Forum Guilty Gear Team Poland Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Mieczyk??

 
Odpowiedz do tematu    Forum Guilty Gear Team Poland Strona Główna » Zappa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Mieczyk??
Autor Wiadomość
Checht
Początkujący


Dołączył: 16 Lut 2006
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Będzina okolice

Post Mieczyk??
Pytanie:
Po zrobieniu qcf+S (podjazd z mieczem) co zrobic, a raczej jak zeby miecz nie odlatywal od Zappy tylko przy nim zostal?


Post został pochwalony 0 razy
Czw 22:43, 13 Kwi 2006 Zobacz profil autora
omen1989
Początkujący


Dołączył: 28 Lut 2006
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Post
hmm... a co to w ogole jest to qcf? bo ktos to juz uzywal a nie czaje


Post został pochwalony 0 razy
Pią 11:45, 14 Kwi 2006 Zobacz profil autora
Sho
Początkujący


Dołączył: 06 Kwi 2006
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

Post
qcf - quarter circle forward (albo 236S - zależnie od notacji) - ćwierć kółka do przodu, czyli popularny "hadouken"

Checht, nie do końca zrozumiałem o co Ci chodzi z tym pozostaniem miecza przy Zappie Podejrzewam, że chodzi Ci o możliwości w trakcie wracania miecza do Zappy. Przed chwilą grałem i żeby nie było offtopa (jeżei nie o to chodzi to pardon ) , napiszę czego ja najczęściej używam po 236S:

- HS (oczywiste rozszerzenie, tak oczywiste, ze nie powinienem go w ogóle pisać) - no i to jest o tyle dobre wyjście, że w całości nabija 3 orby, można je wkomponować w combo a przy zapełnionym tension cancelować, bez tego byłbym ostrożny bo można ponieść srogą karę.

- 2HS - dobre wyjście, jedno z moich ulubionych, sadzi na dupę skaczących

- 2S - low, dobra rzecz

- 6HS - rzadko, sporadycznie

- 63214HS - "zamachowy" hit mieczem, bardzo dobry zasięg

Mieczyk jest ogólnie dobrą bronią do nabijania orbów.

Checht, grasz wygiętym? Musimy w wakacje na jakimś turnieju zagrać, Zappax2 = helikopter w ogniu xD


Post został pochwalony 0 razy
Pią 12:46, 14 Kwi 2006 Zobacz profil autora
Checht
Początkujący


Dołączył: 16 Lut 2006
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Będzina okolice

Post
Ano gram wygietym bo podoba mi sie 300DMG za free, co tu duzo mowic Roah=16s grozy Wesoly i fajny presing pieskiem o duchach nie mowiac. Widzialem na tutorialu tylko kiepsko u mnie ze znajomoscia znaczkow, i niewiem jak to zrobic poprostu po pierwszym ciosie miecz nie odaltuje, niewiem moze jakies znaczenie ma to ze uderza na blok ? Jak bedziesz w Zabrzu to sobie pogramy Wesoly Zappa x 2 to jest ostro na planszy Wesoly sie gubie niekiedy bo niewiem ktory pokemon moj.

UPDATE:
Wyczilem akcje z tym mieczykiem, chodzi o to ze jesli zrobi sie qcf+S z maksymalnej odleglosci z ktorej miecz trafi to nie odleci tylko pozostanie przy Zappie. Szkoda ze niema tego z blizszej odleglosci bo ciekawie by sie to wplatalo w kacje :axe:


Post został pochwalony 0 razy
Pią 14:29, 14 Kwi 2006 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum Guilty Gear Team Poland Strona Główna » Zappa Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin