Forum Guilty Gear Team Poland Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Guilty Gear: Accent Core -Dyskusja Ogolna
Idź do strony 1, 2, 3 ... 20, 21, 22  Następny
 
Odpowiedz do tematu    Forum Guilty Gear Team Poland Strona Główna » Guilty Gear Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Guilty Gear: Accent Core -Dyskusja Ogolna
Autor Wiadomość
ostatni_tyran
Użytkownik


Dołączył: 09 Maj 2006
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post Guilty Gear: Accent Core -Dyskusja Ogolna
[link widoczny dla zalogowanych]
Zappa ma nowy cios, ktory usuwa ducha i daje +1 orb na trafieniu!
O co chodzi?


Post został pochwalony 0 razy
Sob 17:43, 26 Sie 2006 Zobacz profil autora
Cieślak
Weteran


Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 642
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Włocławek

Post
no nowy gg ale to na automatach my jak zawsze ędziemy czekać i z tego co czytałem faust pogorszony{lol} a testament nie ma juz loopa lol


Post został pochwalony 0 razy
Sob 18:59, 26 Sie 2006 Zobacz profil autora
Fuji
GUILTY GEAR <b><font color=gold>GUILTY GEAR</b></fo


Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 1173
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Stolica Guilty Gear'a

Post
co to ma byc kolejna seria jakos szybko wyszla prawie po roku

juz mi sie nie cche grac w slasha jak widzialem nowe areny ciosy itd

mysle ze to nie bedzie jak isuka mam nadzieje bo faust bedzie gorszy Jezyk a johnny jakis lv9 WTF i jackhound robiony do tyly OSTRO ciekawe jak to bedzie wygladalo ????

ciekawe dlaczego robia kolejna czesc tak szybko chyba im slash nie wypalil ma za duzo bledow


Post został pochwalony 0 razy
Sob 21:40, 26 Sie 2006 Zobacz profil autora
Liberty666
Stały bywalec


Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 452
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Elbląg

Post
Bańki Dizzy będą się naprowadzać na przeciwnika, spoko xD.
Po przeczytaniu zmian fajnie się zapowiada.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 22:07, 26 Sie 2006 Zobacz profil autora
Cieślak
Weteran


Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 642
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Włocławek

Post
another guilty gear is coming out.. sigh.

so, some people wanted me to make a thread for translated info about this new ver, so here i go.


******************************
Title: Guilty Gear: Accent-Core
Location test:
-Location: Club Sega Akibahara
-Dates: 8/26/~8/27 (not the first test)

Q&A
-Is this just a new version of Guilty Gear XX?
="Its very different from the previous version" (so, not just a different ver)
=This time, our ultimate aim was to "balance out".

-Has the story mode advanced at all?
="(tsssssss) well.. we're planning to work on that sometime soon"

-How is the (pipi) bug of A.B.A doing? lol
="Its fixed lol"

----

-All the character's voices have been re-recorded.

-Staff members recommand sol and holy-order sol.

-All the uppercuts have been balanced out.
-"Go ahead and finish a round in one second lol" (jeez..)

----UPDATES----

-Axl bomber removed.

-Airthrow - IK. added.

-Sol's 623K (Bukkirabouni nageru *wild throw*) - IK. added.

-Ky / Anji generally toned down.

----8/25/2006 - 2:57AM----

new info found
-Robo-Ky removed.

-New character "Judgement"

----5 minutes later-----

-New move added to Sol.
-Aerial command grab. "grab enemy - drops down as he stabs the enemy's feet and pin them on the ground with fuuen ken"

----3 minutes later----

-Axl sounds a bit more hyped.

-Holy-Order Sol's legs are now slightly longer. (dont run any faster please (._.; )

-New character - Judgement:
-1F counter move. (they better fix this, or this thing must have a big penalty when whiffed)
-throw - death combo (no description. sorry! >.<)
-Highly efficient normal moves. (they wrote "broken" (; )
-Teleports

----8/25/2006 11:37AM----

new info found.
-Axl:
-Normal moves that he extends his weapon are now 2 hits. + vacuum property.
-Rashousen(4 hold 6 hs) faint added.
-Hachisu bako (623p) toned down greatly.
-Tenhouseki (623s) now has something in addition for more damage (dont know the imput)
-"An overhead move that could be performed in the air" added.
-63214S. less activation frame.

----8/25/2006 12:50PM----

new info found
-New character "Raven" added.


----8/25/2006 1:05PM----

-Voice actress of Bridget changed due to retirement of the previous voice actress.
(hope he didnt grow up or anything. as long as roger's voice actor doesnt do it, im fine)

----8/25/2006 2:04PM----

-Changes.
Holy-Order Sol:
-Action charge frc window slightly bigger.
-2D range extended (its now like sol's)
-Vulnerble box on jump "fixed"(smaller) (apparently, it was a mistake in slash)
-Recovery of 2S is now WAY more. whiffing is dangerous now. the concept is to make the enemy guard the 2S.

----Tip----

-Mayship redesigned.

-New system "Shiranami no Homura" has been added. (sorry, forgot to leave a space upthere between axl changes. just to make sure everybody knows about this. (; )

----8/25/2006 2:27PM----

-Sprites of normal move/special move motions of Holy-order sol / Eddie has been changed.

----Tips?----

-Screenshot of Judgement from "Guilty Gear: Judgement"
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

I have his special/super moves down, descriptions, commands, etc.

if anyone's interested, ill post, but its from Guilty Gear Judgement, not from AC.

----8/26/2006 12:11AM----

-"Force Break" a special move using 25% tension.

-Throw break (damn (; ) *4 or 6 + HS right after your enemy throws you*

-"Slash Back" *Back + S + HS right before your enemy's attack hits you*

-Changes:
Dizzy:
-Aerial 2S (its like GGX j.S)
-D Bubble (214+D in the air). homing property.
-"Saisho ha tadano akaridattandesu (the blue torch)" command changed "236+K or 236+HS"

----20 minutes later----

-Sol:
-Ground bounce of Bandit Bringer 236+K (hold) removed.

-Ky:
-Impossible to combo after Greed Sabre 214+K. Extra move can be performed by spending 25% tension.

(sorry, added something else (2 minutes later))

----4 minutes later----

-Changes
Sol:
-Clean hit property added to Fafnir (41236HS) and Bandit Bringer.

-Changes
Potemkin:
-Aerial Potemkin Buster added. (lol)

----2 minutes later----

-New system. Aerial normal moves are now cancellable with air dashes.

-Changes
Slayer:
-Most of his gatlings are now removed.

-Changes
Millia:
-Aerial HS changed. "aerial HS(hold) = #R j.H"
"aerial HS(no hold) = / j.H"
(this one wasnt clearly written, ill confirm later if i find another about this.)

----8 minutes later----

-Changes
Anji Mito:
-New move "Rei" added. its a projectile special move.
-Rin. (Fujin, HS) ground bounce removed.
-Shin Nishiki. (Aerial 214P) ground bounce removed (of course. jeez.)
-JD. slower activation.

----4 minutes later----

-Changes
Johnny:
-Jack Hound - Runback added. gains one level when the second attack hits.
-Maximum mist level is now Lv9.
-Lv2 mist finer pop up property removed. it now staggers the enemy.

-Changes
Millia:
-D Tandem top added (236D). Exactly same as GGX tandem top.

-----

-Changes
Zappa:
-New move "Reigi houhou ha koko kara". Removes any possession. +1 spirit on hit.

-Changes
Testament:
-Grave digger loop removed. good bye testament players ;-;

-Changes
Anji Mito:
-Shitsu (236P), second hit is now an overhead.


----8/26/2006 12:46AM----

-Changes
Slayer:
-"Sliding" property added to Pilebunker. no longer floats enemy.

-Changes:
Testament:
-"HS EXE BEAST 41236HS" floats enemy on OTG hit. (welcome back testament players!)

----2 minutes later----

-Changes:
Fausto
-Enhanced defense.
-Souten Enshin Ranbu (236+S) priority decreased.
-6HS / 2HS. range decreased.
-Standing K. priority weaker vs air.

----8 minutes later----

-Changes
Axl:
-Axl bomber goes down diagonally (overhead)
-Hachisubako (623P counter) easily techable, impossible to do anything extra after hit.

-Changes
Johnny:
-Devine Blade now slams enemy on the ground.

-Change
Eddie:
-#R j.K.
-New move added. Freezes enemy on hit. also effective on OTG hit. (wow)
-Force Break allows him to do Drill Special by zato him self.
-Nobiru (summon: release S) wall bounce property added.

----6 minutes later----

-sorry for not explaining Force Break.
those of you who play 3s: they're just EX moves with 25% tension usage.
those who dont: by spending 25% tension, you can make your special moves stronger.

-Changes
Anji:
-Force Break Shitsu (236P) travels faster. second hit = multiple hits + overhead.

----

-Changes
May:
-Low hitting dust by holding D.

-sorry, mistake upthere. "Force Break added on Jack Hound" pops up enemy on hit. possible to combo after.

----8/26/2006 1:57PM----

-Changes:
Venom
-Ball seisei. less recovery = faster ball formation.
-Dark Angel does more damage.

-Tip
Millia:
-"Couldnt find anything but enhancements on her normal moves."

-Changes
Johnny:
-New move. "Killer Joker" no explanation yet (;

----5 minutes later----

-Changes
Bridget:
-FRC on Starship(623P) removed.
-Decreased defense. (maybe)

-Changes
Axl:
Benten "623S/HS" FRC point added.



----
holy shite what happened to the posts (;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

----
--
little edit:
-Changes
Slayer:
-"Sliding" property added to Pilebunker. no longer floats enemy.
(same thing with bandit bringer)
--

oh, and. i think i misread something about uppercuts (;
"All the uppercuts have been balanced out"
im sorry for stoppin yall's hearts for 10 seconds!


*i will be adding stuff in. as i find more information*

so, the previous thread got owned by one of the mods here.
so, here.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 22:25, 26 Sie 2006 Zobacz profil autora
Epic
Weteran


Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 743
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań/Włocławek

Post
Cytat:
juz mi sie nie cche grac w slasha jak widzialem nowe areny ciosy itd

ty to normalnie potrafisz rozbroic czlowieka.......

Cytat:
-Axl bomber removed.

Cytat:
-Changes
Testament:
-Grave digger loop removed. good bye testament players ;-;


hmmm pierdole nie gram w ta gre.......

chyba ze

Cytat:
-Changes:
Testament:
-"HS EXE BEAST 41236HS" floats enemy on OTG hit. (welcome back testament players!)


to jest nowy loop.... i jezeli dobrze rozumiem mozna to wladowac po 2D co podbije postac na HS, Digger i ...... dlatego wyjeli Digger Loop :/ kurde wlasnie daltego ta postac byla fajna -_-'


wyjezdza czlowiek na 3 dni, wraca a tu taki sajgon......ostro ich posralo -_-'

czy ktos przypadkiem wie czy to nie jest moze kolejny czesc GG,ale DOPIERO na ps3 ?

BTW: beznadziejna nazwa.
czy sa juz z tego jakies screeny lub trailery??

zacytuje kolesia z DL:
Cytat:
no ground bounce combos? no combos after greed sever? no air combos after lvl 2 mist finer? No grave digger loops? No dust loops for baiken? No axl bomber loops? WTF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Epic dnia Nie 11:44, 27 Sie 2006, w całości zmieniany 1 raz
Nie 11:25, 27 Sie 2006 Zobacz profil autora
ostatni_tyran
Użytkownik


Dołączył: 09 Maj 2006
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Cytat:
czy ktos przypadkiem wie czy to nie jest moze kolejny czesc GG,ale DOPIERO na ps3 ?

Sony bedzie chcialo jakas rysowanke dla maszerow na swoj supernowy system? Nieee.

Ja obstawiam, ze gra predzej czy pozniej wyjdzie na PS2, bo nie widze powodu, dla ktorego mieliby tego nie sportowac. Oczywiscie zanim do tego dojdzie, uplynie jeszcze sporo czasu, bo Sega tez bedzie chciala zarobic na wersji arcade, ktora przeciez nie jest jeszcze nawet gotowa. Dlatego na razie nie ma co cisnieniowac.
A wychodzi na to, ze bedzie to nowa gra - jedna nowa postac plus jedna z GG Judgement, no i dosc powazne nowosci w systemie, redesign graficzny=cos wiecej niz #R czy Slash.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 11:44, 27 Sie 2006 Zobacz profil autora
Epic
Weteran


Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 743
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań/Włocławek

Post
no tak, ale biorac pod uwage, ze wersja arcade nie jest nawet gotowa=min pol roku do jej wyjscia, pozniej min pol roku zeby sega zarobila na arcade'ie(tak jak to bylo ze slashem), co daje =/- rok czekania, wiec jaki jest sens wydawac to na ps2 pod koniec 2007 ?


hmmm i takich pare spostrzezen:
"Slash Back" *Back + S + HS right before your enemy's attack hits you* <---- parry ?
-Throw break (damn (; ) *4 or 6 + HS right after your enemy throws you* <---- nie wiem , ale to psuje moim zdaniem caly system rzutow w tej grze (tick-throw, pressing->podbiegniecie->throw :/)

heh mamy juz parry jak w 3s, wyrywanie z rzutow jak w tekkenie, moze jeszcze dorzuca sidestep'a

a co do nowej postaci: Raven - skoro wg tego czego mozna sie domyslec, ze story mode Axl'a Raven to Axl z przyszlosci, ktory tam cos dobrego/zlego/niewiadomo co zrobil to pewnie przeniesie sie to na gre tak samo jak HOS-Sol, czyli ktorys z nich bedzie ulepszona wersja pierwowzoru z podobnymi ciosami, bo pewnie tak jak Axl Raven bedzie walczyl lancuchami.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 11:46, 27 Sie 2006 Zobacz profil autora
kowal
Bywalec


Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
aa landrynka bedzie brała wiecej tak jakby teraz brała jzu za mało haha
połowa zmian jest do bani najpierw przepakuja postac w jednej czesci a potem leci na sam doł w nastepnej - głupota.
Venomowi mogli dac air telepor albo wogole odzielny teleport za plecy przeciwnika jak u chippa boz stawiania bill aby mozna było sie wyrywac z rogow bo tym gosciem od niektorych postaci nie da sie uciec jak dorwia. i np przytrzymywanie billi od dołu podobnie jak stingera wiecej mu nie potrzeba nie jestem chytry
balansu sie powinno szykac prez zroznicowanie akcji wiecej opcji wyrywania sie nie ciachania demagu czy zabieraniu całych ciosow


Post został pochwalony 0 razy
Nie 12:28, 27 Sie 2006 Zobacz profil autora
ostatni_tyran
Użytkownik


Dołączył: 09 Maj 2006
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Epic napisał:
no tak, ale biorac pod uwage, ze wersja arcade nie jest nawet gotowa=min pol roku do jej wyjscia, pozniej min pol roku zeby sega zarobila na arcade'ie(tak jak to bylo ze slashem), co daje =/- rok czekania, wiec jaki jest sens wydawac to na ps2 pod koniec 2007 ?

Koniec koncow sprawa rozbija sie o to, na co bardziej oplaci im sie to wydac. Ciezko powiedziec.

I ciezko tez cos mowic o tych zmianach dla postaci, bo trzeba to jeszcze przefiltrowac przez zmiany w systemie, a te sa niekiedy gruntowne. Ale to, co na razie czytam, raduje moje serce, moze poza wyrwaniami z rzutow, do czego na razie podchodze sceptycznie. Ale chwile pozniej przypominam sobie, ze jesli zagramy w Core, to najwczesniej gdzies pewnie za rok.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 12:52, 27 Sie 2006 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum Guilty Gear Team Poland Strona Główna » Guilty Gear Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3 ... 20, 21, 22  Następny
Strona 1 z 22

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin