Forum Guilty Gear Team Poland Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Baiken - zmiany w Slashu
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Odpowiedz do tematu    Forum Guilty Gear Team Poland Strona Główna » Baiken Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Baiken - zmiany w Slashu
Autor Wiadomość
Bellevar
Użytkownik


Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grudziądz

Post Baiken - zmiany w Slashu
Ok. Tutaj można zadawać pytania odnośnie Baiken w Slashu.

Na początek moje pytanie. Slide i jak tam z tym TK Youzansen'em? I w ogóle z tymi jej nowymi rzeczami? Bo jeszcze nie miałem okazji grać. Jak dobrze pójdzie to może jutro będe miał takową.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 18:26, 12 Kwi 2006 Zobacz profil autora
Slide
ADMIN <b><font color=yellow>ADMIN</b></fo


Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań/Włocławek

Post
Obecnie nie mam dużo czasu na pisanie, ale napiszę tyle że Baiken zostało BARDZO wzmocnili Mruga o większą reckę postaram się później gdzieś ok. 22 Wesoly jak już będę miał czas


Post został pochwalony 0 razy
Śro 18:53, 12 Kwi 2006 Zobacz profil autora
Slide
ADMIN <b><font color=yellow>ADMIN</b></fo


Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań/Włocławek

Post
Wesoly wczoraj trochę pogierzyłem w Slasha i muszę powiedzieć, że Baiken będzie naprawdę silną postacią Wesoly nic nie straciłą, tylko zyskała. Może zacznę od Youzansen. Wykonuje się go łatwiej, przynajmniej tak zauważyłem. W przeciwieństwie do #R o wiele częściej wychodzi bardzo nisko przy ziemi. Jeżeli chodzi o Youzansen crossover to nie zauważyłem różnicy, jak dla mnie tak samo sie wykonuje. Może dlatego, że umiałem to już w #R. Ogólnie wydaje mi się, że jest szybsza przynajmniej dashe. Zmienili troszkę timeing FRC - tatami gaeshi, counter. Jeszcze ani razu nie zrobiłem FRC przy nowym ciosie Jezyk nawet nie sprawdzałem kiedy. Ogólnie ciosy mają większy priorytet. Często w walkach z Krisem robiłem ataki po których wyskakiwał napis counter. Hard Slash o wiele szybszy [nie mylić z przód Hard Slash]. Combosy są silniejsze poprzez nową właściwość jump instala w Hard Slasha. Ogółem wszystkie combosy jakie robiłem są o wiele silniejsze, takie miałem wrażenie. Nawet bez FRC można ostro pojechać przeciwnika. No z takich zmian to chyba na pierwszy dzień grania tyle zauważyłem. Jeżeli chodzi o inne pierdółki to strojów Baiken jest bardzo dużo SP, #R, Slash i jakieś jeszcze więc można sobie jakiś fajny wybrać.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 10:12, 13 Kwi 2006 Zobacz profil autora
Bellevar
Użytkownik


Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grudziądz

Post
To i ja dodam cos od siebie...swoje pierwsze wrażenie. Ogólnie...gra sie nie za bardzo zmienila Wesoly. Jeżeli chodzi o timing FRC przy tatami to właścwie Slide to sie nie zmienil tylko zrobili ten cios szybszym i dlatego Ci sie wydaje znaczy momeny FRC sa te same tylko caly cios jest szybszy. Nowe FRC jest najs:D Brak Option Select;a dał mi się we znaki. Przy rzucie w powietrzu szczególnie:(...trza sie tego oduczyć chyba...Poza tym Slide...eeee....
Cytat:
Combosy są silniejsze poprzez nową właściwość jump instala w Hard Slasha

Chyba chodzi Ci o Jump Cancel:) O tak JC przy tym ciosie to destruktywna rzecz:).
Ponadto bardzo przydatne jest, że można łączyć f+K, HS, tatami badż na bloku f+K, c.HS. Troche sie musze przyzwyczaic do Slasha i do Baiken bo jakos gralo mi sie.....inaczej...nie wiem....jakos tak.....inaczej:D.....to chyba tyle co chcialem dodac:) jak co to poźniej napisze może wiecej...z reszta Slide pewnie napisze wiecej, lepiej i moze nawet szybciej...


Post został pochwalony 0 razy
Czw 21:54, 13 Kwi 2006 Zobacz profil autora
Slide
ADMIN <b><font color=yellow>ADMIN</b></fo


Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań/Włocławek

Post
hehe szybciej to na pewno nie Jezyk aaa nie grałem dzisiaj nic u siebie, bo mam zarzucony 19 epizod LOST na ściąganie Jezyk a na jednej listwie w pokoiku jestem i albo konsola albo komp Jezyk heheh

Masz konsole? Kupiłeś sobie? Wesoly czy pożyczona? Jak reszta ekipy?

Racja racja tam się pomyliłem JC a nie JI. Ogólnie nie wiem czy mam tylko takie dziwne wrażenie, ale jeśli chodzi o tatami to wydaje mi się, że po jej wykonaniu można szybciej zareagować, tzn. szybciej dół+kick o wiele szybciej niż w #R to pewnie przez to co pisałeś - przyśpieszenie.

Jak do tej pory nie zauważyłem żadnych minusów "nowej" Baiken Wesoly i dobrze. Po dzisiejszych i wczorajszych walkach stwierdzam, że slash w powietrzu, hard slash na ziemi są naprawdę ostre - priorytet ciosów podskoczył niezle Wesoly

Powoli będę robić nowego faq'a to pewnie tak blisko czerwca powinno się coś pojawić. No i jakieś walki wreszcie bym mógł nagrać ale to dopiero po maturce


Post został pochwalony 0 razy
Czw 22:02, 13 Kwi 2006 Zobacz profil autora
Slide
ADMIN <b><font color=yellow>ADMIN</b></fo


Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań/Włocławek

Post
Nie wiem czy mam tylko takie wrażenie, ale czas po jakim może przeciwnik zrecoverować kiedy dostanie z tatami jest bardzo wydłużony. Muszę jeszcze to sprawdzić w treningu, ale jak grałem z cpu to takie combosy dostawał freestyle'owe, że nie mam pytań może też przez to, że był to Potemkin.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 13:03, 14 Kwi 2006 Zobacz profil autora
Bellevar
Użytkownik


Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grudziądz

Post
Z tego co ja wiem to w #R było już z Potemkinem tak, że jak dostawał z tatami na ziemi to nie mogl sie zrecoverować z neutral recovery tylko z forward recovery mógł więc moze to o to chodzi?
BTW Slide nagrajcie jakieś walki razem w Slasha jakos niedługo bo bym z chęcią obejrzał Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Pią 13:16, 14 Kwi 2006 Zobacz profil autora
Slide
ADMIN <b><font color=yellow>ADMIN</b></fo


Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań/Włocławek

Post
Bellevar napisał:

BTW Slide nagrajcie jakieś walki razem w Slasha jakos niedługo bo bym z chęcią obejrzał Wesoly


Na moje narazie nie masz co liczyć, bo czasu nie mam. Dopiero po maturach :/ ehh niech już się skończą :/

Co do Baiken w Slashu to cholernie mnie denerwuje robienie tego nowego frc przy hcf+hs, s[frc]. To s mi często nie wychodzi. Muszę wyczaić w jakim momencie muszę to wcisnąć żeby dalej poszła kombinacja. FRC generalnie prosty, tylko ten s mi bardzo przeszkadza :/


Post został pochwalony 0 razy
Pią 21:02, 14 Kwi 2006 Zobacz profil autora
Slide
ADMIN <b><font color=yellow>ADMIN</b></fo


Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań/Włocławek

Post
Hmm...wczoraj może nie odkryłem czegoś nadzwyczajnego...nawet bym powiedział lepiej późno niż wcale, ale cóż może napiszę tutaj jak prawidłowo wykonywać tatami gaeshi niemalże milimetr nad ziemią z dasha. Można tą akcję często zobaczyć na filmikach, kiedy do przeciwnika dolatuje gracz z tatami gaeshi w bardzo szybki sposób. Przez prawie 3 lata - chyba tyle gram Baiken - robiłem wyskok i dopiero dashowałem. Szybkie wciskanie dawało mi efekt, że robiłem to coraz niżej, ale nie nigdy tak jak na filmikach. Dash ten był również bardzo widoczny i przeważnie przeciwnik mógł bez problemu przygotować na mnie atak. Wczoraj głowiłem się nad tym jak zrobić takiego szybkiego dasha nad ziemią i udało mi odgadnąć tą zagadkę Wesoly
Może najpierw powiem, że są dwa rodzaje dasha ze względu na szybkość. Kiedy wykonujemy go poprzez naciśnięcie góra/góra+przód, przód dash jest wolny. Jednak kiedy wykonamy go przy użyciu dash na ziemi i wciśniemy góra+przód (postać wyskoczy daleko do przodu) i po tym w powietrzu naciśniemy przód, czyli wykonamy dash w powietrzu będzie on o wiele szybszy niż w przypadku poprzedniego.
Teraz chyba wykonanie szybkiego dasha nie jest trudne
1) Wciskamy dash czyli przód, przód na ziemi - konsola zapamiętuje bieg
2) Wciskamy góra+przód - konsola zapamiętuje daleki skok do przodu
3) Wciskamy przód, tatamie gaeshi - konsola wykona szybki dash nad ziemią + tzw. wycieraczka
Oczywiście trzeba to wykonać szybko, ale o wiele łatwiej jakby ktoś męczył się sposobem góra+przód, przód tatami gaeshi.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 12:45, 02 Maj 2006 Zobacz profil autora
Fuji
GUILTY GEAR <b><font color=gold>GUILTY GEAR</b></fo


Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 1173
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Stolica Guilty Gear'a

Post
Slide napisał:
Jednak kiedy wykonamy go przy użyciu dash na ziemi i wciśniemy góra+przód (postać wyskoczy daleko do przodu) i po tym w powietrzu naciśniemy przód, czyli wykonamy dash w powietrzu będzie on o wiele szybszy niż w przypadku poprzedniego.


u baiken to sie widocznie przydaje u innych nie wiem a u jaska nieraz jak wyczekuje moment i widze jak kolo robi jakis cios wtedy przod,przod(na ziemi) to w polowie dasha wcisakam gora+lewo lub prawo i sie postac dashuje jakby ja ktos z procy wystrzelil Wesoly

zauwazylem nowy bajer juz dawno i musze sie tego nauczyc malo sie tego robi w walce bo jak nie wyjdzie to (pipi) przydaje sie jak presingujesz w rogu


Post został pochwalony 0 razy
Wto 15:32, 02 Maj 2006 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum Guilty Gear Team Poland Strona Główna » Baiken Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin