Forum Guilty Gear Team Poland Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
ważne(dla mnie)pytania
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Guilty Gear Team Poland Strona Główna » Guilty Gear Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
ważne(dla mnie)pytania
Autor Wiadomość
Vasquo
Nowy


Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: n.t.

Post ważne(dla mnie)pytania
Jako że to mój pierwszy post na forum, wypada się przywitać-zatem hell-o wszystkim. Uzyskanie odpowiedzi na moje pytanie jest dla mnie dość istotne, ale do rzeczy. Jako że nie posiadam konsoli, męcze jedynie GG XX #R na piecu. Pytanie pierwsze-czy warto? Czy to daje jakieś przygotowanie po ewentualnym przejściu na konsole, czy różni się to diametralnie i to tylko marnowanie czasu? Wkońcu klepać mogę tylko cpu, a to nie to samo co żywy przeciwnik... Jestem ciekaw czy wysiłek jaki bym włożył w ewentualny(w sumie toczący się) trening nie pójdzie się kochać. Druga sprawa-jako że aktualnie męczona wersja to GG XX Slash, ujrzy ona kiedyś światlo dzienne na PC? Z góry dziękuje za odpowiedzi i pozdrawiam ;.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 13:46, 05 Sty 2007 Zobacz profil autora
Pro8e
MODERATOR <b><font color=white>MODERATOR</b></fo


Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
1. Tak- wersa PC jest z tego co wiem identyczna z wersja konsolowa, jak nie mialem ps2 tez gralem na piecu. Kwestia jest tylo z doborem dobrego kontrolera. up sobie pada, czy przejsciowke, na pada z psx/ps2. Ew. ja jestes burzujem to sticka- i obiecuje ci ze gra sie tak samo.
2. Wyjdzie na PC . ciagle to odwlekaja, ale wyjdzie.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 14:16, 05 Sty 2007 Zobacz profil autora
Hiryu
Bywalec


Dołączył: 20 Maj 2006
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Włocławskie zadupie z dala od wszystkich ;_;

Post
Trening w #R daje Ci ogólne pojęcie o gameplay'u, ale jako, że gramy obecnie w Slasha to, na ile sobie poradzisz w vs. zależy od postaci. Taki Testament np bardzo niewiele się różni w /, więc jeśli się nim nauczysz grać w #R to i w / dasz radę. Nie wiem dokładnie, jakich postaci dotyczą większe a jakich mniejsze zmiany, bo w / gram tylko w gościach, to nie mam okazji sprawdzać Jezyk


Post został pochwalony 0 razy
Pią 16:59, 05 Sty 2007 Zobacz profil autora
Vasquo
Nowy


Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: n.t.

Post
dzięki o odpowiedzi. Czas teraz zdobyć jakąś dobrą przejściówkę. Jeśli chodzi o postacie, mam nadzieje że nie popełnię tego błędu... Ogólnie staram się opanować w miarę jedną (Slayer), ewentualnie jeszcze Robo-Ky/Potemkin. Któraś z nich różnie się drastycznie w Slashu i nie warto się nią zajmować?


Post został pochwalony 0 razy
Pią 20:13, 05 Sty 2007 Zobacz profil autora
ostatni_tyran
Użytkownik


Dołączył: 09 Maj 2006
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Slayer jest jedna z bardziej zmienionych w Slashu postaci. To, jak bardzo Ci te zmiany beda przeszkadzac przy ewentualnej przesiadce z #R, zalezy od tego, jak wiele juz sie nauczyles i jak bardzo sie zaglebiles w gre i w postac. W kazdym razie najwazniejsze zmiany Slayera w Slashu:
- gorszy backdash (mniej klatek niewidzialnosci);
- inny airdash (krotszy, szybszy)
- mappa feint, czyli podjazd jak przy 236P/K, ale bez ciosu i oczywiscie z mniejszym recovery niz punch; stosowany w mixupach i do przemieszczania sie;
- combo cS fS cS fS wchodzi tylko w kucajacego;
- 632146P nie jest juz unblockiem, ale za to ma super armor (czyli taka odpornosc na jeden cios przeciwnika, podobnie jak Hammerfall Potemkina);
- znacznie oslabiony rzut specjalny (63214H), znacznie trudniej jest powtarzac jeden po drugim w combosie i jest to mniej oplacalne;
Ogolnie Slayer jest inny w Slashu i na pewno slabszy niz w #R, ale to dobrze.
Zalatw jakis dobry kontroler i ucz sie grac, #R na pewno wystarczy, zeby mniej wiecej skumac podstawy.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 21:15, 05 Sty 2007 Zobacz profil autora
Hiryu
Bywalec


Dołączył: 20 Maj 2006
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Włocławskie zadupie z dala od wszystkich ;_;

Post
Patiomkin prawie się nie różni, dostał nowy cios, ale poza tym chyba w ogóle żadnych zmian. Niemniej jednak to świetna postać jeśli nauczysz się wykręcać baste + pare basic combo, a co do robota, to go sobie odpuść, bo jest nubski Jezyk


Post został pochwalony 0 razy
Pią 22:20, 05 Sty 2007 Zobacz profil autora
Fuji
GUILTY GEAR <b><font color=gold>GUILTY GEAR</b></fo


Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 1173
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Stolica Guilty Gear'a

Post
Hiryu napisał:
Patiomkin prawie się nie różni, dostał nowy cios, ale poza tym chyba w ogóle żadnych zmian. Niemniej jednak to świetna postać jeśli nauczysz się wykręcać baste + pare basic combo, a co do robota, to go sobie odpuść, bo jest nubski Jezyk


kazdy jest dobry wiec graj ta postacia ktora ci sie podoba a nie ktora jest najlepsza bo w slashu masz super bilans postaci wiec nie ma co sie przejmowac


Post został pochwalony 0 razy
Sob 0:16, 06 Sty 2007 Zobacz profil autora
Hiryu
Bywalec


Dołączył: 20 Maj 2006
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Włocławskie zadupie z dala od wszystkich ;_;

Post
Jasne, że każdy jest dobry, nie napisałem,że robot jest słaby tylko, że jest nubski. No spójrz sam, co za ludzie(?) u nas robotem grają Jezyk


Post został pochwalony 0 razy
Sob 11:34, 06 Sty 2007 Zobacz profil autora
Vasquo
Nowy


Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: n.t.

Post
dzięki za odpowiedzi. Na razie odpuszczę sobie jakiś hardkorowy trening, zajmę się misjami, poczekam na Slasha i przejściówkę do pieca. Jeśli chodzi o "nubskie" postacie, jak dla mnie Robo-Ky do nich nie należy, ale cóż, może się nie znam. Pozdro.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 18:10, 06 Sty 2007 Zobacz profil autora
Reductor
Początkujący


Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Mówicie, że Slash jest dobrze zbalansowany? To git. Więc mogę sie brać w Reloadzie za Venoma. Co nim najlepiej po rzucie robić? Obejrzałem trochę filmików N-otoko i Yuu, ale średnio mi to wszycho wychodzi. Zamierzam sobie załatwić jakiegoś sticzka na urodziny, ale nie wiem, czy brać "kółeczko", czy "kwadracik". WHO DORADZI?
BTW - ISUKA SUCK A BIG ONE!


Post został pochwalony 0 razy
Sob 22:37, 06 Sty 2007 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Guilty Gear Team Poland Strona Główna » Guilty Gear Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin