Forum Guilty Gear Team Poland Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Pierwsze wrazenie nowego Ky'a
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Odpowiedz do tematu    Forum Guilty Gear Team Poland Strona Główna » Ky Kiske Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Pierwsze wrazenie nowego Ky'a
Autor Wiadomość
Pro8e
MODERATOR <b><font color=white>MODERATOR</b></fo


Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post Pierwsze wrazenie nowego Ky'a
Po pierwszym kontakcie z gra (tj. 5,5 godz grania) stwierdzam, ze Ky to ostry rzeznik, bardzo pasuje mi jego sposob gry i chyba bede nim gral, bo gra sie bardzo przyjemnie Wesoly
qcb+K i qcf+D RULES!! Swietny postac i chyba bede nim gral Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Czw 23:22, 13 Kwi 2006 Zobacz profil autora
Epic
Weteran


Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 743
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań/Włocławek

Post
od dzis mozna go nazywac Ky "nie mam zadnych opoznien po ciosach frajerze" Kiske :finga:

ten koles jest chory w ten odslonie :| nie dziwie sie ze jest top tierem


Post został pochwalony 0 razy
Czw 23:31, 13 Kwi 2006 Zobacz profil autora
Ukyo_Tachibana
Endless Sorrow
Endless Sorrow


Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Heh akurat takie samo 214K bylo w #R i taki sam Wielki pocisk byl w #R wiec nie rozumiem nad czym sie tu spuszczac Wiekszym Problemem jest jD po Duzym Pocisku FRC Point w rzucie co pozwala brac mu okolo 120 pts za Cwiartke paska a jak Wiadomo Rzucic Ky jest latwiej Niz Potemkinem pozatym nowy Stun Rod ma mniejszy Delay i jest chyba Szybszy I TO JEST (pipi) MEGA PROBLEM


Post został pochwalony 0 razy
Pią 0:14, 14 Kwi 2006 Zobacz profil autora
omen1989
Początkujący


Dołączył: 28 Lut 2006
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Post
haaaaaaaaaaaa, no i oto wkraczam ja:DWesoly no i co teraz??? kto mi skoczy?Jezyk teraz to wszyscy do ky'a a ja go nigdy nie opuscilem:P wiedzialem ze nadejdzie ten czassss:D


Post został pochwalony 0 razy
Pią 11:43, 14 Kwi 2006 Zobacz profil autora
Ukyo_Tachibana
Endless Sorrow
Endless Sorrow


Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Tak wkraczasz ty z kolejnym bezsensownym nic nie wnoszacym do tematu postem chlopie zastanow sie z 3 razy i napisz cos co ma sens prosze -_- aa zeby nie bylo Warna masz odemnie :axe:


Post został pochwalony 0 razy
Pią 13:43, 14 Kwi 2006 Zobacz profil autora
Pro8e
MODERATOR <b><font color=white>MODERATOR</b></fo


Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
Ukyo, widze ze znowu glupoty gadasz i ze malo Ky'a sprawdzales.
qcb+k ma DUZO LEPSZY PRIORYTET niz w #R - przebija duzo lepiej- to po pierwsze, po drugie odpowiedni wykonane wchodzi na crossup - czego tez nie bylo w #R, o czego przydatnosci nie musze chyba tlumaczyc a po 3 - po qcb+k NIE MOZNA sie recoverowac w powietrzu, co stwarza piekne mozliwosci kombosikow (szczegolnie ze w jednym kombosie mozna zawszec nawet kilka qcb+k -ów).
A qcf+d tykonany z powietrza ma DWA miejsca w ktorych mozna wykonac FRC, a wyknane po pierwszym i zdashowane do przodu stwarza mozliwosci nieziemskimch mixupow bo Ky jest z jednej strony a Pocisk z drugiej a przeciwnik pomiedzy.
kontynuujac mowy pochwalne Ky dostal FRC po rzucie, bo jak wiadomo po rzucie mial kilka mozliwosci skonczenia kombosem po RC zabierajacym nawet 115 damage'a, teraz dostal niebieskiego cancella a jako ze po qcb+k nie da sie recoverowac w tym momencie mozna przywalic i za wiekszego dema po rzucie,
Ma on teraz 3 rodzaje kulek i po kazdej frc (przynajmenije z powietrza) , czyli generalizujac ma FRC po polowie swoich ciosow (bo ma jeszcze w qcf+k pomiedzy pierwszym a drugim hitem, ale to uz mial i w #R), a wszystkie jego kombosiki sie jeszcze do tego pieknie kleją.
Ky Rules V
BTW. Dobry sposob na trenowanie Ky'a, gdy ktos nie ma Slasha ale ma Reloada (czyli krotko mowiac Pecetowcy):
1. Włączamy gre
2. Wchodzimy do treningu
3. Bierzemy Ky Kiske
4. Wylaczamy w opcjach recovery przeciwnika
5. Cieszymy sie Ky'em ze Slasha w Reloadzie Wesoly Wesoly Wesoly
Polecam


Post został pochwalony 0 razy
Pią 14:46, 14 Kwi 2006 Zobacz profil autora
omen1989
Początkujący


Dołączył: 28 Lut 2006
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Post
Pro8e napisał:
A qcf+d tykonany z powietrza ma DWA miejsca w ktorych mozna wykonac FRC, a wyknane po pierwszym i zdashowane do przodu stwarza mozliwosci nieziemskimch mixupow bo Ky jest z jednej strony a Pocisk z drugiej a przeciwnik pomiedzy.

qcf+d?? masz na mysli dust? to w slashu jest taki cios? bo w reload jakos nie ma, chyba ze to znowu ja sie myle


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez omen1989 dnia Pią 15:59, 14 Kwi 2006, w całości zmieniany 1 raz
Pią 15:20, 14 Kwi 2006 Zobacz profil autora
Pro8e
MODERATOR <b><font color=white>MODERATOR</b></fo


Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
Nie nie mylisz sie. Tak jak mowie w SLASHU Ky ma 3 rodzaje kulek (w #R mial 2- jedna normalna i ładowana):
qcf+s -> normalna kulka jak z #R
qcf+hs -> taka sama jak normalna tyle ze szybsza
Te 2 z powietrza wygladaja tak smao jak w #R (czyli wersja z S - ostrzejszy kat, wersja z HS - lagodniejszy - obie maja FRC tuz przed wyladowaniem na ziemi, co zaoszczedza moze 3 albo 4 klatki... nie znalazlem dla tego jeszcze zastosowania, ale na pewno jakies bedzie Jezyk)
Natomiast teraz ładowany pocisk jest robiony qcf+Dust )ten z ziemi ma akie same wlasciwosci, ten z powietrza jak mowilem ma frc w dwoch miejscach)
Na poczatku troche sie myli, ale juz po pol godziny grania grasz, jakby zawsze bylo pod dustem.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 15:30, 14 Kwi 2006 Zobacz profil autora
Fuji
GUILTY GEAR <b><font color=gold>GUILTY GEAR</b></fo


Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 1173
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Stolica Guilty Gear'a

Post
zgadzam sie z Ukyo ale wszystkich postow nie czytalem

Wszyscy go grali w #R jakos tam postacia a nagle zmieni na Ky to tylko oznacza jedno......xD

Ky nie ma az tylu nowych rzeczy tylko polepszyli go czyli pioretywnosc ciosow i jest szybszy jak kazdy teraz w slashu(cala gre chyba przyspieszyli) i KY,POT czy inna postac jest trudna do opanowania i jak ktos mysli ze wybierze sobie KY pogra pol roku i bedzie rzadzil, kosil kazdego to niech sie zastanowi kilka razy przynajmniej potrzeba roku i grania z dobrymi graczami przybajmniej jets tak w moim przypadku combosow moza sie nauczyc wczesniej ale niech ci wychodza w walce a nie w treningu.Ten post w szczegulnosci idzie do omena ale do innych tez troche zeszedlem z tematu ale w dobrej wierze XD

AHA jeszcze jedno KY smierdzi (pipi)........ :toimonster: :finga:


Post został pochwalony 0 razy
Pią 15:53, 14 Kwi 2006 Zobacz profil autora
omen1989
Początkujący


Dołączył: 28 Lut 2006
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Post
ok, ale po pierwsze to ja gram ky'em juz troche (raczej troszeczke) ,jakies 3-4 miechy i to nie jest tak ze uslyszalem ze ky jest dobry w slashu no to go wezme i bede wymiatal (z tamtym postem faktycznie spalilem troche-sorka ukyo) tylko gram nim od poczatku i nie zamierzm go zmieniac na kogos innego (jak nie wierzycie to zapytajcie Z'Jezyk, poza tym nie mysle sobie ze dopadne sie do slasha i oh, ah jestem bossem nikt mi nie dorowna i takie tam, mam zamiar cwiczyc i cwiczyc i nie bede sie za nikim rozgladal. Póki co bawie sie w #r


Post został pochwalony 0 razy
Pią 16:09, 14 Kwi 2006 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum Guilty Gear Team Poland Strona Główna » Ky Kiske Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin