Forum Guilty Gear Team Poland Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
roznice 1P i 2P wersja PC
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Odpowiedz do tematu    Forum Guilty Gear Team Poland Strona Główna » Mechanika gry Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
roznice 1P i 2P wersja PC
Autor Wiadomość
kowal
Bywalec


Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post roznice 1P i 2P wersja PC
Juz od dłuzszego czasu jak w to gram to mi cos co chwila nie pasuje ale dzis sie miarka przebrała. Koles z ktorym gram gra Chipem i normalka ze po zablokowaniu Morbrida z S mnie zawsze podcina. Ale on czasem tez wezmie sobie Venoma grac nim guzik umie kreci joyem jak (pipi) i cały czas jedzie na Mad strugle i morbrid. I co? Ano to ze po zakonczeniu Mada od razy wchodzi w morbrida z wyraznie mniejszym opoznieniem od razu łacza mu sie te 2 ciosy w combo i roznica jest bardzo mała aby w to wejsc. Wiadomo ze jak sie zrobi mad strugle gdy sie jets zbyt wysoko to zostaje luka po opadnieciu w ktora mozna wejsc i przerwac atak z powietrza. Ale rzecz w tym ze na 2P luka ta jets wyraznie mniejsza. Mało tego na 2P gdy zablokujemy morbrida Venoma 1P (VE) jets odsownay znaczne dalej poza zasieg kontry z podciecia odległosc ta to cała długosc podeszwy Chippa czyli około 1cm na 17'' monitorze! Po prostu 2P jest wyraznie mniej karalny w identycznej sytuacji ma mniejsze opoznienia kombosy na blok wyraznie odsowaja dalej atakujaca postac. Dzis to obadałem dokładnie wziołem VE i na VE i patrzyłm w kornerach i z parwej i lewej strony iw ychodzi ze ma to zwiazek z wyborem P1 lub P2. Bzdura jest oczywista i jest to ewidentny bug. To samo było w starym UMK3 gdzie dla odmiany 1P po przeskoczeniu przeciwnika kucajacego szybciej sie obracał w jego strone jak rowniez szybciej sie obracał gdy on sam był przeskakiwany.
Na konsoli jets to samo czy moze ja mam jakas magiczna wersje?


Post został pochwalony 0 razy
Pon 19:05, 02 Paź 2006 Zobacz profil autora
Pro8e
MODERATOR <b><font color=white>MODERATOR</b></fo


Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
Ja juz dawno nie gram w reloada wiec ci nie powiem.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 19:14, 02 Paź 2006 Zobacz profil autora
kowal
Bywalec


Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
grrrrr

to sprawdz w slashu pewnie tez ten tekkenowy balans zostawili Jezyk

w treningu jest wszystko ok co do pixela
normalnie na 2P tez niby sie wszystko zgadza
to cos sie pieprzy w trakcie gry jak dłuzej pochodzi


Post został pochwalony 0 razy
Pon 19:16, 02 Paź 2006 Zobacz profil autora
PiT
Bywalec


Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: to pytanie jest ciosem wywrotowców reakcji w moją polską godność. Wszystko - więcej znaków nie można

Post
Mi jak dluzej pochodzi to fejki nie siedza ;b;;b;b;b


Post został pochwalony 0 razy
Pią 7:10, 06 Paź 2006 Zobacz profil autora
Pro8e
MODERATOR <b><font color=white>MODERATOR</b></fo


Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
moze nie widzisz, ze przeciwnik robi instant blocka, albo moze blokuje faultlessem. bo nie chce mi sie wierzyc, zeby byl jakis tego typu glupi blad, o ktorym mowisz. nawet sprawdzalem w treningu ale wszystko bylo git.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 8:37, 08 Paź 2006 Zobacz profil autora
kowal
Bywalec


Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
nie, mowie ze spradzałem bo przestalismy walczyc, i w jednym i w drugim rogu sprawdziłem on sie cofał a ja szłem na niego tak ze go spychałem po czym płynnym ruchem morbrida robiłem i wyraznie był atakujacy 2P dalej odsowany. nie było zadnych instant bloku bo koles szedł w tył, ani FD. zamienilismy sie tez stickami. po prostu odsowało go dalej na 2P. musze to przyobserwowac kiedy sie tak dzieje i wtedy myslec od czego. swoja droga niepotrzebnie pachowałem gre tym exekiem od ruskich chyba wezme instalke swierza i tyle.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 13:53, 08 Paź 2006 Zobacz profil autora
Hiryu
Bywalec


Dołączył: 20 Maj 2006
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Włocławskie zadupie z dala od wszystkich ;_;

Post
Granie na pc w pirackiego GG -> Owned Jezyk

a co do tematu, to nie zaobserwowałem czegoś takiego, więc chyba naprawdę masz coś z wersją


Post został pochwalony 0 razy
Pon 17:53, 13 Lis 2006 Zobacz profil autora
mr_t
THUNDER GOD <b><font color=white>THUNDER GOD</b></fo


Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

Post
Hiryu napisał:
Granie na pc w pirackiego GG -> Owned Jezyk


Ja tam mam orginalnego gg z Clicka :skret:


Post został pochwalony 0 razy
Wto 17:18, 14 Lis 2006 Zobacz profil autora
Hiryu
Bywalec


Dołączył: 20 Maj 2006
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Włocławskie zadupie z dala od wszystkich ;_;

Post
Ja mam oryginalnego GGXX#R By Koji (tm) Jezyk
a oprócz tego obie wersję _> z clicka i CDA


Post został pochwalony 0 razy
Wto 17:29, 14 Lis 2006 Zobacz profil autora
Pro8e
MODERATOR <b><font color=white>MODERATOR</b></fo


Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
W CDA byla isuka z tego co pamietam...
w kazdym razie zaraz grudzien, wiec mozemy sie spodziewac wersji PC Slasha (nietorzy w tym momencie powiedzieliby 'yes, yes, yes'.).
Wiec mam nadzieje, ze epici z seishinami, Grabole () i wszyscy inni beda wreszcie pogrywali we wlasciwa wersje.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 20:34, 14 Lis 2006 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum Guilty Gear Team Poland Strona Główna » Mechanika gry Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin