Forum Guilty Gear Team Poland Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Guilty Gear Slash - oficjalny topic o grze
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
 
Odpowiedz do tematu    Forum Guilty Gear Team Poland Strona Główna » Guilty Gear Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Guilty Gear Slash - oficjalny topic o grze
Autor Wiadomość
Epic
Weteran


Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 743
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań/Włocławek

Post
noo tylko na szczescie to jest trudniejsze do zrobienia i nie kosi 3/4 paska po byle glupiej wybitce...niewazne sol i tak smierdzi (ulubiony tekst nemo) tak samo jak ky Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Czw 18:54, 13 Kwi 2006 Zobacz profil autora
Sho
Początkujący


Dołączył: 06 Kwi 2006
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

Post
Checht napisał:
Qurwa wszyscy oprocz mnie graja w Slasha, gdzie tu sprawiedliwosc? moglby jak najszybciej wyjac na PieCa.


Nie tylko Ciebie dopadła klątwa pecetowych bijatyk, poczekamy razem? xD Do grudnia? Nie jest źle, ciepło sie zrobiło, wakacje idą to gdzieś wyjadę i zleci szybko...kur($#_#@ mać ch*)(&#)$@ by to strzelił!!! Slide, poproszę o bana na forum do grudnia, może będzie dla mnie lepiej jak nie będę mógł tutaj wchodzić po prostu przez ten czas


Post został pochwalony 0 razy
Czw 21:41, 13 Kwi 2006 Zobacz profil autora
Slide
ADMIN <b><font color=yellow>ADMIN</b></fo


Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań/Włocławek

Post
Jeszcze odnośnie Slasha to świetnie rozwiązali kwestie treningu - w zależności jakie umiejętności ma postać można sobie ustawić je na infinite, normal albo level max.

Ja mam jeszcze takie pytanie czy jest w Slashu Justice i Kliff? Przede wszystkim chodzi mi o ich plansze, bo bardzo mi się podobały, a zwłaszcza muzyczki na nich [Kliff klimat knajpy z dzikiego zachodzu Wesoly :drinkers: :partyman: ]


Post został pochwalony 0 razy
Czw 22:07, 13 Kwi 2006 Zobacz profil autora
Epic
Weteran


Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 743
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań/Włocławek

Post
Kliff jest,bo gralem dzisiaj z nim w Mission, wiec metalowa jedza tez jest, godzinka w survival'u i pewnie se ich odblokuje Mruga


Post został pochwalony 0 razy
Czw 22:12, 13 Kwi 2006 Zobacz profil autora
Pro8e
MODERATOR <b><font color=white>MODERATOR</b></fo


Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
Epic napisał:
...niewazne sol i tak smierdzi (ulubiony tekst nemo) tak samo jak ky Wesoly

Nie znacie sie. Ky jest zajebisty Wesoly
Ja tez zeby potrenowac dopiero poczekam sobie do Grudnia cholera jasna :/


Post został pochwalony 0 razy
Czw 23:56, 13 Kwi 2006 Zobacz profil autora
VDM
Użytkownik


Dołączył: 24 Mar 2006
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
Dwa pytania:
1) Jak prezentują się Venom i Dizzy?
2) Czy #Slash działa z dysku?


Post został pochwalony 0 razy
Pią 16:31, 14 Kwi 2006 Zobacz profil autora
Pro8e
MODERATOR <b><font color=white>MODERATOR</b></fo


Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
Venom prezentuje sie mniej wiecej tak jak w reloadzie a dizzy bardzo spadla w tieach.
Stasiu ma slasha na dysku i wszystko dzialalo bez zastrzezen, a nawet lepiej, bo czas loadingu jest duzo mniejszy.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 16:36, 14 Kwi 2006 Zobacz profil autora
VDM
Użytkownik


Dołączył: 24 Mar 2006
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
A jak się prezentował w #R? Jezyk


Post został pochwalony 0 razy
Pią 16:38, 14 Kwi 2006 Zobacz profil autora
Pro8e
MODERATOR <b><font color=white>MODERATOR</b></fo


Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
z tego co pamietam byl tam solidnym bardzo midem, teraz jest letko mniej solidny ale i tak wyrabia.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 16:46, 14 Kwi 2006 Zobacz profil autora
Epic
Weteran


Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 743
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań/Włocławek

Post
oslabiono jego 2 najlepsze normalne ciosy, choc to nie boli az tak bardzo( podcinka jest tylko o 3 klatki wolniejsza), ulepszono dubious curve (teraz laduje bile pradem) i dzieki temu doszlo fajne kombo w rogu, warp ma autojump instala, dzieki czemu mozna po nim dashowac i znow skoczyc, a wciskajac cios rowniez sie odwrocic hmmm cos jeszcze nie to chyba wszystko aha i mozna trafiac uderzone bile dzieki czemu mozna zmienic kierunek lub kat ich lotu(ale tylko raz).


Post został pochwalony 0 razy
Pią 18:29, 14 Kwi 2006 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum Guilty Gear Team Poland Strona Główna » Guilty Gear Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Strona 5 z 9

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin