Forum Guilty Gear Team Poland Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Spis Combo i dyskusja...

 
Odpowiedz do tematu    Forum Guilty Gear Team Poland Strona Główna » Potemkin Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Spis Combo i dyskusja...
Autor Wiadomość
sh-zinden
MODERATOR <b><font color=white>MODERATOR</b></fo


Dołączył: 19 Maj 2007
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: klikash?

Post Spis Combo i dyskusja...
nfo zaczerpnięte z Dustloop'a z posta użytkownika Gwyrgyn Blood
[link widoczny dla zalogowanych]

LEGENDA:

CH - Counter Hit
FD - Faultless Defense
(2S) - Atak opcjonalny (który może zależeć od dystansu od i wagi postaci)
(Close) - setup jest konieczny, aby kombos wszedł
f.S - Far Slash (slash z daleka)
c.S - Close Slash (slash z bliska)
... - dokończ czymś, co będzie Ci bardziej pasować
[9] - trzymaj kierunek/przycisk
]9[ - puść kierunek/przycisk
jc.P - Jump Cancel (anulowanie skoku) w j.P
sjc.S - Superjump Cancel (anulowanie superjump'a) w j.S
|> - lądowanie
S 2H - (tak jest oznaczany gattling)
S > jc.P - Jump Cancel S, w P w powietrzu.
P* K - 0 lub więcej P po którym/których następuje K
j.S/H - albo j.S, albo j.H
Heat(1) RC - RC po pierwszym hicie Heat Knuckle
, - łączenie, albo pauza... niebezpośredni gattling, albo przerwanie.
Wallbounce - oznacza, że postać przeciwnika odbija się od ściany

(Near Corner) - W okolicach narożnika
(Close Corner) - Bardzo blisko narożnika, jednak nie głęboko w narożniku
(Corner) - Całkowicie w narożniku
(50%) - Oznaczenie wymaganej ilości paska Tension w celu wykonania kombosa. 50% oznacza, że potrzebujesz tyleż paska tensji, 100% znaczy, że potrzebujesz pełnego.

MF - Mega Fist (236P / 214P)
HF - Hammer Fall ( [4] 6H )
Giganter+B = 632146HS 4123641236P (czyli pełny Overdrive)
APB - Air Potemkin Buster (j.632146D)
PB - Potemkin Buster (632146P)
HPB - Heavenly Potemkin Buster (236236S)
JG - Judge Gauntlet (63214H)
Heat - Heat Knuckle (623H)
Heat Extend - (623H, 63214H)

Za chwilke dorzuce komba wypisane przez tego gościa.
Chciałbym, żebyście tutaj też wrzucali swoje pomysły na kombosy.
W tym temacie rozmawiać będziemy równiez o skuteczności wypisanych kombosów na konkretne postaci.
Posty mówiące o skuteczności kombosa na konkretne postaci będą edytowane smile.gif
Jeszcze raz zachęcam do dyskusji happy.gif


Post został pochwalony 0 razy
Pią 23:22, 25 Lip 2008 Zobacz profil autora
sh-zinden
MODERATOR <b><font color=white>MODERATOR</b></fo


Dołączył: 19 Maj 2007
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: klikash?

Post
Sytuacyjne komba na środku ekranu:

K S 2S 2D
K 2S 2HS Heat
(25%) K 2S 2H Hammerfall Break, Jump > j.P j.K > jc Air Potemkin Buster
(50%) K 2S 2H HPB

(50%) H Giganter+B, Wallbounce...

Pressing by (Sh/zinden).

(50%/75%/100%) K S HF FRC, f.S MF FRC, 632146D/fS, 2S /HS Heat (Extend) / Giganter+B
[spoiler](bardzo zależy od postaci z jaką walczysz, bo heat nie zawsze trafia, można go Extend'ować, Bullet w Giganterze zależy od sytuacji; czy jest się przy ścianie, czy nie, itd.) W sytuacji przy ścianie można zrobic RC po Extendzie i złapać Heat'em jeszcze raz, podchodząc HF Break, albo 6HS a potem Heat+Extend (np. na pota aba, fausta, albo testa))[/spoiler]
Edit: UWAGA! pressing i jego wariacje są najsłabsze w części z MF przy nim... Przeciwnik musi 'zaspac', żeby go nie złapał straszliwszy damage. Komputer przewaznie nie robi recovery w kombosie, ale w zależności od tego w jaką postać nawalamy, żywy przeciwnik uczieknie już przed MF, albo łapiącym po nim Slash'u. Trzeba znaleźć kombinacje, które będą działać Wesoly


Komba z Hammer Fall'em:

(25%) Hammerfall FRC, S (2S) Heat
(75%) Hammerfall FRC, H Giganter+B, Wallbounce ...
(75%) Hammerfall FRC, S 2S 2H HPB

(25%) CH 6HS Hammerfall FRC, 2S Heat

(50%) CH Hammerfall FRC, Hammerfall FRC, 2S Heat
(100%) CH Hammerfall FRC, Hammerfall FRC, 2H, HPB

(100%, Corner) (6HS) Hammerfall FRC, Giganter, 6HS HF FRC, Heat
(100%, Corner) (6HS) Hammerfall FRC, S Heat(1) RC, 6HS Hammerfall FRC, Heat


Zastosowanie CH 2H:

CH 2H, HS Heat
(50%) CH 2H, S 2H HPB
(50%) CH 2H, H Giganter+B, Wallbounce...


Zastosowanie 6P/6K:

CH 6P Heat
(50%) 6P Giganter+B, Wallbounce...

6K 2H Heat
6K 2H HPB


Komba z Dust'a:

D > 9 FD j.S/j.H (Impossible Dust) |> (S) Heat
(25%) D > [9] j.H jc.H jc.APB
(25%) D > [9] j.H jc.H jc.S P K P K P K jc.APB


Kombosy z użyciem Judge Gauntlet:

JG RC, 6H
JG RC, 2S Heat


Komba z FRC'owanym rzutem:

(25%) Throw FRC, 2S Heat
(75%) Throw FRC, 2S 2H HPB


Komba z Potemkin Buster'em:

(25%, Mid) PB FRC, 2S Heat (generalnie, na każdą postać, lepiej robić (Close Corner))
(25% gdziekolwiek) PB FRC, f.S 2S Heat (Extend) <-- na lekkie postaci
(25% gdziekolwiek) [color="#FF0000"]PB FRC, 2S 2HS Heat / Heat Extend[/color] <-- informacje o kombosie w trzecim poscie
(75% Close Corner) PB FRC, 2S Heat Extend RC, 6HS, Heat Extend
(75% gdziekolwiek) PB FRC, 2S 2HS HPB <--- nie działa na wszystkich (patrz 3 post)

Komba z użyciem Slide Head'a:

Slide Head, Hammerfall Break, K 2S Heat
Slide Head, Hammerfall Break, K S 2S Heat (na lekkich)
Slide Head (hit!), 6, c.S, f.S, 2S, Heat <--- tylko z bardzo bliska (6 w kombinacji oznacza podejście)
Slide Head, Hammerfall FRC, HS Heat <--- tylko na Faust'a
(50%) Slide Head, Hammerfall Break, K 2S 2H HPB

Kombosy z odbicia od ściany (Wallbounce):

(Lekkie postaci) ... > Heat
... > H Heat
(25%) ... 6P > jc.APB
(50%) ... > HS Giganter+B, Wallbounce...
(50%) ... > (K) (S) 2H HPB
(50%) ... > 6P Giganter/Heat
(z Giganter+B ) ... > K S Heat


Post został pochwalony 0 razy
Pią 23:23, 25 Lip 2008 Zobacz profil autora
sh-zinden
MODERATOR <b><font color=white>MODERATOR</b></fo


Dołączył: 19 Maj 2007
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: klikash?

Post
tak sobie wczoraj wieczorkiem sprawdzalem kombosy dla potemkina po PB FRC i doszedlem do kilku wniosków.
(a dokładniej wariacje mojego ulubionego na każdą postać Jezyk)

przewaznie kombos po PB FRC zaczyna się od 2S... jednak nie moze on wejsc na kazda postać na środku planszy. 5 postaci odpada za daleko od Pota, zeby mógł tym atakiem trafić.

Postaci wkurzające:
-Jam (jej chyba w ogóle nie da się trafić czymkolwiek :/, za szybko opada i jej hitbox przy spadaniu nie pozwala na wsadzenie czegokolwiek... ewentualnie pod ścianą i zacząć kombos od 5K albo 2P)
-Dizzy, Johnny Ky, RKy (ich się już da złapać 2S przy ścianie, z czego na kiszki wchodzi -->[color="#FF0000"] PB frc, 2S 2HS, Heat [/color])

Inne problematyczne postaci:
-Venom, Testament (po 2S mogą zrobić recovery :/ i tyle będzie klepania)

Postaci, na które kombos --> [color="#FF0000"]PB frc, 2S 2HS Heat (Extend)[/color] wchodzi bezproblemowo w każdej części planszy
-Axl, ABA, I-no, Zappa, Chipp
Edit 02.11.07
bo np. Sol/HOS, czasami może się wepchać na to kombo też, ale już trudniej jest wpleść kombinacje we właściwe frejmy

na resztę wejdzie co najwyżej [color="#FF0000"](...) 2HS HPB[/color] <-- jak sie ma jeszcze 50% tensji :/


Post został pochwalony 0 razy
Pią 23:24, 25 Lip 2008 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum Guilty Gear Team Poland Strona Główna » Potemkin Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin