Forum Guilty Gear Team Poland Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Chipp - zmiany, taktyki, duperele gameplayowe
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
 
Odpowiedz do tematu    Forum Guilty Gear Team Poland Strona Główna » Chipp Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Chipp - zmiany, taktyki, duperele gameplayowe
Autor Wiadomość
Epic
Weteran


Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 743
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań/Włocławek

Post
teleport 22HS lub 22D frc dust w powietrzu na koniec rundy lub w odp jak kolo robi cos. tylko takie zastosowanie widzialem.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 22:33, 03 Lip 2006 Zobacz profil autora
Epic
Weteran


Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 743
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań/Włocławek

Post
[link widoczny dla zalogowanych] <--- -_-' czek dis aut


Post został pochwalony 0 razy
Czw 19:14, 06 Lip 2006 Zobacz profil autora
Pro8e
MODERATOR <b><font color=white>MODERATOR</b></fo


Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
Po wczorajszych i dzisiejszych lekcjach, stwierdzam, ze Chippa juz czuje, jak kupe w majtkach.
tj. Wiem juz WSZYSTKO.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 13:03, 28 Paź 2006 Zobacz profil autora
Liberty666
Stały bywalec


Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 452
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Elbląg

Post
Wiesz, ale jeszcze nie umiesz ?
Bawisz się już w jump instale? Szczególnie po 22HS/D lub 236S 236K?

Możliwe że w grudniu wpadnę do Wawy (turniej TDR) to można będzie można coś tam pyknać przy okazji.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 10:05, 29 Paź 2006 Zobacz profil autora
Pro8e
MODERATOR <b><font color=white>MODERATOR</b></fo


Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
Jump instala umiem juz bardzo dawno... ale nie uzywam. Po prostu to dosc felerna kombinacja, nie wchodzi na wszystkich idealnie i nie daje knockdowna.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 1:11, 30 Paź 2006 Zobacz profil autora
Liberty666
Stały bywalec


Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 452
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Elbląg

Post
No bardziej mi chodziło o to czy używasz. Bo umieć to ja też umiem od dawna. W sumie to gdy uczyłem się tego by zacząć używać w vs straciłem chęć grania chippem i go odstawiłem:P.
Myślę jednak że przyjdzie czas w którym ludzie (w PL) naucza się dobrze bronić przed 22D/HS i będziesz musiał myśleć nad wprowadzeniem tego w VS.
Co do JI po 236K to w sumie przydaje się jedynie gdy trafiasz 236S z daleka, wtedy można uskoczyć do tyłu przed 236K, w takim wypadku JI może zaskoczyć. Ale to już trochę wyższa szkołaJezyk.

O jaką kombinację po JI nie dającą KND ci chodzi?


Post został pochwalony 0 razy
Pon 11:56, 30 Paź 2006 Zobacz profil autora
Pro8e
MODERATOR <b><font color=white>MODERATOR</b></fo


Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
O normalnego teleport kombosa- s, (JI), 2HS, teleport... air combo. wyglada bardzo fajnie, ale jest niepraktyczne na dluzsza mete... jakosw ogole o tym kombosie w walce nie mysle. po buszujacym w zbozu nie oplaca sie na dobra sprawe nawet robic frc w walce- mam knock downa przeciez, a damage sie juz wcale az tak bardzo po rzucie nie powiekszy. ja juz tak duzo nie uzywam teleportow nad/ za nad przeciwnika.. ostatnio wiecej poruszam sie po ziemi, robie sie niewidzialny i uzywam gwiazdek.. nareszcie o NICZYM nie zapominam grajac... chyba ze jakies ojedyncze partie. Poza tym ostatnio bawie sie w alpha blade z powietrza- ma duzo lepszy zasieg i jest po nim combo, bo przeciwnik nie moze sie zrecoverowac.
Dobry cios. Tylko air throw trapy ciagle nie wychodza mi tak, jakbym tego chcial.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 16:09, 30 Paź 2006 Zobacz profil autora
Cieślak
Weteran


Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 642
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Włocławek

Post
oglądałem ostatnio sporo walk cipy i nie robią tego co ty Proboszcz Wesoly praktycznie nie biegają po ziemi tylko robia przesrane na maksa crossy i 50%, nie robią tego alfa coś tam i mało uzywają gwiazdek Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Wto 20:11, 31 Paź 2006 Zobacz profil autora
Pro8e
MODERATOR <b><font color=white>MODERATOR</b></fo


Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
Wiesz.. na dobra sprawe kazdy chipp gra inaczej. Ja widzialem juz rozne chippy- Różniste na maxa. np. jeden chipp uzywal ciagle crossa z teleport FRC i zaskakiwal tym strasznie przeciwnika- gral bardzo dobrze, z kolei inne chippy robia combo wybijajace i w ogole nie dobijajace do ziemii a tez graja bardzo dobrze. Inni daza tylko do knock downow, inni ciagle czychaja na air throwy... Na prawde jezeli chodzi o chippa jest to chyba najbardziej freestyle'owa postac w guilty gearze, jezeli chodzi o sposob gry. Ja gram jak gram i nie pierdziel mi tu.
A o tym, jak sie robi crossy dowiedzialem sie BARDZO niedawno... a to praktycznie wieksza czesc sukcesu grania chippem.
Gwiazdek tez nie robie duzo.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 19:57, 01 Lis 2006 Zobacz profil autora
ostatni_tyran
Użytkownik


Dołączył: 09 Maj 2006
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Co daje niewidzialnosc Chippa? To tylko efekt wizualny, czy np. niektore cisoy dostaja jakies klatki inv czy cos?


Post został pochwalony 0 razy
Pią 22:03, 10 Lis 2006 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum Guilty Gear Team Poland Strona Główna » Chipp Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Strona 5 z 7

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin