Forum Guilty Gear Team Poland Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Nowy pomysł na bitke 2d
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Odpowiedz do tematu    Forum Guilty Gear Team Poland Strona Główna » Inne Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Nowy pomysł na bitke 2d
Autor Wiadomość
Pro8e
MODERATOR <b><font color=white>MODERATOR</b></fo


Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post Nowy pomysł na bitke 2d
Hehe.. a ja z zapytaniem co najchetniej obejrzelibyscie sobie w wersji bijatyki 2d? I jakie byscie byli chetni wprowadzic innowacje do systemu 2d?
Ja na ten przyklad bardzo chetnie pogralbym sobie w Hellsinga fighting game 2d.
Postaci jest wystarczajaco (Alucard, Victoria, Anderson, Walter, Incognito i wszystkie przeciwniki jakie sie pojawialy), system tez by mozna jakis dosc ciekawy wprowadzic, jakies fajne patenty na regenerate, zadnych destroyerow, Coponiektorzy jakies przemiany (piesek), czy asisty (ghule), bariery (karteczki andersona). Na pewno powstaloby z tego cos naprawde przyjemnego dla oka, byle by byly wszystkie fajne zagrania z anime.
jeszcze pewnie wpadne na kilka fajnych pomyslow do gameplay'a w koncu Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Śro 18:48, 24 Maj 2006 Zobacz profil autora
Epic
Weteran


Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 743
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań/Włocławek

Post
zeby byla rozdzialka z GG, animacja z SF3ed, efekty specjali i 3d tla z CvS2 (odpowiednio dopalone Mruga)


Post został pochwalony 0 razy
Śro 18:59, 24 Maj 2006 Zobacz profil autora
Cieślak
Weteran


Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 642
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Włocławek

Post
Hellsing to by bylo dobre Wesoly ale jak cos to Hajime no Ippo Wesoly ale to juz tylko 3d bo to boks Wesoly Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Śro 19:05, 24 Maj 2006 Zobacz profil autora
Pro8e
MODERATOR <b><font color=white>MODERATOR</b></fo


Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
Nie widzialem Hajime no ippo w ogole, ale mi Raju zachwalal i ma mi odpalic.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 19:56, 24 Maj 2006 Zobacz profil autora
kowal
Bywalec


Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Ja bym chciał aby wywalono ten bezsens ze wygrywa koles na zyletce z kolesmiem co ma full lifa. Im mniej ma zycia tym wiekszy demage w GG jest odwrotnie gosc wraz ze spadkiem lifebara robi sie odporniejszy. Totalny debilizm jak dla mnie i powinien sie robic coraz wolniejszy i dostawac unblocki jak zaczniesz tak skonczysz jak w realu kto pierwszy ten lepszy. Wstajacy skopany 'dobry' ktory sie wqrwia i wygrywa ze 'złym' to nie dla mnie.
druga rzecz to demage za miejsca trafienia a nie za trafienia danymi ciosami. Czyli nawiekszy demage jak dostanie w łeb albo torbe. ale to jest niewykonalne puki co. ale jakie by to mozliwosci dawało zadn cios ani walka nie wygladałby tak samo. np super combo kop w jajo, w szyje, watrobe, splot skok na łeb 5 hit infinit i do widzenia


Post został pochwalony 0 razy
Śro 20:00, 24 Maj 2006 Zobacz profil autora
Pro8e
MODERATOR <b><font color=white>MODERATOR</b></fo


Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
Ciekawy pomysl z punktowymi trafieniami. Pomysl ten wykorzystano w grze Bio freaks (nawalnka 3d.. chyba tworcow MK), gdzie w kazdym monecie walki (nawet na samym poczatku) mogles odciac przeciwnikowi reke... ALBO leb i wygrywales -_-'. Nie sprawdzilo sie chyba.... bo niespecjalnie duzo osob w to grywa, a element ze im mniej masz energii tym mniej mozesz wyrobic byl w WCW na PC i w sumie lubilem ta gre.. ale zeby to wszystko polaczyc trza by mieszanki wybuchowej.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 20:15, 24 Maj 2006 Zobacz profil autora
Epic
Weteran


Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 743
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań/Włocławek

Post
to bardziej podchodzi pod UFC/PRIDE lub jakas gre na zasadzie krav magi Mruga ale to raczej tylko pasuje do 3D, bo @d to raczej z realizmem maja malo wspolnego Mruga

co do tego damage/u to raczej tak byc powinno jak jest w GG, daje to szanse zeby po ostrych batach sie podniesc=ciekawsze i bardziej pasjonujace walki. nie wiem co to by byla za radocha, ze po 2 strzalach postac porusza sie o 50% wolniej czy nie moze wykonac takiego ciosu, bo dostale ostry damage w reke. to jest gra nie zycie.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 20:17, 24 Maj 2006 Zobacz profil autora
VDM
Użytkownik


Dołączył: 24 Mar 2006
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
Soul Calibur, mimo wszystko. Kiedyś słyszałem nawet o tym planie (platformą docelową miał być... GBA), ale wszystko legło w gruzach.
Sądzę, że system TC/TJ i GI dobrze sprawdziłby się. Owszem, byłby problem z horizontalami - choćby ze względu na to, że ich brak musiałby ograniczyć aGI, gdyż te stałyby się zbyt mocne. Ale zapewne i to możnaby było w jakiś sposób obejść.
Nie wiem, czy w jakimś 2D jest patent z rzutami z 3D - widać animację i można się wyrwać na refleks.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 20:22, 24 Maj 2006 Zobacz profil autora
Pro8e
MODERATOR <b><font color=white>MODERATOR</b></fo


Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
Jak chcesz sie pobawic w zycie, to odwiec moj HOMETOWN i przejdz sie po miescie w szaliku wisly (przy okazji jeszcze wyspiewujac cos 'pochlebnego' naszej LEGIUNII Wesoly)... zapewniam ze jak juz jakos przejdziesz przez prage nie bedziesz w stanie podniesc reki.. to dopiero realizm.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 20:24, 24 Maj 2006 Zobacz profil autora
Epic
Weteran


Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 743
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań/Włocławek

Post
no ba grafika pierwsza klasa, nawet x-kloc i ps3 wysiadaja, realizm, gracz czuje kazde obrazenia swojej postaci, traci sily, wzrok....swiadomosc...konczyny Mruga

takie patenty nie pasuja do 2D Wesoly tu ma byc kolorowo, wybuchowo, efektownie i z jajem Mruga


Post został pochwalony 0 razy
Śro 20:29, 24 Maj 2006 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum Guilty Gear Team Poland Strona Główna » Inne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin