Forum Guilty Gear Team Poland Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Dla poczatkujacych XX/
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Odpowiedz do tematu    Forum Guilty Gear Team Poland Strona Główna » Johnny Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Dla poczatkujacych XX/
Autor Wiadomość
Fuji
GUILTY GEAR <b><font color=gold>GUILTY GEAR</b></fo


Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 1173
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Stolica Guilty Gear'a

Post Dla poczatkujacych XX/
Tutaj postaram sie odpowiadac na kazde wasze pytanie dotyczace gry,combosow itp Jasia

Walic smialo Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Śro 16:12, 12 Kwi 2006 Zobacz profil autora
Fuji
GUILTY GEAR <b><font color=gold>GUILTY GEAR</b></fo


Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 1173
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Stolica Guilty Gear'a

Post
JOHNNY
Dash If followed with a jump Johnny maintains dash momentum
close S Hit box extended to right next to Johnny
far S Recovery 23F->25F
H Recovery 32F->34F
D Startup 26F->28F
c.S Recovery 10F->12F, hit box larger down
c.H Recovery 28F->29F
c.D Startup 12F->9F
f+K Recovery 11F->16F, untechable time 30F->35F, no prorating
f+H Damage 78->64
Glitter is Gold (qcf+H) Total 19F->20F
Bacchus Sigh (qcb+P) FRCable (37-42F)
All Lvl 1 Mist Finers Tension gain on hit 4.8->7.2, clashes with projectiles
Mist Finer (Lvl 1, Low) (qcf+S) FRCable (13-14F)
All Lvl 2 Mist Finers Tension gain on hit 9.6->12.0, beats projectiles
Mist Finer (Lvl 2, High) (qcf+P) Damage 50->38
Mist Finer (Lvl 2, Mid) (qcf+K) Damage 50->40
Mist Finer (Lvl 2, Low) (qcf+S) Damage 50->35
All Lvl 3 Mist Finers Tension gain on hit 1.8x9->2.9x9
Mist Finer (Lvl 3, High) (qcf+P) Untechable time 40F->80F
Mist Finer (Lvl 3, Mid) (qcf+K) Untechable time 40F->60F
Mist Finer (Lvl 3, Low) (qcf+S) Untechable time 40F->50F
Mist Finer Stance Can followup with Jackhound
Mist Finer Forward Dash Can followup with Jackhound, recovery can be cancelled into Mist Finer Dash or Mist Finer
Mist Finer Back Dash Recovery can be cancelled into Mist Finer Dash or Mist Finer
Jackhound (qcb+H) New move


teraz podalem taki maly faq jakie ciosy ma Johnny i ile zabiaraj wiec to chyba moze byc?


Post został pochwalony 0 razy
Sob 14:06, 15 Kwi 2006 Zobacz profil autora
Epic
Weteran


Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 743
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań/Włocławek

Post
to sa jego zmiany jakim ulegl w Slashu Mruga zmiana klatek, onrazen, choc tez mozna sie fajnych rzeczy dowiedziec jak np jackhound z mist stance


Post został pochwalony 0 razy
Sob 14:30, 15 Kwi 2006 Zobacz profil autora
Mace...
Początkujący


Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Ja mam pytanie. Gram Jasiem od Reload i coś tam umiem tylko... CZY MOŻE MI KTOŚ POWIEDZIEĆ DO CZEGO WŁAŚCIWIE SŁUZY "MGIEŁKA"Jezyk?

Jak gram to jej używam bo widziałem na tutorialu jak używali... Więc też używam:D Ale przydało by się w końcu dowiedzieć do czego służyJezykWesoly
Pozdro!


Post został pochwalony 0 razy
Wto 20:52, 02 Maj 2006 Zobacz profil autora
Slide
ADMIN <b><font color=yellow>ADMIN</b></fo


Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań/Włocławek

Post
Jeżeli zarzucisz przeciwnikowi mgiełkę, przeciwnik nie może zblokować 236+P/K/S. Bardzo przydatne do combosów, można tak zjechać cała energię przeciwnikowi Jezyk


Post został pochwalony 0 razy
Wto 20:55, 02 Maj 2006 Zobacz profil autora
Pro8e
MODERATOR <b><font color=white>MODERATOR</b></fo


Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
Ja mam takie pytanko. Jak zrobic , zeby po zmonetkowanym 'Mist of finerze' zrobic ten nowy cios (qcb+hs) tak zeby po nim przeciwnik sie nie mogl zrecoverowac i kontynuowac to potem p,s, jc... air combo. Ktos mi mowil (chyba epic) ze trzeba to zrobic z pozycji wyjsciowej z mista, ale nie wiem czy o to chodzi. Bo jak to robilem, to sie przeciwnik dal recoverowac, a ponoc jak sie zrbobi z pozycji mista to dluzej trzyma w recovery stunie. prawda to?
I druga sprawa: czemu w ogole nie robiles tego kombosa (fuji) ? wg. mnie to najfajniejsza rzecz jaka dodali Johnemu i w ogole nie zabiera tensiona, a ty usilnie bijesz te kombosy z reloada. Nie masz tak dobrze wypracowanego go czy jak?


Post został pochwalony 0 razy
Sob 11:32, 13 Maj 2006 Zobacz profil autora
Fuji
GUILTY GEAR <b><font color=gold>GUILTY GEAR</b></fo


Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 1173
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Stolica Guilty Gear'a

Post
poprostu ten kombos z JH jest do dupy wole sobie po MF wyrzucic monete nieraz zrobie to kombo ale jak pzreciwnik ma malo mocy i jzu nie mam zasiegu to wtedy to robie

co do rekowera to poprostu robisz napewno za szybko czyli MF i odrazu JH zrob tak:
MF i sobie pczekaj jak pzreciwnik bedzie juz bardzo nisko nad ziemia i wtedy dopiero JH i nie ma prawa sie zrekowerowac jka dobrze trafisz, ale jak juz mowilem nie warto robic tego ciosu w walce

BTW: w nastepnym tygodniu ukaze sie CM z brazylia WesolyWesoly


Post został pochwalony 0 razy
Sob 12:52, 13 Maj 2006 Zobacz profil autora
Pro8e
MODERATOR <b><font color=white>MODERATOR</b></fo


Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
Skoro niewarto tego robic, to powiedz mi czemu widze to combo w prawie KAZDEJ walce japonczykow ? i do tego to zabiera naprawde sporo. A nie zuzywa w ogole tensiona.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 13:12, 13 Maj 2006 Zobacz profil autora
Fuji
GUILTY GEAR <b><font color=gold>GUILTY GEAR</b></fo


Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 1173
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Stolica Guilty Gear'a

Post
ja mam wszystkie walki Johnnego no prawie wssystkie i nie robia tego ciosu bardzo duzo razy w walce a najlepsi gracze wogule nie uzywaja moze tylko raz w walce


Post został pochwalony 0 razy
Sob 13:27, 13 Maj 2006 Zobacz profil autora
Pro8e
MODERATOR <b><font color=white>MODERATOR</b></fo


Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
A ja widzialem go na tyle duzo razy, zeby wiedziec ze jednak ten cios jest przydatny i tego kombosa, zeby wiedziec ze sporo zre i ze uzywaja go normalni japonscy gracze.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 13:33, 13 Maj 2006 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum Guilty Gear Team Poland Strona Główna » Johnny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin