylko ze z tego wzgledu jest to postac dla naprawde zaawansowanych graczy, a nie takich jak ja, ktorzy nawet nie maja podstawoych nawykow wyrobionych w wystarczajacym stopniu Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Sob 0:42, 12 Sie 2006 Zobacz profil autora
kowal
Bywalec


Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
problem chipa to kilka postaci ktore maja wiekszy priorytet od niego a do tego sa silne (Faust, Ky). ja cipencji nienawidze bo to typowo anty Venomowa postac nie da sie bil rozstawiac bo skubanic jest za szybki i tylko mu sie odsłania dojsce do siebie na czas stawiania. jeszcze jak sie widzi w jaki lamerski sposob go wykanczaja to az sie płakac chce. ma ktos jakies techy na łapanie skoczkow i jak w koncu blok trzymac jak gosc wlatuje za plecy skokiem. wezme do tyłu to mi lezie prosto pod niego wezme do przodu to ujdzie kawałek po czym sie obraca a blok i tak puszcza.

zreszta nawet najlepsi gracze sie mecza ze srednimi chipami i Venom przez takie postacie jak on czy Ky, Anji wyladował tak nisko w rankingach ostatnio. reszcie mozna jakos nastukac jak jest sie dobrym ale widze po wszystkich filmikach jakie sciagam ostatnio ze wtapia z tymi postaciami rowno :oko:
a co do trudnych postaci to wg mnie buri najtrudniej grac.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 9:26, 12 Sie 2006 Zobacz profil autora
Liberty666
Stały bywalec


Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 452
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Elbląg

Post
Hamtaro fakt Pit się zepsuł. Jeszcze 7 lat temu taki nie był xD.

Epic nie powiem teraz, ale pamiętam jak by to było dzisiaj, kiedy Cieślak cisnął mi combem za pół energii gdy grałem potem. Zaczęło się na kontrze po czym zacząłem latać i w sumie przelatałem prawie cały okres działania poisona:P
[/url]


Post został pochwalony 0 razy
Sob 9:42, 12 Sie 2006 Zobacz profil autora
PiT
Bywalec


Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: to pytanie jest ciosem wywrotowców reakcji w moją polską godność. Wszystko - więcej znaków nie można

Post
Hamtaro napisał:
Cytat:
Hamtaro ty masz Pita niedaleko. Raz na jakiś czas możecie sobie pyknąć w GG czy w co innego tam wolicie:P.


Heh wiesz Liber z Pitem to nie takie proste. Zresztą to się tyczy wszystkich co sądzą że ja i Pit możemy sobie popykać. Nie zaprzeczam kiedys graliśmy ostro jeszcze 3, 2 lata temu ale dużo sie zmieniło. Pit nie jest juz tym samym kolesiem co kiedys. On bardzo sie zmienił i ma prawie wszystko w dupie wliczając w to mnie. Złapał jakies chore filmy odnośnie muzyki D&B wpadł w złe towarzystwo i chłopak poprostu się przestawił. Wogóle sienie odzywa a jak tylko przyjdzie co do czego odnośnie wyjazdu to zawsze wtedy mi zawraca głowę a juz wogóle jak cos potrzebuje wtedy to telefony sie urywają a tak to ma gdzieś. Szkoda chłopaka bo ma potencjał w GG ale żeby rezygnować z udanego turnieju u Icea na rzecz jakiegoś festiwalu który wcale nie był w ten weekend co turniej to trzeba mieć jakiegoś chopla. Naprawdę


Przeczytalem to i dostalem zwis umyslu. Rece opadaja. Ci co wiedza jak sytuacja wyglada pewnie mnie zrozumieja. Szkoda slow, normalnie szkoda slow. Skad tacy ludzie sie biora? Z kapusty?


Post został pochwalony 0 razy
Sob 9:56, 12 Sie 2006 Zobacz profil autora
Fuji
GUILTY GEAR <b><font color=gold>GUILTY GEAR</b></fo


Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 1173
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Stolica Guilty Gear'a

Post
co do postaci mi sie wydaje ze kazda postac jest zawansowana fakt ze niektorymi postaciami mozna szybciej sie nauczyc grac ale kazdy to wie co do kombosw za polowe zycia to tak jak epic wspomnial zappa ma loopa wiec wystarczy dobrze to wykonac i przeciwnik nie ma najmniejszych szans na ucieczke( ile razy to widzialem w walkach zappy) a co do postaci co maja wake up to tutaj trzeba miec ogranie z przeciwnikeim zeby wiedziec kiedy mozna go zblokowac i dalej kontynuowac wiem ze to sie latwo pisze ale trudniej juz wykonac

Tyran zmieniasz zappe na abe wiec myslisz ze aba jest latwiejsza do nauki to moim zdaniem jest bezsensu bo nie wazne jaka posatc bys wybral(oprocz ky,sol) to i tak bedziesz musial spedzic tyle samo czasu w treningu i VS chyba ze ci sie nie dobrze gra dana postacia i sie nie podoba

co do kombosw w VS to naucz sie najpierw w treningu a jak ci juz wyjdzie raz w VS to bedziesz robil juz coraz lepiej przynajmniej tak bylo w moim wypadku uczylem sie kombow w Treningu a jak gralem z chlopakami to mialem w dupce czy wygram czy nie to za wszelka cene chcialem zrobic jakiegos tam kombosa i jak raz wyszlo to juz z czasem kombosy mialem w dupie tylko wygrana sie liczyla

wiem ze przy zappie trzeba duzo spedzic czasu ale tak masz przy kazdej postaci, a jak masz z kim grac to w ciagu roku juz mozesz miec bardzo dobre ogranie ale wiem ze nie masz z kim grac tak jak wszyscy poza wlocka

zappa musisz grac defensywnie jak np johnnym ale zeby dobrze grac w obronie to musisz grac z kazda postacia a ty nie masz takiej mozliwosci jak wszyscy wiedza zappa gra z country tak jak johnny wyczekuje moment kiedy co moze zrobic i jazda tylko ze johnny moze zawalic kombo za cala moc a zappa prawie pol mocy wiec jeszcze bardziej zappa jest defensywna postacia ale to jest najbardziej defensywna postac w grze wiem zebys chcial walic kombosy za 3/4 mocy ale twoja postac nie ma takiej mozliwosci chyba ze robisz loopa sila zappy lezy w obronie

to tylko moje zdanie


Post został pochwalony 0 razy
Sob 10:12, 12 Sie 2006 Zobacz profil autora
Epic
Weteran


Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 743
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań/Włocławek

Post
Liber: poison swoja droga.... ja mowie o normalnym kombie, poisonem to mozesz nawer po 70-80% klepac na postaciach, choc ostatnio zauwazylem, ze nawet z normalnych komb moza wyciagnac chory damage na postaciach jak Chipp, Millia, Axl czy Bekon jezeli sie zacznie od ciosu, ktory nie ma duzej prorotacji. np u Testa robisz 6+K,6+HS RC i w zaleznosci od postaci HS/2+HS i masz loopa za kosmiczny damage (cos kolo 230 na normalnych postaciach!), bo 6+K wogole nie zmniejsza damage Mruga

z Zappa jest problem w tym, ze kazde przywolanie jest inne, jak mowil Tyran musisz umiec grac na 3 sposoby, topor jest typowo ofensywny, duchy defensywne, poies cos pomiedzy z nastawieniem na counterhity. Podstawa to opanowanie tych przywolujacych macek w 100% i korzystanie z ich klatek niewidzialnosci np macki RC macki = 6 kulek Mruga co daje szybkie przywolanie Rhoa i przewaznie jest juz po walce.

Kowal: Venom jest postacia sytuacyjna, masz okreslana sytuacje na zadanie obrazen, a reszte walki przygotowujesz wlasnie taka sytacje, stad sie bierze problem, ze szybkie postacie jak Chipp czy Millia zawsze beda sprawialy problemy Venom'owi, bo im nie da sie tak latwo narzucic swojego tempa :/ co do anti air'a to po oslabieniu 6+P nie ma on zadnego anti aira -_-' mozna probowac z 2+HS, ale zbyt cudowne to nie jest, lub sepic na air throw, dlatego wiekszosc graczy zaczelo stosowac K Ball jako podst. anti air Venoma lub po prostu ucieczke na drugi koniec ekrenu


Post został pochwalony 0 razy
Sob 11:15, 12 Sie 2006 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum Guilty Gear Team Poland Strona Główna » Filmiki GGTP Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Następny
Strona 8 z 11

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin