Forum Guilty Gear Team Poland Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Hos tutorial i porady
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Odpowiedz do tematu    Forum Guilty Gear Team Poland Strona Główna » Order Sol Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Hos tutorial i porady
Autor Wiadomość
Pro8e
MODERATOR <b><font color=white>MODERATOR</b></fo


Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
No co jest... pisac cos o orderku. Bardzo fajna pstac. A jak juz o dust loopie, to zastanawiaja sie tam gdzie go umiescic w tierach. Niektorzy uwazaja go za topa a niektorzy za lowa -_-' zdanai sa podzielone a ludzie mowia ze jakis jesgo cios ma lepszy priorytet od volcanic vipera. Nagrajcie nim jakis fajny filmik (to glownie do Kojiego bo on tym bedzie gral Jezyk )


Post został pochwalony 0 razy
Pon 19:49, 17 Kwi 2006 Zobacz profil autora
Epic
Weteran


Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 743
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań/Włocławek

Post
jol bitches duzo osob to odemnie chcialo, ale mialem tylko 4 walki( tutaj jest 10), wiec podaje link do wszystkich walk Kaqn'a Hos'em z tego roku Mruga enjoy

[link widoczny dla zalogowanych](OR)_Jan-to-Mar_2006.rar


Post został pochwalony 0 razy
Pon 22:44, 17 Kwi 2006 Zobacz profil autora
Fuji
GUILTY GEAR <b><font color=gold>GUILTY GEAR</b></fo


Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 1173
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Stolica Guilty Gear'a

Post
Pro8e napisał:
(to glownie do Kojiego bo on tym bedzie gral Jezyk )


To masz blede info bo Koji nie gra HOS gra kims innym(wiem kim ale niech sam powie jak chce?) albo nam wkrecal?


Post został pochwalony 0 razy
Pon 23:44, 17 Kwi 2006 Zobacz profil autora
Pro8e
MODERATOR <b><font color=white>MODERATOR</b></fo


Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
Obejrzalem to combovideo nowe do Venoma i HOSa i mam pytanka:
1. Ten destroyer, ktory jest pokazany w 4 minucie 27 sekundzie. Co to jest? Dlaczego Tension HOSa byl w tej normalnej postaci a nie destroyerowej? Pozatym jak patrzylem w jego controlsach to on nie ma Destroyera... wiec Wazzup ?:|
2. Loop z 4 min 45 sek jest mozliwy do wykonania? nie ma tam wylaczonego recovery? a jak jest mozliwy to na kims wiecej niz Dizzy?
3. I ostatnie combo czy rownierz jest mozliwe, jezeli przeciwnik nie jest 'zgwiazdkowany'? Nie wygladalo to na trudne... i Czy po tym ciosie NIGDY nie mozna sie zrecoverowac w powietrzu?


Post został pochwalony 0 razy
Wto 17:26, 25 Kwi 2006 Zobacz profil autora
Epic
Weteran


Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 743
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań/Włocławek

Post
1.to byl IK EX Hos'a, ktory ma ciosy Sola z GGX i to jest wlasnie jego destroyer (czy cos w tym stylu)
2. jest recovery, ale ze wzgledu na wall bounce nie mozna go zrobic i pewnie dziala na dizzy ze wzgledu na jej "sposob opadania"( Venom ma tak samo, ma jedno kombo, ktore dziala tylko na Dizzy), ale wszystko rozchodzi sie o guard gauge Wesoly zauwaz ze jest napelniony na maksa i dlatego to dziala Wesoly
3. co do tego to nie jestem pewien, ale jezeli bylo by mozliwe to Hos mialby infinite kombo Mruga wiec pewnie dziala tylko dlatego, ze opp ma gwiazdki Mruga


Post został pochwalony 0 razy
Wto 18:02, 25 Kwi 2006 Zobacz profil autora
Pro8e
MODERATOR <b><font color=white>MODERATOR</b></fo


Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
Pojechalem do Łukowa do kolegow Bala i Dark Ice'a i pogralem 2 dni w slasha. Samym HOSem przegralem najmarniej 10 godzin. Musze przyznac ze postac ta jest duzo bardziej skomplikowana niz mi sie wydawalo po obejrzeniu filmikow, ale zarazem duzo ciekawsza i wszechstronna i w zw. z tym hos mi sie bardzo spodobal i obczailem nim kilka naprawde dobrych setupikow i damage'odajnych akcji. Moje spostrzezenia i pytania:
- Cios gun blaze jest duzo trudniejszy do zastosowania, niz mi sie wydawalo, a na drugim levelu zauwazylem ze nie oplaca sie go az tak bardzo robic, bo przeciwnik dziwnie sie do juggla wybija (nigdy nie bylem pewien gdziepoleci, nie potrafilem przewidziec) i wydaje mi sie ze szybciej sie recoveruje niz na 1 lev.
Jednak mimo to wszystko to bardzo dobry cios, dobry na wake'upie i SWIETNY do setupow (przeciwnik moze dostac z lowa i combo, bardzo szybkiego dusta i combo, rzutu i combo albo od drugiej strony i combo Wesoly) Jednak, bardzo latwo uzywajac go naciac sie na rzut, nalezy uwazac.
- Zdecydowanie najszybciej sie laduje levela po qcf+p, sam cios jest dosc niezly w kombosach, szczegolnie na drugim lev, bo dlugo trzyma w stunie i mozna latwo dobiec i kombosić. Nawet warto sobie naładowac po nim dusta i FRCowac go dla lepszego efektu przy wlasciwym koncu kmbosa (ew zrobic qcf+s na 2 lev i zrobic RC i pociagnac pod sciana Wesoly)
- samo ladowanie hcb+d nie jest takie zle, po rzucie ma sie sporo czasu do naladowania paska, a jak juz mamy zagrozenie przed soba zawsze mamy cherge bursta Wesoly (swietny jest i nie moglem sie oprzec wrazeniu ze po odbiciu przeciwnika od sciany da sie po nim cos wpakowac (np. overdrive Wesoly) Ale oplaca sie ladowac w ten sposob, jezeli chcemy dojsc do lv.3, a jak wiadomo wszystkie ciosy specjalne na lv. 3 sa naprawde mocarne i nie tak trudno wyciagnac 200 ptk zycia.
- kombosy z wykorzystaniem jumpow (to chyba jump canclele sa normalne, ale te typy kombosow na pewno maja swoja wlasna nazwe - wie ktos jak sie nazywaja?) np. (na Johnego) podbieg, k, s, JC, jp, js, jp, js, JC, jp, js, jp, js, i teraz mozna dalej wsadzac combo na ziemi- super wyglada, ale nie wchodzi jednak na Fausta (jakby swiniak byl wystarczajaco malo przegiety). Obczailem je dopiero po kilku godzinach grania, ale szybko staly sie moim glownym zrodlem damage'a (np. pod sciana - k, s, JC, js, jhs, jd, podbieg, k, s, JC, jhs, jd, JC, jd, dp+hs - ok. 150 pts damage'a bez zuzywania w ogole tensiona Wesoly )
- jakos duzo bardziej wole wybijac przeciwnikow za pomoca slasha, niz hard slasha (jezeli trafie w powietrzu)
1. slash zabiera wiecej niz pierwszy hit HS (a to po jednym hicie sie leci dalej z kombosem zazwyczaj)
2. Co prawda slash krocej trzyma w air stunie, ale i tak wystarczajaco dlugo zeby poleciec z kombosem odpowiednim- ale to tylko moje wlasne zdanie
- Po ciosach, konczacych sie w powietrzu (air qcf+k, dp+hs) nawet nie trafionych czesto oplaca sie zrobic dust, zeby zmylic timing przeciwnika, ktory juz czeka na twoje ladowanie zeby cie zkombosić. A do tego zawsze masz FRC Wesoly
- Ten jego overdrive na 3 lv za caly tension NIE mam pojecia jak wyglada do konca, najdalej go chyba tylko do kicka drugiego dociagnalem - kurewska jest ta kombinacja i ma (pipi) timing, pozatym nawet nie wiem czy sie oplaca...
- Jak sie odkrywa tego HOSa z tym destroyerem? I on sie chyba samymi kombosami rozni, bo w jakims cm widzialem jak hos zrobil 2x js bez JC... a wygladal jak normalny hos, wiec to mogl byc ten drugi.
yyy... chyba tyle


Post został pochwalony 0 razy
Wto 11:52, 02 Maj 2006 Zobacz profil autora
Jar
Nowy


Dołączył: 03 Wrz 2006
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Pro8e napisał:

- Ten jego overdrive na 3 lv za caly tension NIE mam pojecia jak wyglada do konca, najdalej go chyba tylko do kicka drugiego dociagnalem - kurewska jest ta kombinacja i ma (pipi) timing, pozatym nawet nie wiem czy sie oplaca...


otoz oprocz tego ze wali cos ponad 330dmg(przy def 1.00) to jeszcze jesli sie umie moze walnac instant killa Wesoly aha i kozacko wyglada

[link widoczny dla zalogowanych]


indzoj(obejrzec do konca kolo 3 razy probowal to zrobic)


Post został pochwalony 0 razy
Nie 14:25, 03 Wrz 2006 Zobacz profil autora
Pro8e
MODERATOR <b><font color=white>MODERATOR</b></fo


Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
Teraz to i ja juz to do knca dociagnalem daaawno
Ale i tak za duzo zachodu, zeby sie uczyc tamtego supera... zbyt pochrzaniony timing, za to to nowe Cm do HOSa zainspirowalo mnie, zeby pokombinowac z bandit revolver lv.2 RC i po tym da sie jeszcze sporego damage'a wyciagnac.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 21:03, 03 Wrz 2006 Zobacz profil autora
Pro8e
MODERATOR <b><font color=white>MODERATOR</b></fo


Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
OK. wydawalo mi sie, ze wiem sporo o game play'u tej gry, ale jest jedna rzecz, ktora mnie nurtuje.
Air throw Order Sola jest inny troche od reszty, bo moze wejsc normalnie (przeciwnik sie recoveruje po 0,5 sekundy po rzucie) albo wejsc na COUNTER HIT (przeciwnik spada swobodnie, nie mogac sie zrecoverowac, wzw. z czym moze dalej leciec Combo).
I tu wlasnie pojawia sie pytanie- KIEDY Air throw HOSa wchodzi na CH? kiedy przeciwnik wykonuje jakis cios? kiedy jest OD razu wykonany po recoverze? Kiedy zlapiesz przeciwnikowi bursta?
KIEDY?


Post został pochwalony 0 razy
Wto 20:41, 14 Lis 2006 Zobacz profil autora
Liberty666
Stały bywalec


Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 452
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Elbląg

Post
Cytat:
Air throw Order Sola jest inny troche od reszty, bo moze wejsc normalnie (przeciwnik sie recoveruje po 0,5 sekundy po rzucie) albo wejsc na COUNTER HIT (przeciwnik spada swobodnie, nie mogac sie zrecoverowac, wzw. z czym moze dalej leciec Combo).

CH w tej grze nie powoduje zwiększonych obrażeń ale właśnie dłuższe opóźnienie czy to na ziemi czy w powietrzu po air combo. Więc nie tylko u Ordera tak jest a u wszystkich postaci u których po air_zwykłym throw mamy wall bounce lub zwyczajne opadanie.
Cytat:
I tu wlasnie pojawia sie pytanie- KIEDY Air throw HOSa wchodzi na CH? kiedy przeciwnik wykonuje jakis cios? kiedy jest OD razu wykonany po recoverze? Kiedy zlapiesz przeciwnikowi bursta?
KIEDY?

No właśnie ciekawe. Gdy rzucamy podczas wykonywania ciosu przeciwnika (nie ważne czy Dust czy HS czy overdrive, czy na ziemi czy w powietrzu) wbrew logice nie dostaje on statusu CH. Z burstem musiałem sprawdzić i tez nie dostaje, nie ważne czy burst ofensywny czy defensywny, czy podczas, po, na ziemi, w powietrzu. Nigdy nie dostaje statusu CH. Podczas Air dasha również nie. Od razu po recovery przeciwnika nie można łapać, ma on chwilową nieśmiertelność (8klatek) na wszystkie techniki.
Więc najwidoczniej status CH przy rzutach występuje jedynie po naładowaniu guard mettera do krytycznego (święcącego) poziomu.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 14:11, 16 Lis 2006 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum Guilty Gear Team Poland Strona Główna » Order Sol Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 2 z 4

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin