Forum Guilty Gear Team Poland Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Chipp - zmiany, taktyki, duperele gameplayowe
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
 
Odpowiedz do tematu    Forum Guilty Gear Team Poland Strona Główna » Chipp Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Chipp - zmiany, taktyki, duperele gameplayowe
Autor Wiadomość
Liberty666
Stały bywalec


Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 452
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Elbląg

Post
O kufa mać.
Czyli gdy zaatakuje się standardowym 2k, s, hs po rzucie to w następnej walce obie (właśnie obie czy jedna) postacie mogą wcisnąć więcej dmg przy oki oO?


Post został pochwalony 0 razy
Sob 18:06, 24 Cze 2006 Zobacz profil autora
Epic
Weteran


Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 743
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań/Włocławek

Post
nie wiem czy to dziala dla obu czy tylko dla jednej, racej dla obu, bo kolo wyszedl z gry wybral nowych zawodnikow i cialge to bylo :/ hmm moze to nie jest tak bardzo zauwazalne, chyba ze ulatwia gre niektorym postaciom. hamburgerki na turniejach robia tak, ze jak ktos to chippem zrobi, musi powiedziec nastepnej parze, ktora bedzie grala na tym stanowisku ma prawo zagrac jedna gre "demo" zeby ten bug zniwelowac i nie miec go podczas kolejnej "wlasciwej" walki :| qrwa kto ta gre testowal? najpierw A.B.A teraz to....


Post został pochwalony 0 razy
Sob 18:13, 24 Cze 2006 Zobacz profil autora
Liberty666
Stały bywalec


Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 452
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Elbląg

Post
Nie jest takie straszne, skoro po następnej walce przestaje działać. Jednak niesmak pozostaje.
Widzę na to jedyną radę... banujemy Chippa ;<

A co, jestem skory do poświęceń .


Post został pochwalony 0 razy
Sob 18:25, 24 Cze 2006 Zobacz profil autora
Epic
Weteran


Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 743
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań/Włocławek

Post
hehe no ale zobacz, Probe robil to za kazdym razem po rzucie Wesoly
nie wiem jak bardzo to wplywa na rozgrywke, wiec jak na razie - olac to Mruga


Post został pochwalony 0 razy
Sob 18:30, 24 Cze 2006 Zobacz profil autora
Liberty666
Stały bywalec


Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 452
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Elbląg

Post
Epic to nie chodzi o to że Chipp to robi bo to normalna sprawa, sam to robię i wchodzi to za każdym razem, zawsze Jezyk. Stun po knd staje się dłuższy i wszystkie postacie mogą wsadzić więcej, ale Chipp tego dłuższego stuna nie potrzebuje bo i bez niego wsadza zawsze uw combo po rzucie Wesoly.

Tak przy okazji Jezyk
Pamiętasz swoją rozmowę z Probem przy opuszczaniu VV, mówiłeś że to bug z tym cobmo po rzucie u Chippa, a my twierdziliśmy że to normalne i wszystko w porządku Wesoly.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 19:45, 24 Cze 2006 Zobacz profil autora
Epic
Weteran


Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 743
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań/Włocławek

Post
nom, ale ogolem to jest glupie i powinni spalic na stosie beta testerow Jezyk pewnie jacys tekkenowce testowali slasha Wesoly (no offence Wesoly )

ej no bylo was dwoch, a ja nie gram chipp'em, wiec przyznalem wam racje


Post został pochwalony 0 razy
Sob 21:05, 24 Cze 2006 Zobacz profil autora
Pro8e
MODERATOR <b><font color=white>MODERATOR</b></fo


Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
hmmm... Akcja z chippem i kombem po rzucie jest calkowicie normalna i samemu chippowi NIC to nie daje, nie wiedzialem za to ze takie moga byc tego konsekwencje, ze w nastepnej walce takie cyrki odchodza. Robie to nie tlko ja, tylko wiekszosc chippow 80% akcji. srasznie to dziwne.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 0:18, 26 Cze 2006 Zobacz profil autora
Epic
Weteran


Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 743
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań/Włocławek

Post
probe.........

zauwaz moze, ze te twoje 80% to walki z automatow gdzie tego nie ma Wesoly poza tym olac to i tak beda to dalej robic.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 9:22, 26 Cze 2006 Zobacz profil autora
Liberty666
Stały bywalec


Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 452
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Elbląg

Post
Do czego się przydaje FRC po teleportach? Szczególnie po 22HS nie mam pojęcia do czego mógłby się przydać, może można tam JI zrobić, tyle że mi nie wychodzi .
Nie widziałem zbyt wielu walk Japońców, a tych co widziałem to raczej nie robili FRC po TP (w ogóle to robią?).


Post został pochwalony 0 razy
Pon 21:50, 03 Lip 2006 Zobacz profil autora
Pro8e
MODERATOR <b><font color=white>MODERATOR</b></fo


Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
Widzialem kilka walk, gdzie to jest stosowane. Generalnie FRC po teleportach jest stosowane (tak jak kazde frc chippa procz po buszujacym w zbozu) jako zmylka. Jak wiadomo, gdy przeciwnik widzi teleporta, to blokuje gora, bo spodziewa sie jHS albo jS, jednak po frc spada sie praktycznie od razu na ziemie a w zw. z tym od razu mozna wykonac Lowa... Mix up moj drogi mix up.. nic wiecej...


Post został pochwalony 0 razy
Pon 22:32, 03 Lip 2006 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum Guilty Gear Team Poland Strona Główna » Chipp Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Strona 4 z 7

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin