Autor |
Wiadomość |
Slide
ADMIN

Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań/Włocławek
|
|
|
Wto 13:06, 09 Maj 2006 |
|
 |
|
 |
Liberty666
Stały bywalec
Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 452
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
Drogie te ost'y. Wie ktoś gdzie można taki ściągnąć (jak nie cały to część kawałków) ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 20:38, 11 Maj 2006 |
|
 |
Epic
Weteran
Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 743
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań/Włocławek
|
|
|
|
najszybciej znajdziesz je na torrentach lub p2p, pamietam ze kiedys jak jeszcze fighting korner isstnial tam wrzucali, wiec moze ktos to ma na kompie :/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 21:16, 11 Maj 2006 |
|
 |
Pro8e
MODERATOR

Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
To ja teraz podam bardzo zajebistą strone
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 21:34, 11 Maj 2006 |
|
 |
Liberty666
Stały bywalec
Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 452
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
Pytanie może powinno pojawić się w sprawach dot. systemu gry. Ale nie chcę tam śmiecić .
Więc, czy są gdzieś podane szczegółowe informacja na temat systemu gry? Szczególnie interesuje mnie sprawa priorytetów ciosów, bądź co bądź nie są one losowane niczym kulki w totolotku, lecz muszą się one rządzić jakimiś prawami (i chcę te prawa znać) .
Na zlocie Anji Ice'a przebił swoim K z powietrza moje (Dizzy) HS z powietrza :ANAL: nie_wiem_dlaczego, ale miałem niezłego lola. Potem dowiedziałem się jednak że Anji ma słaby priorytet ciosów z aira co tym bardziej mnie zdziwiło .
Tak wiec by uniknąć moich ciągłych zdziwień. Czy ktoś wie jakimi prawami żądzą się priorytety podstawowych ciosów ?
Czy nigdzie takie info nie jest podawane :,< ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 10:10, 01 Cze 2006 |
|
 |
ostatni_tyran
Użytkownik
Dołączył: 09 Maj 2006
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
Hmm. Tak na zdrowy rozsadek, to na pewno predkosc ciosu, klatki, w ktorych jest aktywny, hitbox (ja np. przebilem superem Johnny'ego jakis crossup z powietrza Anjiego, jak byl on centralnie nad glowa Johnny'ego) oraz ewentualne klatki niewrazliwosci w animacji okreslonych ciosow czy autobloki Anjiego. Ale nie znam na to zadnego gotowego wzoru, pozostaje praktyka.
A takie informacje, o ktorych pisze, mozna znalezc we framedacie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 10:57, 01 Cze 2006 |
|
 |
kowal
Bywalec
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
na gamefaq sa faqi do pojedynczych postaci sa tam czasem tabele - gdzies widziałem taka z podcinaka do Venoma na kogo jakw łazi i czy daje 1 czy 2 hity jak szybko postac wstaje podcieciu i takie tam. ale nie chciało mi sie tego uczyc i tak:P
priorytety GG sa ostro powalone ale i tak lepsze niz SF.
w KOF priorytety wynikaja głownie counterow i zwyczajnego przenikania spritow przez co jasno mozna okreslac co i z jakiej odległosci wejdzie priorytetem przynajmniej w2k2 tak było bo w 2k3 juz to kopac system zaczeli i random sie zaczoł robic.
tutaj trzeba siedzic w grze non toper i kazda postac znac bo jak gear skoczy z noga to nie wiadomo czy kolizje ma na trampku, na dupie czy na fleshu co leci poł metra przed obcasem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 11:02, 01 Cze 2006 |
|
 |
ostatni_tyran
Użytkownik
Dołączył: 09 Maj 2006
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
OT - no jesli myslimy o tej samej tabelce, to ona akurat nie ma z tym nic wspolnego, bo przedstawia predkosc wstawania kazdej z postaci w grze po zlykaniu jedno- badz dwuhitowego 2D Venoma. Ale moze rzeczywiscie cos w tym klimacie na gamefaqs jest, ja o tym nie wiem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 11:06, 01 Cze 2006 |
|
 |
Fuji
GUILTY GEAR

Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 1173
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Stolica Guilty Gear'a
|
|
|
|
najlepsze ciosy postaci oczywiscie nie specialne i to pisze z mojego doswiadczenia z tymi postaciami moze sie komus przydadza
johnny -dol + HS( jeden z lepszych ciosow w grze), S(z daleka) dol+S, przod+P
sol - Dol+D, przod+P, S, i moze dol+HS na spadajacych
KY - prawie wszystko wiec nie ma co wypisywac
bRIDGET ---------------------
Robo-Ky - chyba HS ale teraz za abrdzo nie wiem jak w slashu
Slayer - przod HS(chyba) dol + D
May---------------------
axl--------------------
anji cieslak mowi ze na ziemi sa wszystkie dobre
Eddie - dol+D(chyba) i tez nie jestem pewny dol+S i Dol+P
Baiken - przod+P, DOL + D tu sie bardziej Slide wypowie
Venom - dol+D, dol+S( w #R a w slashu nie wiem)
Potemkin- przod+P, generalnie wszystko ma dobre tylko tzreba wiedziec kiedy urzyc
Jam - dol+S, dol+D chyba, Dust,
Faust - wyopisywac w nieskonczonosc
testament - przod+P, dol+HS,
INO- ---------------------
chipp ----------------------
milla- przod+P, [przod+K, dol+D.
zappa --------------------------
dizzy - HS. K,
to jest tylko w moich przypadkach w jakis tabelkach mzoe byc kompletnei cos innego ale mysle ze dobre wypisalem ciosy(chyba)
POZNIEJ NAPISZE JAKIE SA NAJLEPSZE W AIR
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 14:06, 01 Cze 2006 |
|
 |
Bellevar
Użytkownik
Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz
|
|
|
|
 |  | najlepsze ciosy postaci oczywiscie nie specialne i to pisze z mojego doswiadczenia z tymi postaciami moze sie komus przydadza
...
Baiken - przod+P, DOL + D
...
|
Ja bym jeszcze dodał przede wszytkim 6K i jeszcze 2S.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 15:13, 01 Cze 2006 |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|