Forum Guilty Gear Team Poland Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Baiken - Faq's by Slide

 
Odpowiedz do tematu    Forum Guilty Gear Team Poland Strona Główna » Baiken Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Baiken - Faq's by Slide
Autor Wiadomość
Slide
ADMIN <b><font color=yellow>ADMIN</b></fo


Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań/Włocławek

Post Baiken - Faq's by Slide
=================================================================
Baiken faq by Slide
=================================================================



I. Informacje o postaci
II. Legenda
III. Ciosy podstawowe
1. Punches
2. Kicks
3. Slashes
4. Hard Slashes
5. Dust
6. Rzut
IV. Ciosy specjalne
1. Suzuran
2. Tatami Gaeshi
3. Youzansen
a) air
B) land
c) Crossover Youzansen
4. Kabari
5. Tetsuzansen
6. Youshijin
7. Mawarikomi
8. Sakura
V. Overdrives
1. Sanzu Watashi
2. Baku
a) Baku Ki
B) Baku Rin
c) Baku Ryu
d) Baku Hou
VI. Strategia
1. Pin Points
2. Presing i styl gry
3. Combosy
4. Blokowanie



==================================================================
I. Informacje o postaci
==================================================================



Imię: Baiken
Wzrost: 5' 4"
Waga: 99 lbs
Grupa krwi: B
Urodziny: 5 marzec
Kolor oczu: ---
Kraj: Japonia



==================================================================
II. Legenda
==================================================================



Legenda:
P - Punch
K - Kick
S - Slash
H - High Slash
D - Dust
f - przód
b - tył
d - dół
u - góra
Qcf- ćwierć koła od dołu do przodu(d,dp,p)
Qcb -ćwierć koła od dołu do tyłu(d,dt,t)
Qcd- ćwierć koła od przodu do dołu(p,dp,d)
Hcf –pól kółka od tyłu do przodu(t,dt,d,dp,p)
Hcb- pół kółka od przodu do tyłu(p,dp,d,dt,t)
j - skok
2j - podwójny skok
dj - drugi skok
dash(air/land) - f,f
land - postać musi znajdować się na ziemi
air - postać musi znajdować się w powietrzu
crouching - postać musi kucnąć
(RC) - roman cancel
(FRC) - false roman cancel
overhead - cios, który przeciwnik musi zablokować górnym blokiem
crossover - cios, który przeciwnik musi zablokować górnym blokiem (przeciwnym do strony, z której został wyprowadzony cios)
/ - lub



=================================================================
III. Ciosy podstawowe
=================================================================



1. Punches (P)
**************
a) air:
W powietrzu cios wykorzystywany jest jedynie w combosach

B) land:
- f+P:
2 hitowy cios. Anty-air; stosujesz go na przeciwnika, który dash'uje na ciebie z powietrza z ciosem; nie ma 100% pewności, że w takiej sytuacji uda się Tobie wykonać ten cios na counter. Można również go zastosować do wyprowadzenia Youzansen.
- P:
Bardzo szybki cios. Bardzo dobry setup do rzutu.

c) crouching:
Bardzo szybki cios. Bardzo dobry setup do rzutu.


2. Kicks (K)
************
a) air:
W powietrzu cios wykorzystywany jest jedynie w combosach

B) land:
- f+K:
Jeden z najlepszych ciosów tej postaci. Często wchodzi na counter dzięki czemu masz duże szanse na wyprowadzenie silnego combo. Dobrze jest stosować go w trakcie swojego presingu, lecz również na postać dash'ującą na Ciebie (land). Jedyną wadą tego ciosu jest jego szybkość.
- K:
Jedyną różnicą miedzy K, a f+K jest mniejszy zasięg ciosu, przez co staje się mniej używanym ciosem.

c) crouching:
Nie ma lepszego ciosu na wyprowadzenie Pin Point'a niż d+K. Jest to bardzo szybki cios, jednak ma bardzo mały zasięg, musisz się znajdować naprawdę blisko, żeby cios trafił Twojego przeciwnika. Jeśli atakujesz tym ciosem wstającą postać musisz mieć idealny time'ing, gdyż w przypadku pomyłki w bardzo prosty sposób zostaniesz złapany na rzut.


3. Slashes (S)
**************
a) air:
Najlepszy cios Baiken w powietrzu. Ma bardzo duży zasięg oraz wysoki priorytet. W powietrzu używaj najczęściej tego ciosu.

B) land:
- f+S:
Bardzo szybki cios. Używany jedynie w trakcie combosów, w celu "podbicia opadającego przeciwnika".
- S:
Cios identyczny jak f+S. Czytaj f+S.

c) crouching:
Jeden z lepszych ciosów na zachowanie dystansu od przeciwnika. Przydatny również w stosowaniu presingu.


4. Hard Slashes (HS)
********************
a) air:
Bardzo dobry cios na wyprowadzenie combosu, zwłaszcza, że często wchodzi na counter. Stosuj go z iad w trakcie kiedy przeciwnik stosuje cios typu np. Gun Flame Sol Badguy'a.

B) land:
- f+HS:
Bardzo wolny, lecz najsilniejszy cios Baiken. Nie stosuj go nigdy na wstającego Potemkina, łatwo Cię złapie na Potemkin Buster. Korzystaj z tego ciosu jak najmniej, jedynie w combosach.
- HS:
Silny i szybki cios, jeśli decydujesz się na częste używanie HS graj właśnie z tą wersją ciosu.

c) crouching:
3 hitowy cios. Bardzo dobry na dash'ujących na Ciebie przeciwników (air). Jeśli cios ten dosięgnie takiego gracza wchodzi na counter. Zawsze po tym wyskocz do niego z S.


5. Dusts (D)
************
a) air:
Najsilniejszy i zarazem najlepszy cios w combosach. Podstawą jest nauczenie się podczas tego ciosu FRC. Bez tego nie wykonasz bardzo silnych Dust Loop'ów Baiken.

B) land:
Overhead, najlepiej jest zaskoczyć tym ciosem wstającego przeciwnika. Daje możliwość wyprowadzenia dobrego combo.

c) crouching:
Jeden z najczęstszych robionych ciosów do wyprowadzenia combosów, bądź Pin Pointa. Podczas walki stosuj go bardzo często w różnych sytuacjach.


6. Rzut (f+HS/b+HS)
*******************
Po prostu rzut, pozwala wyprowadzić Pin Pointa.



=================================================================
IV. Ciosy specjalne
=================================================================



1. Suzuran (Hcb+K)
******************
Nie stosuj go nigdy z dużej odległości. Wykouj go jedynie w sytuacji kiedy chcesz zaskoczyć blokującego przeciwnika, bądź po wykonaniu Pin Point'a. Bardzo dobry również dobrze jest wykonać go na przeciwnika wstającego z Overdrive'm (lecz overdrive wykonywany przez przeciwnika nie może być blokowany dolbnym blokiem). Zawsze po zakończeniu Suzuran jeżeli jesteś blisko przeciwnika stosuj Rzut.


2. Tatami Gaeshi (Qcf+K)
************************
Kolejny cios w trakcie, którego możesz wykonać FRC. Dobry cios na zachowanie dystansu. Jeśli chcesz zbliżyć się do przeciwnika stosuj go w trakcie iad. Równie dobry jest podczas ucieczki, musisz go również wykonać podczas iad.


3. Youzansen
************
a) f,d,df+S (air)
Dobrze jest go zastosować na dash'ującego na Ciebie przeciwnika. Jeśli masz zachowany dash stosuj go z RC.

B) f, df, d, u+S (land)
Overhead, najlepiej jest zaskoczyć nim wstającego przeciwnika. Stosuj go w 99% jeśli masz pasek Tension wystarczający na wykonanie RC. 1% są to sytuacje kiedy od wygranej dzieli Cię jeden cios, a spodziewasz się, że przeciwnik będzie blokować dolnym w trakcie Twojego ataku.

c) Crossover Youzansen. Wykonuje się go (land) f,f,b,d,u,f,fd,d,fd,f+S. Musisz się znajdować bardzo blisko przeciwnika. Z tym ciosem przeskoczysz przeciwnika i uderzysz go w tył głowy. Jest to setup do wyprowadzenia combosu.


4. Kabari (Hcf+HS)
******************
Cios, który pozwala na zachowanie odległości od przeciwnika. Jeżeli chcesz zachować ten dystans stosuj po tym d+S. Stosuj go również w celu zmiejszenia odległości, cios ten daje przeciwnikowi chwilowe dizzy dzięki czemu możesz do niego dobiec i wyprowadzić cios (najlepiej d+K).


5. Tetsuzansen (S [po Kabari] )
*******************************
Kiedy przeciwnik zablokuje Kabari, nie myśl nawet o tym żeby wykonać Tetsuzansen. Jeśli trafi Kabari zastosuj Tetsuzansen z RC, dzięki czemu wyprowadzisz dobre combo. Jeśli po Kabari zobaczysz, że przeciwnik zacznie dash'ować na Ciebie, zaskocz go wykonując ten cios.


6. Youshijin (broniąc Qcd+P)
****************************
Dobry counter-hit na ciosy wyprowadzone przez przeciwnika w powietrzu. Cios przeważnie wchodzi na counter. Jeśli przeciwnik atakuje z ziemi, żeby wybić go w powietrze musisz stosować go w ten sposób: b/db+P+K, Qcd+P.


7. Mawarikomi (broniąc Qcd+K)
*****************************
W sytuacji kiedy zostałeś zepchnięty do defensywy oraz Twój zaciągnął Cię dosłownie w "kozi róg" jest to bardzo dobre wyjście na ucieczke. Jednak musisz go zastosować w momencie kiedy Twój przeciwnik zastosuje dużo klatkowy cios. Dobrze jest nauczyć przy nim FRC. Jeśli uda się Tobie zastosować ten cios, a Twój przeciwnik będzie wciąż w trackie wykonywania ciosu szybko użyj S, dzięki któremu wyprowadzisz combo.


8. Sakura (broniąc Qcd+S)
*************************
Kolejny counter. W trakcie wykonywania ciosu można użyć FRC. Stosuj go jedyni na przeciwników atakujących z ziemi.



=================================================================
V. Overdrives
=================================================================



1. Sanzu Watashi (Qcf*2+S)
**************************
Najlepiej jest go stosować po pHS bądź pS. Dobrze wykorzystywać go również w sytuacji kiedy wstajesz na atakującego przeciwnika. Overdrive zadaje trzy silne ciosy przeciwnikowi.


2. Baku
*******
Ten overdrive wykonujesz w trakcie bloku. Masz do dyspozycji 4 zastosowania tego overdrive'a. Osobiście używam tego ciosu sporadycznie, lepiej wykorzystać pół paska Tension, który zabiera na wykonywanie FRC. Jednak w niektórych momentach walki dobrze jest wykonać ten cios np. w momencie kiedy przeciwnik zepchanął Cię do mocnej defensywy. Jeśli już stosuje ten overdrive zawsze wybieram Baku Ki. Nie kieruj się jednak tą zasadą, tylko wybierz rodzaj Baku od własnego przekonania.

a) Baku Ki (Hcb+P)
------------------
Przez 14 sekund przeciwnik nie może skakać.

B) Baku Rin (Hcb+K)
----------------
Przez 14 sekund przeciwnik nie może korzystać z ciosów specjalnych.

c) Baku Ryu (Hcb+S)
----------------
Przez 14 sekund przeciwnik zadaje mniejsze obrażenia.

d) Baku Hou (Hcb+HS)
-----------------
Przez 14 sekund przeciwnik otrzymuje większe damage. Dodatkowo przeciwnik dostaje 16 damage.



=================================================================
VI. Strategia
=================================================================



Baiken to postać defensywna. Musisz się nauczyć nią grać w ten sposób, że zachowujesz pewien dystans od przeciwnika, który powolnie skracasz. Jeśli grasz tą postacią nie masz co myśleć o ciągłym stosowaniu presingu i wyprowadzaniu dużej ilości ataków. Stosuj zasadę, że "przeciwnik i tak musi przyjść". Zmuś przeciwnika, żeby sam się do Ciebie zbliżył, bądź sam powoli skracaj ten dystans.
W powietrzu stosuj najczęściej S. Jeśli zobaczysz, że przeciwnik robi ciosy typu Gun Flame Sol'a czyli taki w których jest bezbronny na atak z powietrza zrób iad+HS. Jeśli przeciwnik dash'uje na Ciebie (air) rób w powietrzu Youzansen.
Na ziemi graj dużo z d+K oraz d+D. Zachowuj dystans stosując Tatami Gaeshi oraz Kabari.
Jeżeli chcesz zbliżyć się do przeciwnika najlepiej jest stosować iad+Tatami Gaeshi bądź S/HS. Nigdy nie dash'uj (land) na przeciwnika chyba, że powaliłeś go na ziemię.
Najlepszym treningiem do nauczenia się gry Baiken jak i innymi postaciami jest gra z żywym przeciwnikiem. Gra z COM nic nie daje jedynie nauczenia się używania combosów walce.


1. Pin Points
*************
Są to zagrywki dzięki, której powalisz przeciwnika na ziemię i będzie on musiał blokować od razu po tym jak się podniesie.


Mała legenda:
"inne combo" - Twój wybór jakie zastosujesz.


"Pin Point A" (d+K, S, d+D, u, Tatami Gaeshi)
---------------------------------------------
Jest to najczęściej stosowany przeze mnie Pin Point w czasie gry. Dzięki temu 3 hitowemu combosowi masz, aż 5 możliwości późniejszego ataku. Ważną rzeczą aby dobrze wykonać tą zagrywkę jest fakt, że po wklepaniu d+D od razu wciskasz u, dzięki temu automatycznie po zakończeniu ostatniej klatki ciosu postać wyskoczy i nie musisz się martwić, że za późno wyskoczyłeś. Kolejną bardzo ważną rzeczą jest to, że Tatami Gaeshi robisz z minimalnym opóźnieniem w innym przypadku Tatami Gaeshi nie dosięgnie przeciwnika i cios przeniknie leżą postać.

Dalsze możliwości ataku:

A) po Tatami Gaeshi FRC
Kiedy wykonasz FRC możesz wykonać dash'a. Teraz rówenież stoisz przed wyborem:
-Możesz przeciwnika zaatakować "Pin Point HS", lecz w tym celu musisz chwilę opaść po FRC.
-Możesz od razu po FRC zdash'ować za przeciwnika dzięki czemu zaatakujesz go crossoverem wykonując S, D(FRC), dash(air), S, D.

B) po Tatami Gaeshi (land) dash, "Pin Point A"

C) po Tatami Gaeshi (land) dash, [d+K, S, d+D]/ d+D, Tatami Gaeshi, [S, D(FRC), dash(air), S, D(FRC), D]/inne combo

D) po Tatami Gaeshi (land) dash, Youzansen (land) (RC), Tatami Gaeshi (air), (land), j.S, D(FRC), dash, [S, D(FRC), D]/[D(FRC), D] jeśli przeciwnik otrzymał cios Youzansen daleko od ściany

E) po Tatami Gaeshi (land), Suzuran, "Pin Point B"

F) po Tatami Gaeshi (land), dash, (d+P)*2, f, f, b+P+K, "Pin Point B"

H) po Tatami Gaeshi (land), Crossover Youzansen (później zastosuj combo opisane w dalszej części faq)


"Pin Point B" (Rzut, iad+Tatami Gaeshi)
---------------------------------------

A) [d+K, S, d+D]/d+D, Tatami Gaeshi, [S, D(FRC), dash(air), S, D(FRC), D]/ inne combo

B) Youzansen(land) (RC), Tatami Gaeshi(air), (land), j.S, D(FRC), dash, [S, D(FRC)]/[D(FRC)], D

C) Suzuran, "Pin Point B"

D) (d+P)*2, f, f, b+P+K, "Pin Point B"


2. Presing i styl gry
*********************
Czyli jak najlepiej przytrzymać przeciwnika przy defensywie i w najmniej spodziewanym momencie przełamać jego defensywe. Nie można powiedzieć w którym momencie walki możesz zastosować presing, to wychodzi w trakcie walki i musisz te momenty dobrze wykorzystywać.

"Preisng A"
-----------
Jeżeli zaatakujesz przeciwnika broniącego się w rogu areny, bądź blisko niej z d+K, S masz 2 możliwości:
- Tatami Gaeshi(FRC), dash (land), d+K, S, Tatami Gaeshi(FRC), d+K, S, Youzansen (land), Tatami Gaeshi (land) (RC), (land), j.S, D. Pamiętaj jednak, że ty decydujesz, w którym momencie zakończysz ten presing. Możesz zużyć cały pasek Tension na ciągłe stosowanie po rozpoczęciu presingu [dash (land), d+K, S, Tatami Gaeshi(FRC)] i zakończenie go np, Youzansen. Możesz go zakończyć po pierwszym FRC dobiegnięciem [d+K, S Youzansen(land)]/Youzansen (land). To wszystko zależy od Ciebie.

"Presing B"
-----------
Musisz zauważyć, że Baiken ma podczas jednego ataku 50% procent szans na udany atak. Żadna postać nie ma możliwości wyprowadzenia overhead'a po kilku ciosach. Zawsze musi być to pierwszy cios, jednak w tym przyapdku jest inaczej.
Tego presingu stosuj jedynie na wstającego przeciwnika!

Rozpoczęcie Twojego presingu możesz rozpocząć w dwojaki sposób:

-Youzansen (land), jednak jeżeli nie masz wystarczająco paska Tension, aby zastosować RC nie myśl o jego wykonywaniu, chyba, że w przypadku opisanym w opisie ciosu. Po Youzansen jeśli przeciwnik zablokuje zrób RC i S, D, dzięki temu zachowasz bezpieczna odległość od przeciwnika. W przypadku powodzenia ciosu wykonaj: [Tatami Gaeshi(air), (land), j.S, D(FRC), D]/[S, D(FRC), S, D(FRC), D nie działa na wszystkie postaci]/ inne combo.

-d+K, S i znów dokonujesz wyboru możesz zrobić Youzansen i zastosować to co opisałem wyżej lub wykonać "Pin Point A"

-Crossover Youzansen (później zastosuj combo opisane w dalszej części faq)

"Presing C"
-----------
Jeżeli zaatakujesz przeciwnika HS (air) i zblokuje nie musisz kończyć swojego ataku:
-Tatami Gaeshi od razu po HS (air) umożliwi Tobie bezpieczne zlecenie na ziemie, jednak musisz znajdować się na odpowiedniej wysokości, aby to wykonać. Jak znajdziesz się już na ziemi możesz wyprowadzić "Presing A".
-Jeżeli nie znajdziesz się na odpowiedniej wysokości opadnij na ziemie i zastosuj "Presing A"

"Presing D"
-----------
Po wykonaniu Kabari jeżeli przeciwnik zablokuje stosuj "Presing A". W inny przypadku masz możliwość zastoswania jednego z Pin Point'ów. Jeśli jednak nie zdecydujesz się na żadną z tych opcji wykonaj po prostu:
-Tetsuzansen(RC), dash(land), w momencie kiedy przeciwnik znajdzie się na odpowiedniej wysokości f+HS, d+D, 2j.S, P, K, D
-Tetsuzansen(RC), j.S, D(FRC), dash(air), S, D(FRC), D


W przypadku Presingu od A do C stosuj go przede wszystkim na wstającego przeciwnika. Jeżeli chodzi o combosy, które opisałem możesz je lekko modyfikować od przypadku postaci i sytuacji w jakiej się znajdujesz; inne combo pod ścianą, inne w środku areny.


3. Combosy
**********

Poniższe combosy nie wychodzą w 100% na wszystkich postaciach. W jednym przypadku będziesz musiał dodać np. P, w innym będziesz mógł zadać jeden cios więcej, a w jeszcze innym będziesz musiał lekko skrócić combos. To wszystko kwestia treningu i ogrania z postaciami.


1. Youzansen(land)(RC), Tatami Gaeshi(air), (land), j.S, D(FRC), dash, D
2. Youzansen(land)(RC), S, D(FRC), dash, S, D
3. d+K, S, d+D, Tatami Gaeshi, j.S, D(FRC), dash, S, D(FRC), D
4. d+D, Tatami Gaeshi, j.S, D(FRC), dash, S, D(FRC), D
5. pHS, dD, Tatami Gaeshi, jS, D(FRC), dash, S, D(FRC), D
6. pHS, dD, Tatami Gaeshi, jS, D(FRC), dash, S, Youzansen
8. Kabari, Tetsuzansen(RC), dash(land), f+HS, dD, jS, P, K, D
9. Kabari, Tetsuzansen(RC), j.S, D(FRC), dash, S, D(FRC), D
10. Kabari, d+K, S, d+D, Tatami Gaeshi, j.S, D(FRC), dash, S, D(FRC), D
11. (air) HS, land, dD, Tatami Gaeshi, jS, D(FRC), dash, S, D(FRC), D
12. (air) S, P, K, (land), j.S, P, K, dj.S, P, K, Youzansen
13. dust, S, S, S, S, P, K, jS, P, S, D, D
14. pHS, Sanzu Watashi

Gdy przeciwnik znajduje się bliżej/bardzo blisko ściany.

17. pHS, d+D, Tatami Gaeshi, jS, D(FRC), dash, D, (land), jS, D(FRC), dash, D, (land), 2j.P, S, K, D(FRC), D
18. d+D, Tatami Gaeshi, jS, D(FRC), dash, D, (land), jS, D(FRC), dash, D, (land), 2j.P, S, K, D(FRC), D
19. d+K, S, d+D, Tatami Gaeshi, jS, D(FRC), dash, D, (land), jS, D(FRC), dash, D, (land), 2j.P, S, K, D(FRC), D
20. d+D, Tatami Gaeshi, 2j.P, S, D, dash nad ziemią, S, D, (land), S, j.S, D
21. (air) S, P, K, (land), j.D(FRC), dash, D, (land), f+HS, d+D, j.S, D

Na wstającego przeciwnik

22. Crossover Youzansen, dust(od razu po Youzansen w powietrzu)(FRC), dash, Tatami Gaeshi, (land), j.S, P, K, dj. P, S, Youzansen


4. Blokowanie
*************
Opisane blokowanie odnosi się do wszystkich postaci jakie znajdują się w grze.

A) Blokowanie ciosów z ziemi
---------------------------
Musisz zauważyć jedną bardzo ważną rzecz wszystkie prawie ciosy z ziemi możesz zablokować z ziemi. Każda postać ma jedynie 2 wyjątki czyli overhead D(land) oraz overhead cios specjalny. Jeśli chodzi o te ciosy są to zawsze pierwsze ciosy jakie przeciwnik wyprowadzi atakując Ciebie. Overheady są bardzo widocznymi ciosami i najważniejsze jest, że blokujesz wszystkie ataki przeciwnika dolnym blokiem jedynie kiedy zauważysz, że przeciwnik wykonuje overhead szybko na chwile blokujesz górnym po czym wracasz do dolnej defensywy.

B) Blokowanie ciosów z powietrza
--------------------------------
Wszystkie ciosy wykonane przez przeciwnika z powietrza blokujesz górnym. Musisz jednak pamiętać o bardzo ważnej rzeczy. Ciosy, które blokujesz z powietrza dzialą się na 2 typy ciosy specjalne, które pomimo tego, że wyglądają na takie, które musisz zablokować górnym, możesz bez problemu zablokować dolnym oraz na ciosy podstawowe, które musisz blokować górnym.

Najlepszym treningiem na blokowanie jest gra z żywym graczem i jedynie w ten sposób możesz nauczyć się dobrze bronić.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Slide dnia Nie 16:43, 09 Kwi 2006, w całości zmieniany 1 raz
Wto 1:03, 14 Lut 2006 Zobacz profil autora
Slide
ADMIN <b><font color=yellow>ADMIN</b></fo


Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań/Włocławek

Post
Wielu graczy, którzy zaczynają grę mają największy problem przy wykonaniu Youzansen z ziemi. Możliwe jest to dzięki jump install.
Youzansen można wykonać na dwa sposoby:
- overhead
Youzansen na overhead można wykonać z miejsca, w trakcie dasha, podczas combosa, którego wykonujesz na ziemi.
a) z miejsca - góra+przód i szybko wykonujesz od dołu do przodu+slash, jeżeli grasz na sticku jest ułatwienie gdyż wystarczy wpisać dół+przód+slash zamiast od dołu do przodu
b) z dasha - można wykonać go po krótkim albo po długim dashu, w przypadku tego pierwszego kiedy wpiszesz sekwencje dasha czyli przód, przód wystarczy, że szybko wciśniesz dół, dół+przód, przód, góra+przód+slash, jeżeli chcesz wykonać Youzansen po długim dashu musisz wykonać Youzansen poprzez góra+przód, dół, dół+przód, przód+slash przeważnie Youzansen ten będzie trochę wyżej wykonany niż ten z krótkiego dasha i wchodzi przede wszystkim na wysokie postaci
- crossover
wykonuje się go najlepiej po setupie dół+kick, slash, dół+dust kiedy przeciwnik jest jeszcze na ziemi wykonujesz dash w jego kierunku i robisz góra+przód, dół, dół+przód, przód+slash
Przy wykonywaniu Youzansen trzeba pamiętać o szybkim wciskaniu poszczególnych elementów kombinacji w innym przypadku postać wyskoczy jedynie atakując ze slasha.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 14:03, 04 Kwi 2006 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum Guilty Gear Team Poland Strona Główna » Baiken Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin