Forum Guilty Gear Team Poland Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Venom - strategie, dyskusja ogólna
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Odpowiedz do tematu    Forum Guilty Gear Team Poland Strona Główna » Venom Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Venom - strategie, dyskusja ogólna
Autor Wiadomość
VDM
Użytkownik


Dołączył: 24 Mar 2006
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post Venom - strategie, dyskusja ogólna
Wszystko na temat strategii gry Venomem.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 9:38, 15 Kwi 2006 Zobacz profil autora
Epic
Weteran


Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 743
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań/Włocławek

Post
Venom w obronie ssie to fakt, dlatego jezeli tylko masz tension to naucz sie uzywaz Dead Angle Attack (blokujac przod+P+K), strata 50% tension moze bolec, ale lepsze to niz ostre baty

co do tego ataku z frc, zwie sie stinger aim loop, nie wiem czy grasz w slasha czy w #R(w reload byl to jeden z dwoch loopow Venoma oprocz carcas raid loop (2 sek dol, gora+ S/HS)), bo w slashu zmienili troche okienko frc stinger aim(2 sek tyl, przod + S/HS) i ten loop juz nie wychodzi tak jak powinien, a zastapil go Dubious Curve loop (zonglowanie elekrycznymi kulkami przeciwnikiem w rogu)

RC mozna uzyc jezeli chcesz dobic przeciwnika jak ma malo energii robiac kombo zakonczonce DHM, robisz RC Morbida, przod + HS, DHM. innych opcji RCc chyba raczej nie ma

Dark Angel (rozowa landrynka-_-) to jeden z lepszych Overdrive'ow w grze i powinno sie go naduzywac Mruga Red Hail jest prawie bez uzyteczny, bo jako zakonczenie komba zabiera niewiele, mozna go sprobowac wpisac po airdash i trafionym j.HS

moze cos o nim napisze, bo wkrecilem sie znow w gre nim, ale to dopiero po swietach


Post został pochwalony 0 razy
Sob 21:12, 15 Kwi 2006 Zobacz profil autora
Epic
Weteran


Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 743
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań/Włocławek

Post
hmmm qcf chyba sie bil nie stawia, raczej qcb Mruga no troche rzeczy juz sie nie zgadza, po warp'ie JI jest automatyczny, ale to tylko ulatwia sprawe Wesoly

fajnym motywem jest odpalenie S Stinger Aim a jak bila bedzie przy przeciwniku wklepujemy warp'a i atak z gory Mruga
dodatkowo bila z Dust'a daje duzo nowych mozliwosci, jest ustawiona nisko przy ziemi, dzieki czemu mozna skonczyc kombo P Dubious Curve, D ball (ustawi sie zaleznie albo nad albo za przeciwnikiem), K w P ball, warp, S w D ball i jakas kontynuacja Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Sob 23:07, 15 Kwi 2006 Zobacz profil autora
VDM
Użytkownik


Dołączył: 24 Mar 2006
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
Będzie ktoś w PL pisał FAQ dla Venoma? Epic?
Trochę teorii przyda mi się podczas wyjazdu na początku czerwca Wesoly Potem będzie głównie praktyka i dołączenie do warszawskiej sceny (lol) Mruga


Post został pochwalony 0 razy
Śro 18:49, 19 Kwi 2006 Zobacz profil autora
Epic
Weteran


Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 743
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań/Włocławek

Post
mhm in the making Mruga troche tego jest musze ci powiedziec, wiec zlepienie tego troche zajmie, ale do czerwca sie wyrobie napewno Wesoly

jezeli chodzi o teorie to jest dobrze, tylko musze to zaczac przekladac na praktyke Mruga


Post został pochwalony 0 razy
Śro 19:09, 19 Kwi 2006 Zobacz profil autora
kowal
Bywalec


Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
jest jakis 'tajny skrot' na ładowanie bili od dołu? to trzeba przytrzymac na około 2sek aby cios sie załadował a czasem na filmikach widze jak koles wyprowadza jedna bile za druga od dołu czasem i 3 z rzedu wypusci. mam wrazenie ze mam co najmniej 1-2sek w plecy i jestem ciekaw jak oni sa w stanie czasem tak szybko załadowac kolejna po tym jak zmieniaja kierunek na gora wypuszczajac pierwsza. hymm na sticku nie wyrabiam wyraznie jets opoznienie u mnie albo wypuszczam 2 bile po chwili albo wcale bo nie zdazyła sie załadowac:P


Post został pochwalony 0 razy
Śro 22:25, 03 Maj 2006 Zobacz profil autora
Epic
Weteran


Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 743
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań/Włocławek

Post
hmm jedyny sposob opisywany przez dobrych graczy to nauczenie sie animacji ciosu. ladujesz pierwszy, naciskasz gora+S/HS, kiedy zauwazysz, ze Venom zaczyna robic ten cios szybko znow wciskasz dol ladujac drugi i jak tylko skonczy sie animacja pierwszego powtarzasz. trudne to jest, jedyny sposob to siedziec w treningu, az sie to opanuje :/


Post został pochwalony 0 razy
Śro 22:37, 03 Maj 2006 Zobacz profil autora
kowal
Bywalec


Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Szkoda myslałem ze jest jakis skrot aby to przysmieszyc jak chocby 2xqcf in air mozna zrobic qcf,u/f,qcf. Nawet myslałem ze na padzie tylko tak sie da szybko bo na podzielonym krzyzaku moana wbic 2 kierunki jednoczesnie jak na kalwiaturze. Ale Sh1nd przeciez grał na sticku a to ładnie robił. dobra zostaje cwiczyc.
acha wczoraj miałem sytuacje ze wklepałem Chippowi IK gdy był nademna w powietrzu a na dobra sparwe juz nawet za plecami (gdyby nie to ze byłem w ciosie to by mnie obrociło). Walneło go to jak był nademna na wysokosci 1/3 wzrostu postaci wiec całkiem wysoko, skoczył z HS i to sie przegryzło z jego animacja priorytetowo. I tak mysle czy totalny fuks czy faktycznie mozan tym łapac kolesi ktozy sa idalnie nad nasza postacia z wyskokiem
a jescze jedna sprawa po Dead Angel widze 3 standartowe zagrywki graczy
1- to załadowac bile z stinger aim na max to zdejmuje sporo do społki z landrynka nawet jak zablokuje, nadal mamy dystans po tej akcji na cały ekran wiec mozna przynajmniej 1 bile postawic bezpiecznie i myslec co dalej, tracimy jednak element zaszczucia i dajemy kolesiowi ta akcja tez czas do namysłu, nie opyla sie na robic na kolesi w rogu
2 - po DA stanadrtowa formacja z bil K, P --> S, K, P .... najłatwiejsze ale mam wraznei ze i najmniej skuteczne wzłaszcza na szybkie postacie albo majace projectaile niszczace bile np Ky
3 - gonic landrynke i atakowac (probowac udezyc z d+K , lub skoczyc qcf+S itd...) opyla sie jak go landrynka przeciaga do rogu ale w szerszym polu mam wrazenie ze tylko pozycje mozemy tym stracic do stawiania bil jelsi koles wsjo zblokuje.
4 - i tu pytanie co jescze mozna pokombinowac


Post został pochwalony 0 razy
Czw 12:30, 04 Maj 2006 Zobacz profil autora
VDM
Użytkownik


Dołączył: 24 Mar 2006
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
Od czego zacząć grę Venomem? Mruga
Pro8e coś tam mówił, żeby po 2+D robić landrynkę, ale wiem w sumie tyle Jezyk
Czy przy pomocy 623+K można uciec w sytuacji, gdy przeciwnik napiera? Nie sprawdzałem, ale z samej animacji wygląda na to, że chyba nie, bo trochę za wolne.

Liczę na jakiś lajf tutorial w weekend Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Śro 11:28, 24 Maj 2006 Zobacz profil autora
kowal
Bywalec


Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
naucz sie ładowac doł/tył jako baze do stingera lub bili od dołu. Podstawa u Venoma. Po podcince ładuje sie automatycznie, ale ty sam ładuj w powietrzu lub podczas animacji innych ciosow
po 6HS zawsze stawiaj bile musisz to robic automatycznie i w kazdej wolnej chwili nigdy nie planuj ze sobie odejdziesz na koniec planszy i postawisz kilka bill dobry gracz ci nie pozwoli sciany z bil sie stawia stopniowo wykorzystujac auto hitowe formacje.
atakuj z głowa ale nigdy nie schodz do defensywy, obrona jest tylko atak i Venomem nie da sie uciec z presingu u niego jest jedna zasada raz na wozie raz pod wozem


Post został pochwalony 0 razy
Śro 14:05, 24 Maj 2006 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum Guilty Gear Team Poland Strona Główna » Venom Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin