Forum Guilty Gear Team Poland Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Nowy pomysł na bitke 2d
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Odpowiedz do tematu    Forum Guilty Gear Team Poland Strona Główna » Inne Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Nowy pomysł na bitke 2d
Autor Wiadomość
kowal
Bywalec


Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Wystarczyłoby ze jak ma 30% lifa to mozna mu zaczac sadzic unblocki aby wykonczyc szybko. Cos jak overkill w Samsho5special w GG jak kols ma 1cm lifa to tak naprawde nie wiadomo ile on ma zycia. Demage na pasku w przeliczeniu na cm nijak sie ma do tego co miał na poczatku. Nie wiadomo czasem czym goscia wykonczyc i czy mu dana akcja zabierze zycie do konca. to jets zwyczajny bezsens a nie podnoszenie napiecia w walce. Napiecie mozna podniesc chocby zmiana lokalizacji jak było w samurai shodown gdzie jak czas dobiegał konca albo komus mignoł pasek na czerwono to przenisiło sie jakby w winny wymiar i ta chora muzyczka zapowoadajaca nieuchronny zgon i niechwtedy mysli co zrobic aby uratowac tyłek.
niezły tez był pasek siły z SS5
z rzutow dało sie wyrwyac w KOFie ale to i tak nie ma nic wspolnego z rzutami z 3D bo bardziej to było wyrwanie przy zderzeniu niz po tym jak faktycznie juz złapał. Chermine miała rzut z ktorego jak sie nie wyrwałes w pore to przechodził w infinita.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 21:27, 24 Maj 2006 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum Guilty Gear Team Poland Strona Główna » Inne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin