Forum Guilty Gear Team Poland Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Guilty Gear: Accent Core -Dyskusja Ogolna
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4 ... 20, 21, 22  Następny
 
Odpowiedz do tematu    Forum Guilty Gear Team Poland Strona Główna » Guilty Gear Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Guilty Gear: Accent Core -Dyskusja Ogolna
Autor Wiadomość
Fuji
GUILTY GEAR <b><font color=gold>GUILTY GEAR</b></fo


Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 1173
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Stolica Guilty Gear'a

Post
zapowiada sie wielki SHIT to wogule ne bedzie pdobne do poprzednich czesci GG

wyrywanie z rzutow jakie badziewie mam nadzieje ze to zmienia w orginalnej wersji

jka pozmieniaj duzo rzeczy to nawet nie wiem czy bede w to dalej gral oni chyba chca zmieszac teczke i sf + GG jaki SHIT

nie wiem po co robia nowa czesc ludzie narzekjaa na slasha? reload sie trzymal 3lata i byl bardzo dobry slash tez niczym sobie

dla mnie to oni juz nie maja co robic i eksperemyntuja i chyba nie wyjdzie im to na dobre tak jak isuka


Post został pochwalony 0 razy
Nie 19:42, 27 Sie 2006 Zobacz profil autora
Liberty666
Stały bywalec


Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 452
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Elbląg

Post
No niestety też chcą jeszcze na GG zarobić, a nie będą w kółko pompować tego samego tyle że z innym tytułem, nową postacią i lekkimi zmianami w charakterystyce części ciosów.
Systemowo ta seria od starego XX’a stoi prawie w miejscu.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 20:01, 27 Sie 2006 Zobacz profil autora
Epic
Weteran


Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 743
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań/Włocławek

Post
hmm no tak Liber, ale co bylo zlego w tym systemie? byl on jednym z bardziej zbalansowanych i rozbudowanych systemow 2D, ulepszanie systemu to jedno, ale prawie calkowite zmienianiego to drugie :/ ja np nie rozumiem po grzyba oni wyjeli wall bounce, przeciez to byla podstawa tej gry, a nie wiem czy sposob "zabierzmy jedno, dajmy w zamian cos innego" sie tutaj oplaci. nie wiem czu, ktoras z tych rzeczy byla przegieta i wymagala calego usuniecia z gry :| na tych filmach nie widac wogole roznicy poza zmianami kosmetycznymi, jednak ci ktorzy mieli kontakt z gra wyraznie mowia, ze ARC wraca do wielu rozwiazan z GGX, co jest jakby nie patrzec krokiem wstecz. mogliby po prostu dodac te rzeczy, przebudowujac system tak, aby dobrze te zmiany zaadaptowac. takie moje zdanie EOT.

BTW: Eddie nie ma juz unblockow heh niezle. no ale to tylko beta, wiec whatever.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 20:28, 27 Sie 2006 Zobacz profil autora
kowal
Bywalec


Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
wystarczyło dodac do slasha kolejnych 3-5 postaci a starym dodac po 2-3 nowe ciosy. nie ma bata aby to co teraz zrobia miało balans porownywalny z #r czy slashem. do tego musieli dojsc przez kilka wersji. Jesli teraz zmienia system diametralnie to obecny poziom balansu osiagna najczesniej po kolejnej wersji Core2 albo i 3 haha. W slashu byli jzu blisko wiec po co sie cofac. To tak jakby ktos przed kazdym malowaniem sciany zrywał cały tynk.
ja wiem ze przebudowywanie systemu musi byc aby cos lepszego osiagnac ale patrzac chocby na kofa to wyraznie sie to udało tylko przy 99 i 2002 a wszystkich kofow było troche wiecej...


Post został pochwalony 0 razy
Nie 21:08, 27 Sie 2006 Zobacz profil autora
Slide
ADMIN <b><font color=yellow>ADMIN</b></fo


Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań/Włocławek

Post
Hmm... nie mam wiele czasu na przeczytanie tego wszystkiego, zrobie to jutro, ale jak dla mnie jeżeli chcieli zrobic nowego Guilty Gear'a z nowym systemem to mogli już przemodelować całość razem z postaciami. Zostawić tam z 2-5 i reszte nowych powiedzmy 50 lat później po tym co się działo w GG Slash
Jutro usiade i przeczytam all.

BTW. powiedzmy, ze wracam do grania wiec jak cos dawac znac na jakies spary


Post został pochwalony 0 razy
Nie 21:37, 27 Sie 2006 Zobacz profil autora
Fuji
GUILTY GEAR <b><font color=gold>GUILTY GEAR</b></fo


Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 1173
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Stolica Guilty Gear'a

Post
Slide napisał:

BTW. powiedzmy, ze wracam do grania wiec jak cos dawac znac na jakies spary


hahaha od kiedy masz czas?

co do zmieniana systemu to niech lepiej zrobia odzielna gre bo to bedzie kompletna klapa zmieniac caly system to juz nie bedzie sie nazywal GG i nikt nie bedzie w to gral poza jap poprostu sie nie przyjmnie jak Isuka w sprawach turniejowych

takie moje zdanie


Post został pochwalony 0 razy
Nie 21:48, 27 Sie 2006 Zobacz profil autora
Pro8e
MODERATOR <b><font color=white>MODERATOR</b></fo


Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
po 1. Epic ma racje, czlowiek wyjezdza na 2 dni a tu CO??? Jakis nowy GG... z dupy... :| jeszcze sie w slashu nie zadomowilem Jezyk
2. faktycznie troche dziwna sprawa z ta cala zmiana systemu.
- Cancelowanie ciosu w airdasha moze naprawde ciekawie urozmaicic rozgrywke (np cios w powietrzu, ADcancell i crossup Wesoly), pewnie epicowi sie wydaje, ze bedzie to cos na wzor infinite'a magneto z mvc2 , ale watpie pewnie bedzie mozna zrobic to tyle razy, ile postaci 'jeszcze przykazuje'- tak samo jak z jump cancellami, czyli np. dizzy bedzie mogla zrobic 2 a Pot wcale,, a faust... :| niwim. Poza tym uwierz, infinite magneto jest naprawde trudny.. nie kminie jak oni tak szybko to robia
- Mi akurat wyrywanie z rzutow podoba sie, bo ilekroc to juz wielokrotnie kurwilem, ze to ja chcialem rzut zrobic to nie zlicze, zastanowcie sie, przeciez ta gra ma o niebo wieksze tempo od tekkena, wiec i tempo wyrwania z rzutow bedzie wieksze, do tego stopnia, zeby po prostu nie bylo losowosci, gdy ktos naraz wcisnie rzut, zeby nie bylo klecia z jednej strony o pier..lone 0,056 sek.
- Exowanie ciosow tez moze byc dobrym pomyslem, na pewno beda calkiem nowe zastosowania ich, to w sumie tak, jakby kazdemu zawodnikowi PODWOIC arsenal zagran, wiec to rownierz mi sie podoba, a pasek i tak jest po to zeby go wydawac, wiec mi pasi.
- Ten caly slash back to chyba nie donca parry. po 1. to by bylo bez sensu, bo Jam tracilaby by na tym sporo grywalnosci, po 2. chyba w walce Ky/Millia w 34. sekundzie (wersja youtube) Millia to robi -ten czerwony miniblysk- to jest do konca niezidentyfikowane, wiec nie wiem co o tym myslec
- Brak wall bounce- na bank to zmienia, jest to zbyt integralna czesc systemu, zeby z tego zrezygnowac. nie wiem czy zauwazyliscie, ale i ground bounce jest wykasowany ze wszystkich ciosow, co moze sugerowac, ze juz zadnych bałnsów nie bedzie... Nie podoba mi sie to, najprawdopodobniej cofna to.
- Dust Feint (u niektorych chyba)- to jest swietna sprawa. Urozmaici rozgrywke, jestem ZA Wesoly
Nie pamietam co tam jeszcze bylo, w kazdym razie WIDAC znaczne zmiany, ale tez nie ma co panikowac, bo to wciaz ta sama gra. Bounce'y na pewno przywroca. 2 nowe calkiem postacie i jakby nie patrzec HOS ma miec pozmieniane wiekszosc, bo jednak byl widoczna gorsza wersja Sola, Raven-.. ostro przebudowany AXL, mam nadzieje na jakis nowy fajny image. Judgement wyglada nawet fajnie Wesoly.
Co do postaci:
- Nie ma bouncow, wiec znacznie oslabienie Anjiego i Baiken no i Testa.. z reszta innych tez, moze w mniejszym stopniu. Jest parry (..?..) wiec Jam juz nie jest jedyna taka w mim zyciu, CZEMU DO CHOLERY nie ma zadnych zmian o Chippie? ;(
- i co to do ch.. waclawa dokladnie znaczy ze jakis cios dostanie te wlasciwosci slizgu ? ...


Post został pochwalony 0 razy
Nie 23:28, 27 Sie 2006 Zobacz profil autora
Epic
Weteran


Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 743
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań/Włocławek

Post
tak mialem na mysli cos ale ten przepak magneto Mruga jest ground bounce, ktorys cios (czytalem na DL to robi, chyba cos KY). a slide wyglada tak, ze postac po ciosie jest odrzucana i "szoruje" po ziemi lezac "bokiem" (-_-'), cos ala OTG, ale troche zmienione, wogole whatever.....
wyrywanie z rzutow mi sie nie podoba, po to teraz jest 5 klatkowe throw inv. w odpowiednich sytuacjach(np po block stunie) zeby nie bylo chorych sytuacji i to wszystko jest na swoim miejscu, rzuty sa po to, aby przelamywac block, kazdy z nich ma min 50% prorotacje i same nie wygrywaja gier, wiec po co z tym kombinowac?:/
tak sobie myslalem, ze ten brak wall bounce to moze nie taka glupia sprawa, bo.....pojawia sie loopy na srodku plansz Wesoly np zwykly ex beast frc w pressing konczymy 2D i robimy nowego HS ex beast, ktory podbija postac w gore klep klep air kombo, HS ex beast podbicie itd az do usranej smierci(czyt. tech u oppa).
albo u axla klep klep rensen frc podbija oppa wyskakujesz aircombo zakonczone nowym bomberem, ktory daje ground bounce, podbieg aircombo zakonczone bomberem.... muah ah ah HA HA AH AH AH AH (smiech szalonego naukowca)
aha hmm a teraz powrot do rzeczywistosci, Probe nie ma nic do Chipp'a, bo go nie bylo w tej wersji bodajze, jak wybieraja postac na vs screenie niektore "okienka postaci" sa puste, wiec byla tylko limitowana liczba postaci chyba(oczywiscie moge sie mylic).


Post został pochwalony 0 razy
Nie 23:45, 27 Sie 2006 Zobacz profil autora
Pro8e
MODERATOR <b><font color=white>MODERATOR</b></fo


Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
No nie piardol, ze wycieli mi postac ... albo ukryli.. no bez sensu.. jak postac z najmniejsza iloscia HP w grze moze byc ukryta? co to? akuma?
Mam nadzieje ze sobie w penisa nie poleca tworcy gry. Mi tam to wszystko brzmi w sumie raczej zachecajaco, ale poki co jest slash, w ktorym jest jeszcze sporo do zrobienia, wiec nie narzekac za bardzo Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Pon 0:29, 28 Sie 2006 Zobacz profil autora
ostatni_tyran
Użytkownik


Dołączył: 09 Maj 2006
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
[link widoczny dla zalogowanych]
Tu sa informacje o wszystkich postaciach, takze i o Chippie, ale strona jest po japonsku. Przepuszczenie przez tlumacza ma hmm, dyskusyjny efekt. Trzeba poczekac, az na dustloopie ktos zorientowany i wladajacy japonskim wrzuci to info w zrozumialej formie.

Jest gdzies podane do wiadomosci, ze calkowicie usuwaja z gry wall bounce? Myslalem, ze tylko niektore ciosy traca ten efekt, co ma utrudnic badz uniemozliwic loopy w combosach. Poza tym exowany Pilebunker podobno wrzuca na sciane tak jak do tej pory zwykly (lol).


Post został pochwalony 0 razy
Pon 1:09, 28 Sie 2006 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum Guilty Gear Team Poland Strona Główna » Guilty Gear Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4 ... 20, 21, 22  Następny
Strona 3 z 22

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin