Forum Guilty Gear Team Poland Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Zastosowanie F.D.B. (czyli strzał z palca)

 
Odpowiedz do tematu    Forum Guilty Gear Team Poland Strona Główna » Potemkin Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Zastosowanie F.D.B. (czyli strzał z palca)
Autor Wiadomość
sh-zinden
MODERATOR <b><font color=white>MODERATOR</b></fo


Dołączył: 19 Maj 2007
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: klikash?

Post Zastosowanie F.D.B. (czyli strzał z palca)
Potemkin F.D.B.
lista ciosów, które można reversalować F.D.B.

(info zaczerpnięte z [url="http://dustloop.com/forums/showthread.php?t=1968"]http://dustloop.com/forums/showthread.php?t=1968[/url], posta autorstwa bolt'a Wesoly )

Podana lista jest aktualna dla GGXX:AC


ABA:
-Kihi = 236HS (Normal Mode)
-Konzetsu = j.41236S (Moroha Mode)


ANJI:
-Shitsu / FB Shitsu = 236P / 236D (motylki)
-Shin: Ichishiki = 236S > P* (deszcz wachlarzy po Fuujin)
-Issei Ougi: Sai = 632146HS (Overdrive)


AXL:
-Rensengeki = [4]6S
-Kokuugeki = j.63214S
-Byakuerenshou = 2363214HS (Overdrive; F.D.B. działa tylko na drugą część, tę podobną do Rensengeki)


BAIKEN:
-Tatamigaeshi / Air Tatamigaeshi = 236K / j.236K


BRIDGET:
-Przywołanie yo-yo spowrotem = (kierunek +)HS >HS / j.HS
Specjale z yo-yo:
a) Roger Hug = 623HS (w chwili gdy "Yo-Yo - celownk" przylega do Pot'a)
B) Roger Razor = 214HS/ j.214HS
c) Roger Get = 421HS* (przy obu hit'ach)
d) Ore to Kill Machine = 632146HS* (Overdrive)
-Maintenance-chuu no Higeki= 4123641236S (Overdrive)


CHIPP:
-Gamma Blade = 41236HS


DIZZY:
-Yoku Hanashi Aite ni Natte Kuremasu = 214HS (rybka plująca promieniem)
-Hajime wa Tada no Akari Datta n Desu = 236S / 421K (wirująca kosa)
-Ki no Mi wo Toru Toki ni Tsukatta n Desu = 421S (samonaprowadzający kolec)
-Sakana wo Karu Toki ni Tsukatta n Desu = 236HS (lodowy stalagmit)
-Imperial Ray = 632146S (Overdrive)
-Gamma Ray = 64641236HS (Overdrive)


EDDIE:
-Invite Hell / FB Invite Hell = 22(S / HS) / 22D
-Summon an Edy = 236P/K/S/HS > D* (ta plująca gęba)
-Amorphous (Overdrive)


FAUST:
-Ai = j.236P
Nani ga deru ka na? = 236P
a) Bomba
B) Młotek
c) Meteor
d) kurduple (Faust/Robo-Ky/Potemkin); tylko wtedy, gdy są na ziemi; poczekaj aż upadną.
e) Pieniążek
f) Miska


I-NO:
-5S(f)
-Kouutsu Onkai = 214P/HS / j.214P/HS
-Chemical Love 632146S/K / j.632146S/K
-Madogiwa Desperate = 632146HS (Overdrive)
-Genkai Fortissimo = j.2363214HS (Overdrive)
-Megalomania = 6321463214P/K/S (Overdrive; tylko I-no EX mode, albo walcząc z arcade boss'em)


JAM:
-Renhoukyaku = 632146HS (Overdrive)


JOHNNY:
-Glitter is Gold = 236HS
-Mist Finer = 236P/K/S
-Divine Blade = j.236S / 623S > S*


KY:
-Stun Edge / Air Stun Edge = 236S/HS / j.236S/HS
-Charged Stun Edge / Air Charged Stun Edge = 236D / j.236D
-FB Charged Stun Edge (1st part only) = 236D > 214D*
-Sacred Edge = 236236P (Overdrive)


MAY:
-Hakushu de Mukaete Kudasai = 41236[P/K/S/HS] (dopiero po wypuszczeniu delfinka)
-Irukasan 1 i 2 FB = [4]6S/HS > 6D* / [2]8S/HS > 8D (jak wyżej)
-Chouzetsu Monzetsu Kirimomi Daisenpuu ---> Deluxe Gosho Kawara Bomber* = 63214S > P* (Overdrive; odbijalna tylko orka)
-Great Yamada Attack = 236236S (Overdrive)


MILLIA:
-Tandem Top / FB Tandem Top = 236S/SH / 236D (wraz z ich powietrznymi wersjami j. 236S/HS / j.236D)
-Silent Force = j.214S
-Secret Garden = 214HS > którekolwiek kierunki + HS*
-Emerald Rain = 236236S (Overdrive)


ORDER SOL:
-6P
-Blockhead Buster = 236P (wszystkie poziomy specjala)
-Gun Blaze = 214S (żeby rafić F.D.B. musisz wykonać kombinację kierunków w odwrotną stronę; wszystkie poziomy specjala)
-Charge Burst = 214D > HS*
-Savage Fang = 632146P (Overdrive; wszystkie poziomy)


POTEMKIN:
-F.D.B. = 63214S (Potemkin może "odbić" swoje F.D.B. pod warunkiem, że edek wczesniej je sam odbije Drunkard Shade'em)
-Gigantor = 632146HS (Overdrive; tylko "lusterko" jest "odbijalne")


ROBO KY:
-6P
-2H
-Kurattoku Ky? = 236S (rakieta)
-Chounai-Ky Bargain = j.236S (rakieta z powietrza)


SOL:
-Gun Flame / Gun Flame (Dragon Install mode) = 236P / 214214S > 236P*
-Tyrant Rave ver. Beta = 632146HS (Overdrive)


TESTAMENT:
-EXE Beast = 41236S/HS
-Phantom Soul = 236P/K*
Kruk:
a) kruk atakuje podlatując*
B) kruk atakuje deszczem piór*
-Nightmare Circular = 632146HS (Overdrie)


VENOM:
-Stinger Aim (+ FB) = [4]6S/HS/D / [4]6[S/HS/D] (nie zależy od czasu ładowania)
-Carcass Ride (+ FB) = [2]8S/HS/D / [2]8[S/HS/D] (jak wyżej)
-Ball Seisei = 214P/K/S/HS/D / j.214P/K/S/HS/D (tylko wtedy, gdy kulka jest w ruchu)
-Devious Curve = 421P/K/S/HS (tylko wtedy, gdy kulka jest w ruchu)
-Dark Angel = 2141236S (Overdrive)
-Red Hail = j.236236HS (Overdrive)

ZAPPA:
-(Duchy) Sono Mama Kaette Konaide Kudasai = 236P (wszystkie kierunki)
-(Raou) Darkness Anthem = 236S > (P / 8P / 2P)* (jak wyżej)


* - na ten ruch zwracamy uwagę, bo to on jest "odbijalny" (tylko przy spacjalach, które "rozdzieliłem" na 2; te które trzeba wykonac najpierw i te, które są "odbijalne")

Gdybyście znaleźli coś jeszcze, dajcie znać. Info będzie zuploadowane tutaj i na Dustloop'ie Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Pią 23:11, 25 Lip 2008 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum Guilty Gear Team Poland Strona Główna » Potemkin Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin