Forum Guilty Gear Team Poland Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Właściwości Tauntów

 
Odpowiedz do tematu    Forum Guilty Gear Team Poland Strona Główna » Street Fighter 3rd Strike Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Właściwości Tauntów
Autor Wiadomość
sh-zinden
MODERATOR <b><font color=white>MODERATOR</b></fo


Dołączył: 19 Maj 2007
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: klikash?

Post Właściwości Tauntów
przekopiowane z forum Honmaru z posta usera K'
--------------------------------------------------------------------
WŁAŚCIWOŚCI TAUNTÓW
--------------------------------------------------------------------

ALEX Zwiększa się moc jego ataków. Jeśli przytrzyma się HP+HK, to moc zacznie wzrastać w bardziej stałym tempie, ale po pewnym czasie nie będzie można już oczywiście bardziej "przypakować". (Max po 4 tautach).

CHUN LI Właściwości jej taunta zależą od tego co zrobi podczas niego:
- jeśli ziewnie jej pasek STUNa zacznie szybciej spadać (Max po 3 tauntach)
- Jeśli "trzaśnie" szyją, wzrośnie siła wszystkich jej ataków za wyjątkiem rzutów.
- Jeśli poklepie się po ramieniu , jej obrona wzrośnie.
- Jeśłi się wygnie i napnie biofra wzrośnie jej pobrona i siła ataku.

DUDLEY Wzrasta siła wszystkich jego ataków za wyjątkiem rzutów.
Może działać jako HIT, lecz tylko jeśli stanie się to zaraz po wyrzuceniu róży
W tym wypadku nadal wzrasta siła jego ataków, ale nie zyskuje Bonusa w pasku SA

ELENA Wszystkie jej ataki zabierają więcej z paska STUN przeciwnika. Można tautować więcej dla zwiększenia efektu. (Max 4 razy). Jej taunt jest atakiem low i może także trafić kogoś kto jejt w powietrzu.

GILL Wzrasta siłą jego ataku.

GOUKI Wzrasta siła wszystkich jego ataków za wyjątkiem rzutów.
Dodatkowo wszytkie jego ataki (nawet rzuty) zabierają więcej z paska STUN przeciwnika
Trzeba zaznaczyć, że Shun Goku Satsu zada więcej obrażeń po tauncie.

HUGO Wzrasta siła wszystkich jego ataków za wyjątkiem rzutów.
(Także wszystkich rzutów wukonuwanych jako SA). Jeśli przytrzymasz HP+HK, HUGO zrobi inną wersje taunta która zwiększy siłę jego rzutów.
Jeśłi będzie się dalej robiło taunta wzrośnie jego obrona. (Max 4 razy)


IBUKI Wzrasta siła jej ataków. Jeśli trafi się tym tauntem przeciwniki oprócz zrobienie bardzo fajnego kuku przeciwnikowi nie zyska się wzrostu siły ataków.

KEN Wzrasta siła wszystkich jego ataków za wyjątkiem rzutów.
Może działać jako HIT i udeżyć dwa razy ale nie jest to liczone jako kombo.

MAKOTO Można przytrzymać HP + HK aby wykonać 3 akcje. Jedno przyciśniecie powoduje 1 HIT. To także zwiększa siłę jej ataków za wyjątkiem rzutów. Jeśli przytrzymasz dłużej to dalej zwiększy się siła ataku Makotki. Dodatkowo będzie zwiększać się prędkość zmniejszania się paska STUN. Dalsze przytrzymanie HP+HK da jej jeszcze większą prędkość zmniejszania się paska STUN.

NECRO Wzrasta siła jego ataków za wyjątkiem rzutów (to dotyczy rzutów takich jak... Snake Fang, German Suplex, and Slam Dance). Jego taunt może trafić jako HIT kilkukrotnie, i można przytrzymać HP+HK aby delej machał językiem na przeciwnika...

ORO Jego pasek STUNa zmaleje trochę. Jeśli przytrzymasz HP+HK, będzie spał dalej i kosekwentnie tracił dalej pasek STUNa.

Q Zwiększona obrona do końca rundy. (Max 3 razy).

REMY Wszystkie jego ataki zabierają więcej z paska stuna przeciwnika. Można tauntować więcej dla zwięszenia efektu (Max 4 razy).

RYU Wzrosnie tempo w jakim będzie maleć jego pasek STUNa. (Max 3 razy)


SEAN Wszystkie jego ataki zabierają więcej z paska stuna przeciwnika. Można tauntować więcej dla zwięszenia efektu (Max 3 razy).. Jego taunt może być HITem i nawet zaczynać kombosy, ale jeśli spróbujesz rzycić drugą piłkę po rzuceniu pierwszą, Sean podskoczy w górę i zacznie panikować panic when no basketball

TWELVE Staje się niewidzialny i pozostaje tak przez określoną ilość czasu lub jeśli zostaniesz trafany przez przeciwnika albo wykonasz supera niewidzialność się kończy. jeśli będzie się parować ciosy podczas niewidzialności to nadal pozostanie się niewidzialnym. Jeśli użyjesz X.C.O.P.Y. W walce Twelve vs. Twelve , nie będziesz mógł stać się niewidzilany nawet jeśli nadal będziesz pod formą Twelva. Jeśli po zniknięciu znów wciśniesz HP+HK to znów się pojawisz.

URIEN Wzrasta siła wszystkich jego ataków za wyjątkiem rzutów. Jego taunt może udeżyć dwa razy Jeśli tafisz hitem w przeciwnika Urien nie uzyska bonusu w demagu...

YANG Wzrasta siła jego ataków, ale jego rzutów nie...

YUN Wzrasta siłą jego ataków specjalnych, ale nie zmienia to siły jego rzutów zwykłych ataków i superów. Jeśli przytrzymasz HP+HK, będzię dalej kręcił czapeczką i wzrośnie siła wszystkich jego ataków. Po chwili bonus obrażej dojdzie do maximum. Zamiast przytrzymywać HP+HK można tautować 8 razy dla tego samego efektu. Jego HIT może trafiać kilkukrotnie. (Używane w bonus stagu z Seanem Mruga ).


Post został pochwalony 0 razy
Wto 13:17, 29 Lip 2008 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum Guilty Gear Team Poland Strona Główna » Street Fighter 3rd Strike Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin