Forum Guilty Gear Team Poland Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Robo-Ky - historia

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Guilty Gear Team Poland Strona Główna » Robo Ky Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Robo-Ky - historia
Autor Wiadomość
Epic
Weteran


Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 743
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań/Włocławek

Post Robo-Ky - historia


Robo-Ky

Robo-Ky to produkt Post-war Administration Bureau wzorowany na Ky Kiske. Produkowane one były masowo w celach wywiadowczych.

Guilty Gear XX: The Midnight Carnival
Robo-Ky nie ma własnego story mode, ale jest ważnym elementem historii innych postaci. Wygląda na to, że jednym z ich zadań jest schwytanie wszystkich osob, które mają japońskie pochodzenie, używającej moce ki albo zostały uznane przez PWAB za zagrożenie.

Gameplay
Istnieją trzy bardzo różne wersje Robo-ky:

Guilty Gear XX: The Midnight Carnival
Robo-Ky jest tutaj ukrytą postacią, posiada ciosy podobne do EX Ky jednak na swoj sposób unikalne, poza tym jest od Ky szybszy, zadaje więcej obrażeń, przez co został uznany za postać, której nie można było używaćna turniejach.

Guilty Gear XX#Reload
Robot przeszedł tutaj olbżymie zmiany. Nie jest już ukrytą postacią, można go używać w turniejach, a lista jego ciosów zmieniła się całkowicie. Posiada specyficzny pasek tension, który można napełniać na kolka sposobów np wykonując konkretne ciosy. Zdobyty tension ulepsza jego ciosy dzięki czemu staje się potężniejszy. Może on jednak ulec przegżaniu powodując eksplozję. Jest także najcięższą postacią w grze.

Guilty Gear: Isuka
Wtej grze występuje model Robo-Ky Mk. II. Jest on taki sam jak Robo-Ky z #Reload jednak posiada specjalny tryb, dzięki któremu gracz może go dowolnie konfigurować.
Można zmieniać jego siłe, wytrzymałość, szybkość, a także dodawać ciosy innych postaci dzięki czemu Robot mógł używać takich ciosów jak np Gamma Ray. Istnieje też możliwość dodawania okienek frc ciosom, które tych okienek nie mają, a także używać "Yellow Roman Cancel" (YRC), który zabiera 12,5% paska tension.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 10:33, 12 Maj 2006 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Guilty Gear Team Poland Strona Główna » Robo Ky Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin