Forum Guilty Gear Team Poland Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Guilty Gear: Accent Core -Dyskusja Ogolna
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 20, 21, 22  Następny
 
Odpowiedz do tematu    Forum Guilty Gear Team Poland Strona Główna » Guilty Gear Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Guilty Gear: Accent Core -Dyskusja Ogolna
Autor Wiadomość
ornit
Upokarzacz


Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
ostatni_tyran napisał:
Ale to, co na razie czytam, raduje moje serce, moze poza wyrwaniami z rzutow, do czego na razie podchodze sceptycznie.

W końcu (throw break)! Ile można było czekać...


Post został pochwalony 0 razy
Nie 13:46, 27 Sie 2006 Zobacz profil autora
ostatni_tyran
Użytkownik


Dołączył: 09 Maj 2006
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Jesli bedzie to chociaz jakas zgadywanka typu: 4H przerywa rzut, jesli przeciwnik rzuca za pomoca 6H, a 6H kiedy rzut idzie 4H, a do tego timing jak na FRC, to ok, ale inaczej to mam obiekcje. W koncu po cos te ograniczenia w systemie rzutow w GG sa.

Na razie to wszystko theory fighting, a w dodatku biedny, bo malo co tak naprawde wiadomo. Mam tylko nadzieje, ze dobrze to wszystko przetestuja, zanim oglosza finalowa wersje.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 14:04, 27 Sie 2006 Zobacz profil autora
Epic
Weteran


Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 743
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań/Włocławek

Post
albo bedzie to cos w stylu ktos robi pressing w rzut, a ty jak to zauwazysz maszujesz 6H i sie cieszysz. bedzie zle, jezeli zrobia okienka wyrywania jak przy frc, gdyz moze to sprawic, ze jakis pros wymasteruje to jak zwyklego frc co na dluzsza meta spowoduje, ze rzucanie nie bedzie oplacalne, bo kazdy sie z tego bedzie umial wyrywac (witamy Tekkena).

nie wiem po co oni chca zmieniac ta gre, system byl spoko i nikt nie mial wobec niego obiekcji, jedynym problemem byly bugi i dobry/zly balans postaci(tu juz sie naleza baty betetesterom). teraz stwierdzili, ze ludzie uzywaja za malo tension, wiec wywala wszystkie loopy i sprawia, ze aby zrobic fajne swiecace sie kombo za 50% paska trzeba bedzie uzyc 25-50% tension. mozliwe ze nie bedzie to tak bardzo odczuwalne, bo w Core tension sie chyba szybciej laduje (dziwne, bo w slashu juz i tak sie szybciej ladowal).

mam nadzieje, ze nie przekombinuja tej gry, ze zrobi sie ona niegrywalna albo stanie sie ona denna kalka innej serii (tekkenowe 3 plaskie pod sciane albo 3rd'owy pokefest)


Post został pochwalony 0 razy
Nie 14:56, 27 Sie 2006 Zobacz profil autora
kowal
Bywalec


Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
wyrywanie było w kazdym kofie tyle ze tam były 2 rzuty (z C i D) i nie dało sie wyrywac z rzutow specialnych. w GG rzuca sie tylko jednym klawiszem wiec sie zrobi tak sam syf jak w KOF2k3 gdzie japonce sie wyrywali z 80% rzutow. Na dodatek u wiekszosci postaci w GG rzut sam w sobie guzik daje przewagi trzeba czyms poprawic po nim. Pozatym nikt nie wygrywał do tej pory samymi rzutami wiec nie wiem skad ten wymysł zeby dawac mozliwosc wyrywania sie z nich jakby były jakims złotym srodkiem do wygrania.
Za szybkie jest tepo w GG aby dawac parowania ala SF wystarczyło by dac lepiej unik przed specialami, jakis step malutki za mała ilosc tession. Natomiast jak sie bedzie dało parowac zykłe ciosy to przeciez to idiotyzm kompletny w tej grze. Juz i tak sie głupoty tam dzieja z powodu powalonych hitboxow i priorytetow niektorych postaci co bedzie jak w to wejdzie jeszcze parowanie. Zaraz sie okaze ze tego czy siamtego da sie parowac łatwiej lub trudniej i dopiero sie zrobi rozrzut zajebisty miedzy tierami. Ciekaw jestem jak to ten engin sobie to wszystko policzy jak ma problem z obracaniem postaci w dobra strone.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 15:39, 27 Sie 2006 Zobacz profil autora
Bellevar
Użytkownik


Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grudziądz

Post
Epic napisał:
no tak, ale biorac pod uwage, ze wersja arcade nie jest nawet gotowa=min pol roku do jej wyjscia, pozniej min pol roku zeby sega zarobila na arcade'ie(tak jak to bylo ze slashem), co daje =/- rok czekania, wiec jaki jest sens wydawac to na ps2 pod koniec 2007 ?


hmmm i takich pare spostrzezen:
"Slash Back" *Back + S + HS right before your enemy's attack hits you* <---- parry ?
-Throw break (damn (; ) *4 or 6 + HS right after your enemy throws you* <---- nie wiem , ale to psuje moim zdaniem caly system rzutow w tej grze (tick-throw, pressing->podbiegniecie->throw :/)

heh mamy juz parry jak w 3s, wyrywanie z rzutow jak w tekkenie, moze jeszcze dorzuca sidestep'a

a co do nowej postaci: Raven - skoro wg tego czego mozna sie domyslec, ze story mode Axl'a Raven to Axl z przyszlosci, ktory tam cos dobrego/zlego/niewiadomo co zrobil to pewnie przeniesie sie to na gre tak samo jak HOS-Sol, czyli ktorys z nich bedzie ulepszona wersja pierwowzoru z podobnymi ciosami, bo pewnie tak jak Axl Raven bedzie walczyl lancuchami.




Epic zapomnailes jeszcze o "Force Break" czyli...Extend'y z SF3?! za 25% tension. Tylko kazdy extend bedzie mial swoja wlasna kombinacje jakas nie tak jak w SF3. Poza tym z tego co tak czytam to jeszcze chyba kazdy zwykly cios w powietrzu bedzie mozna cancelowac w air dasha...da to troche mozliwosci mix-up'ów i w ogole ale nie wiem w sumie po co to:P
A i loop to Baiken niby ma miec ale ma sie go trudno robic bez uzycia 25% tension....podobno...


Post został pochwalony 0 razy
Nie 16:17, 27 Sie 2006 Zobacz profil autora
Epic
Weteran


Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 743
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań/Włocławek

Post
no i ogolnie wrzuca tu jeszcze techrolle, custom combos, sidestepy, damage na scianach, ring outy i jeszcze pare bonusow....

Bell z tego co czytalem to tatami nie wybija w gore nawet na CH, a po FRC j.D, airdash bardzo trudno zrobic cokolwiek wiec nie wiem jak to bedzie wygladac. poza tym w COre nie ma "wall bounce" czyli loopy nie moga byc mozliwe, skoro 3/4 loopow wymagalo sciany:/ do tego maja calkowicie przemodelowac system gatling combos ... nie wiem po co. a z tym cancelowaniem ciosow w powietrzu w airdasha to niby jak to ma wygladac? aircombo-->airdash-->aircombo-->airdash az postac bedzie mogla techowac?

zreszta to sie chyba powinienm cieszyc, ze Testowi calkowicie nie zabrali Gravediggera -_-'

wogole dziwne, ze zamiast ulepszyc obecna gre, chca zrobic (prawie) calkowicie nowa :hmm: a zreszta i tak czeka nas jeszcze min rok gry w slasha, wiec po co sie denerwowac :rolleyes:

ma ktos jakies screeny/filmy/cokolwiek z Core?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Epic dnia Nie 19:35, 27 Sie 2006, w całości zmieniany 1 raz
Nie 16:56, 27 Sie 2006 Zobacz profil autora
ornit
Upokarzacz


Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
Filmik krąży w czeluściach youtube i widać, że był kręcony z ukrycia :tonqe:


Post został pochwalony 0 razy
Nie 17:12, 27 Sie 2006 Zobacz profil autora
Epic
Weteran


Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 743
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań/Włocławek

Post
ano fakt i przez to malo widac poza paroma szczegolami.


BTW:nowy voice actor Potka rulz - POTEMKINNNNNNN BUSTERRRRRRRRRRR :rock:


Overall changes :
- New select screen, new VS screen and new HUD.
- Lots of visuals effects have change (like clashes for exemple).
- Some KD moves make the opponent stay longer on the ground, he falls then slides a little (i think that's what Madjid was refering to as "falls like shit" for the PB), that would be the "sliding property" Marlin is talking about in his last update.
- Seems a lot of hitboxes have changed.

Baiken :
- a new counter move, she jumps above the opponent ans hit hime the back, i guess it's EX Baku.
- Tatami draws the opponent in on hit.

Eddie :
- Shadow attack faster, and it seems a little more range, new animations confirmed.
- New shadow move, it stays in the ground and if the opponent paases on, it catches and freeze him, long enough to make Eddie able to combo afterwards.
- Eddie's stage is bloody red now, when you run, you got things like trails of blood under your character.

Johnny :

- MF lvl 2 :
* low : draws opponent in a lot, sometimes he even get behind Johnny.
* mid : sliding property.
* high : seems to stay the same.
- A new move like an ensenga but without flames, hits lowers than ensenga and has maybe less range, also FRCable > i guess that's Killer Joker. (it remind me a rumored new move in the firsts betas of Slash)

Ky :
- New move, sort of an energy ball that stays in front of him, stops projectiles.
- Another move in the air, hard to describe, does some sort of blue lightning that goes horizontally.

Jam :
- New move, she dashes like for the puffball (i guess it may be a new 236S follow-up) and she does an attack that look like a "crescent of moon".

Millia :
- Secret graden seems more mobile.

Robo Ky :
- A new move in the air, he flies straight on the whole screen, strange animation a little like his jD but funier.
- the guy doesn't know RK wery well so he's not sure if it's a new move, i think he's refering to 6P, anyway if i guessed right, 6P does now 3 hits.

Sol :
- Marlin has already said it in his last update but for those who don't read the first post, Bandit Bringer has Sliding property.

Testament :
- New move with his scythe, he goes forward and it's also possible in the air (or a new animation for his GD maybe?)


Post został pochwalony 0 razy
Nie 17:30, 27 Sie 2006 Zobacz profil autora
Liberty666
Stały bywalec


Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 452
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Elbląg

Post
Przemodelowali też pasek tenszona. Nie będzie widać już kiedy mamy 1/4.
Co do wyrywania się z rzutów, też jestem sceptycznie do tego nastawiony, ale wszystko zależy od tego jak to rozwiążą.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 18:41, 27 Sie 2006 Zobacz profil autora
ostatni_tyran
Użytkownik


Dołączył: 09 Maj 2006
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Venom na razie ma exowane wersje wielu swoich specjali: obydwu bil z daleka (Stinger Aim i Carcass Raid), 623S/HS i Mad Struggle. Nic wiecej jeszcze nie wiem.

Nowy cios Zappy to wlasnie Force Break i dziala chyba podobnie do tego, co ma EX Zappa w Slashu, czyli odsyla ducha, ktory eksploduje, ale tez daje +1orb. Pies znow ma troche wieksze recovery po niektorych rzeczach, 5S duchow jest atakiem wyzszego levelu niz dotychczas, podcinka jest szybsza, bo siedzi po 2K (???), a Raou 6H nie daje wall bounce (?!?!?!). To nie jest oficjalne info, ale tyle mniej wiecej wywnioskowalem z tego, co mi przetlumaczylo google i co do niektorych rzeczy to nawet mam nadzieje, ze cos zle zrozumialem.

Dobra, nie zawracam sobie juz tym glowy.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 18:42, 27 Sie 2006 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum Guilty Gear Team Poland Strona Główna » Guilty Gear Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 20, 21, 22  Następny
Strona 2 z 22

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin