Forum Guilty Gear Team Poland Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Chipp - zmiany, taktyki, duperele gameplayowe
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
 
Odpowiedz do tematu    Forum Guilty Gear Team Poland Strona Główna » Chipp Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Chipp - zmiany, taktyki, duperele gameplayowe
Autor Wiadomość
Pro8e
MODERATOR <b><font color=white>MODERATOR</b></fo


Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
Niewidzialnosc chippa nie daje nic, procz efektu niewidzialnosci.. ostatnio probowalem znalesc jakies klatki niewidzialnosci chippa, w momencie jej wlaczania, bo o czyms takim swojego czasu slyszalem, ale to nieprawda.
Tak oczywiscie- przeciez mamy tu ekipe do grania: Ja, Ornit, Patrol, Nemo, Zero... ale co z tego... skoro nikomu sie na dobra sprawe nie chce... a w gg im sie nie chce, bo wlaczymy, dostana wciry, wkurzaja sie i zmieniamy gre na winning eleven.. 3s... albo cos innego. I tak zawsze
Jak koji zacznie mieszkac w wawie, to wtedy mi skill podrosnie. Poki co nie ma co nawet zachecac 'stare salcesony' zeby sobie pograly. Z reszta i mi sie jakos specjalnie nie chce.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 11:23, 11 Lis 2006 Zobacz profil autora
Liberty666
Stały bywalec


Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 452
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Elbląg

Post
Czy Chipp może zrobić drugi trzeci skok po 22HS/D JI? Chodzi mi po samym teleporcie bez żadnych ciosów/ruchów przed nim. Bo jedyne co mogę zrobić to AD w boki.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 14:09, 03 Lut 2007 Zobacz profil autora
Pro8e
MODERATOR <b><font color=white>MODERATOR</b></fo


Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
mozna skakac po tym JI 2 razy normalnie- teleport traktowany jest po prostu jak pierwszy skok.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 17:08, 03 Lut 2007 Zobacz profil autora
Liberty666
Stały bywalec


Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 452
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Elbląg

Post
No ale ja nie mogę. U mnie robi tylko dashe a skoku już żadnego.

Chyba że ty inną jakąś metodą robisz.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 17:16, 03 Lut 2007 Zobacz profil autora
Pro8e
MODERATOR <b><font color=white>MODERATOR</b></fo


Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
... nie wiem co za filozofia, robisz Ji i mozesz skakac, po to przeciez jest
Ja robie np. S (ji), 2hs, 22hs i moge sobie skakac ile chce. ta samo s(ji),hs, 22hs ... poprobuj.. ja przed chwila sprawdzalem i nie ma zadych problemow z tym (a sprawdzalem sobie na padzie, wiec tym bardziej )


Post został pochwalony 0 razy
Sob 17:27, 03 Lut 2007 Zobacz profil autora
Liberty666
Stały bywalec


Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 452
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Elbląg

Post
Ty piszesz:
Cytat:
Ja robie np. S (ji), 2hs, 22hs i moge sobie skakac ile chce. ta samo s(ji),hs, 22hs ...


A mnie chodzi o:
Cytat:
Chodzi mi po samym teleporcie bez żadnych ciosów/ruchów przed nim

Czyli sam teleport JI i skok po nim, bez S'ek bez niczego:P.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 17:35, 03 Lut 2007 Zobacz profil autora
Pro8e
MODERATOR <b><font color=white>MODERATOR</b></fo


Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
nie wiem, sam z siebie teleport nie ma wbudowanego JI wiec se nie da. I tyle.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 17:38, 03 Lut 2007 Zobacz profil autora
Liberty666
Stały bywalec


Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 452
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Elbląg

Post
No właśnie da się tam wpisać JI. Wystarczy wklepać 228HS ale wtedy można robić tylko airdasha. Tak jakby poprzez te 28 system odczytywał że robisz high jumpa, i dlatego nie można by było skakać, myślałem że jest jakiś sposób by to jakoś ominąć.
Można też zrobić auto jump instala bufferując 22HS tuż przed wylądowaniem z jakiegokolwiek skoku. I po takim teleporcie można już skakać. No ale to po skoku, ja wolałbym z pozycji neutralnej:p.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 19:06, 03 Lut 2007 Zobacz profil autora
Edhelo
Początkujący


Dołączył: 08 Kwi 2007
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrowiec Św.

Post
Mam jedno pytanie związane z grą Chipem. Mianowicie - lepiej lub gorzej umiem robić już wszystkie triki oprócz Beta Blade i jednego takiego zwykłego gdzie klient znika w liściach zielonych, ląduje na głowie przeciwnika i tak jakby mu ją ucina. Wiem, ze w obliczu całego tego tematu i wszystkich waszych postów, z których rozumiem tylko parę słów, to pytanie wypada blado, ale proszę o pomoc Wesoly ...


Post został pochwalony 0 razy
Nie 20:07, 08 Kwi 2007 Zobacz profil autora
Fuji
GUILTY GEAR <b><font color=gold>GUILTY GEAR</b></fo


Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 1173
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Stolica Guilty Gear'a

Post
Jak dobrze pamiętam to sie robi 214+K

ogólnie witam i zachęcam do dalszego postowania na forum

pzdr


Post został pochwalony 0 razy
Nie 20:11, 08 Kwi 2007 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum Guilty Gear Team Poland Strona Główna » Chipp Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Strona 6 z 7

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin