Forum Guilty Gear Team Poland Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Capcom vs. SNK 2 - dyskusja ogólna
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Odpowiedz do tematu    Forum Guilty Gear Team Poland Strona Główna » Capcom vs. SNK 2 Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Capcom vs. SNK 2 - dyskusja ogólna
Autor Wiadomość
Cieślak
Weteran


Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 642
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Włocławek

Post
zmieniłem team na Kyo, Sakura i Sagat Wesoly i teraz nie wiem ktory groove jest dla nich najlepszy Smutny mi sie podoba A(fajne combosy) i N(fajny damage) ale nie wiem ktory jest lepszy dla nich wiec pytam sie was Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Sob 10:14, 13 Maj 2006 Zobacz profil autora
Pro8e
MODERATOR <b><font color=white>MODERATOR</b></fo


Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
... dziwny dobor zawodnikow.
Generalnie Sakura najlepsza jest zdecydowanie na A
Sagat jest najlepszy na C
A Kyo jest najlepszy na K Jezyk
Ale groove C jest najbardziej capcomowski i najbardziej uniwersalny. Ja ci mowie cieslak.. najpierw posprawdzaj sobie groove'y dopiero potem wybieraj postacie, bo jest uich tu taki multum, ze naprawde mozesz zmieniac decyzje co do postaci bardzo czesto, szczeloglnie na poczatku.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 11:23, 13 Maj 2006 Zobacz profil autora
Cieślak
Weteran


Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 642
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Włocławek

Post
a moze napiscie mi kto jest najlepszy do grove N Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Sob 12:10, 13 Maj 2006 Zobacz profil autora
Epic
Weteran


Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 743
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań/Włocławek

Post
zero napisal w innym poscie kto pasuje do jakiego groove Mruga


Post został pochwalony 0 razy
Sob 12:22, 13 Maj 2006 Zobacz profil autora
Fuji
GUILTY GEAR <b><font color=gold>GUILTY GEAR</b></fo


Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 1173
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Stolica Guilty Gear'a

Post
niech ktos mi powie co robi C-grove bo A wciskasz jakies guziki i zamienia sie czerwony nie wiem co robi zolty tez sie zamienisz w cos S to masz chyba bardzo silny special i fiolet robi jkaby taki unik niech ktos mi napisze co robi do (pipi) nedzy C bo tylko chyba ma mozliwosc zrobienia 3speciali?


Post został pochwalony 0 razy
Sob 12:46, 13 Maj 2006 Zobacz profil autora
Hamtaro
JeetKuneDo <b><font color=white>JeetKuneDo</b></fo


Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Puck nad wodą z Jeet Kune Do dojo

Post
Cytat:
niech ktos mi powie co robi C-grove bo A wciskasz jakies guziki i zamienia sie czerwony nie wiem co robi zolty tez sie zamienisz w cos S to masz chyba bardzo silny special i fiolet robi jkaby taki unik niech ktos mi napisze co robi do (pipi) nedzy C bo tylko chyba ma mozliwosc zrobienia 3speciali?


Fuji wejdź sobie do tematu o noobach tam masz całą charakterystykę o grooveach podaną po krótce przez Epica :rolleyes:


Post został pochwalony 0 razy
Sob 13:06, 13 Maj 2006 Zobacz profil autora
Epic
Weteran


Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 743
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań/Włocławek

Post
tia widac latwiej znow spytac, niz przejzec Wesoly
A- masz mozliwosc robienie custom kombo, wtedy kazdy cios nie ma wogole recovery i mozesz walnac 50 hotowe komba
C- masz trzy lvl paska, moze robic jedno, dwu, i trzy lvl specjal
P- masz parry jak w sf3
K- kiedy cie bija albo robisz just defend rosnie ci pasek, jak masz caly zaczynasz sie swiecic na czerwono o zadajesz o 40% wiekszy damage i mozesz zrobic lvl 3 supera
N- mozesz zachowywac pelne paski w postaci tych kulek i albo robic z niego supera, ale wzmacniac swoja postac
S-system z kof trzymajac HK+HP ladujesz sobie pasek, jak masz malo zycia moze robic ciagle supery

nie wiem jak latwiej juz to opisac :/


Post został pochwalony 0 razy
Sob 13:07, 13 Maj 2006 Zobacz profil autora
Pro8e
MODERATOR <b><font color=white>MODERATOR</b></fo


Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
Ja powiem ze groove C ma WCHUJ wlasciwosci:
- 3 rozne levele supera (zalezy czym odpalisz, jak masz np. super qcf qcf+p to jak odpalisz z lp to masz 1szy lev, jak z mp to 2 a z hp 3)
- Masz rolla - przejscie, ktore jest niesmiertelne, przechodzisz na druga strone przeciwnika na crossup jak zrobisz odpowiednio blisko, mozesz robic oslawione roll cancelle (ktore sa cholernie trudne). Jedynym minusem jest to, ze podczas rola przeciwnik moze cie zlapac na rzut. (czyli kierunek + HP/HK)
- 2 level supera mozna cancellowac w dowolny specjal (lub roll) sprawdz sobie, zrob jakiegos specjala z lev. 2 i nacisnij rolla (lp+lk)- przerywa supera i robi rolla
- Masz dasha oraz backdasha (w niektorych groove'ach nie ma, jest bieganie np. albo nic)
- Jest mozliwosc blokowania w powietrzu
- masz tez cos w stylu alpha countera, czyli na bloku nacisniecie bodajze przod+mp+mk, albo hp+hk (nie pamietam) robisz countera. w GG tez to jest przecie. Zjada 1 levelek supera.
hmm pewnie cos pominalem... w kazdym razie przy wyborze groove'a w ARCADE ppo lewej stronie masz pokazane mozliwosci kazdego z nich. Zobacz sobie


Post został pochwalony 0 razy
Sob 13:22, 13 Maj 2006 Zobacz profil autora
Fuji
GUILTY GEAR <b><font color=gold>GUILTY GEAR</b></fo


Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 1173
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Stolica Guilty Gear'a

Post
Cytat:
A- masz mozliwosc robienie custom kombo, wtedy kazdy cios nie ma wogole recovery i mozesz walnac 50 hotowe komba


Zdecydowanie tym bede grac buahah (pipi) ten C-grove to jest za trudny i wogule smierdzi............ A jest cool


Post został pochwalony 0 razy
Sob 13:33, 13 Maj 2006 Zobacz profil autora
Epic
Weteran


Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 743
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań/Włocławek

Post
-_-' C jest trudny hahahahha to zobaczysz jaki A jest "latwiejszy" Mruga


Post został pochwalony 0 razy
Sob 13:53, 13 Maj 2006 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum Guilty Gear Team Poland Strona Główna » Capcom vs. SNK 2 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin