Forum Guilty Gear Team Poland Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Guilty Gear: Accent Core -Dyskusja Ogolna
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 20, 21, 22  Następny
 
Odpowiedz do tematu    Forum Guilty Gear Team Poland Strona Główna » Guilty Gear Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Guilty Gear: Accent Core -Dyskusja Ogolna
Autor Wiadomość
Pro8e
MODERATOR <b><font color=white>MODERATOR</b></fo


Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
Nie wiadomo kto jest co... w slashu tak jak mowisz HOS mial byc topem, a okazal sie 2-ga czy 3-cia najgorsza postacia w grze.
Wiadomo bedzie, jak postacie beda sie prezentowac, dopiero po zagraniu w CORE'a przez japoncow (bo u nas zawsze topem bedzie Faust ). wiesz, nigdy nic nie wiadomo jak bedzie z tym testem. Bedzie mial tego samego diggera, tylko bedzie musial poswiecic na to cwierc paska, a jego nowy digger ma wywalac do tyu i miec 2 hity (kto wie... z tym moze byc jakis bajer, pokroju Ensengi Jaska i RC po pierwszym hicie, zawsze gwarantujacy knockdown) poza tym samo wywalanie do tylu moze przyniesc jakies korzysci (np. nadziewanie przeciwnika na PSa, chyba ma byc jeden nowy zostajacy przy ziemi)... wiec nie mow HOP. wg mnie kazde zmiany sa ciekawe i na pewno da sie je jakos ciekawie zastosowac.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 9:49, 01 Wrz 2006 Zobacz profil autora
Liberty666
Stały bywalec


Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 452
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Elbląg

Post
Też tak uważam, na pewno dalej ta technika będzie miała zastosowanie. Poza tym już teraz można powiedzieć że Digger będzie miał mniejsze opóźnienie, jest dwu hitowy (dwa hity na blok przedłużą przeciwnikowi blok stuna) hit box prawdopodobnie też ulegnie wydłużeniu. Może jeszcze zrobią z niego technikę 5lvla (obecnie lvl4) i zrobi się z tego technika z dużo mniejszym opóźnieniem.
Sam powiedz, bezpieczny Digger, czy to ciebie nie kręci;]?


Post został pochwalony 0 razy
Pią 10:34, 01 Wrz 2006 Zobacz profil autora
Slide
ADMIN <b><font color=yellow>ADMIN</b></fo


Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań/Włocławek

Post
Czy ktos widzial juz jak wygladaja nowe postaci? Ile ich bedzie 2?


BTW. Epic avatar zaje.biscie do Ciebie pasuje XD


Post został pochwalony 0 razy
Pią 11:53, 01 Wrz 2006 Zobacz profil autora
Epic
Weteran


Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 743
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań/Włocławek

Post
nie, bo qrwa po ch.uj mi digger bez loopa, po co komu ex beast bez loopa......dlatego ta postac byla ciekawa, bo miala te dwa bajery, koniec kropka i przestancie sapac. Probe a co ci da RC diggera skoro zabrali mu wall bounce ?

Cytat:
Wiadomo bedzie, jak postacie beda sie prezentowac, dopiero po zagraniu w CORE'a przez japoncow


a co Ci chodzi ? przeciez oni w to graja......

Cytat:
(dwa hity na blok przedłużą przeciwnikowi blok stuna)


diggera sie nie uzywa na blok, chyba ze chcesz miac 1/4 paska mniej.....
Slide: to byly plotki. a co do avatara to sie nie wychylylaj, bo ja tu mam stajla i ogolnie jol :yawinkle:


Post został pochwalony 0 razy
Pią 11:54, 01 Wrz 2006 Zobacz profil autora
Pro8e
MODERATOR <b><font color=white>MODERATOR</b></fo


Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
A na kiego grzyba ci wall bounce jak ma 2 hity... ?
Zaloz ze nowy digger bedzie wygladal tak jak terazniejsza ensenga. Chodzi mi o to, ze jak cios specjalny jest 2 hitowy, zdarza sie, ze pierwszy hit jest nierecoverowalny. Moze nowy digger tez tak ma, skad mozesz wiedziec.
nie graja w TO, tylk w bardzo wczesna BETE, wiec jeszcze nic nie jest wiadome.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 13:00, 01 Wrz 2006 Zobacz profil autora
Epic
Weteran


Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 743
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań/Włocławek

Post
wow...... fajnie, ale Test to nie Johnny jakbys nie zauwazyl..... no i co ci da ze digger bedzie taki sam jak ensenga, co? opp sie nie bedzie mogl recoverowac, no i? nie bedzie po nim zadnej kontynuacji o to mi chodzi.

Guilty Gear XX: Accent Core Beta to tez GG XX:AC wiec nie pitol, ze w TO nie graja -_-' oceniaj fakty terazniejsze, a nie jak cos bedzie wygladalo za 12 miesiecy.... bo jezeli mamy isc takim tokiem myslenia to ta dyskusja nie ma wogole sensu skoro za 12 miesiecy to bedzie zupelnie inna gra i cale pieprzenie czy postac x dostanie y zamiast z jest kompletna strata czasu. zauwaz ze ten topic ma na celu zebrac wnioski, ktore wyciagaja poszczegolne osoby na temat BETY, to co im sie podoba, a co nie. tak samo skad ty mozesz wiedziec, jak cos bedzie wygladalo? skad wiesz, ze digger bedzie taki jak ensenga? a twoje przypuszczenia mozna sobie tak samo brac do siebie jak moje, wiec nie pisz, ze"skad ja moge to wiedziec", bo ty tez sam tego nie wiesz. na dzien dzisiejszy nie ma takiego czegos tak pelna wersja, wiec po co mi twoje zakladanie sie, ze w pelnej digger bedzie trafial za pol paska, bedziesz mial po tym gwarantowanego IK i do tego za 25% tension bedzie nieblokowalny. ja oceniam ten cios jaki jest teraz, na podst. informacji, ktore sa dostapne.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 13:37, 01 Wrz 2006 Zobacz profil autora
Pro8e
MODERATOR <b><font color=white>MODERATOR</b></fo


Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
Kurde, jaka ty sie madrala zrobles... jeszcze wieksza niz kiedys
Chodzi mi o to ze narzekasz, ze test ssie, bo przeczytales tylko zmiany, ale moga tam byc ukryte zastosowania, o ktorych jeszcze nie wiadomo.. bo na dobra strone tak jak mowilem swiat nie konczy sie na digger loopie i beat loopie, bo teraz test dostaje nowe PSy, z ktorymi moze miec nowe ciekawe rzeczy i nowego beasta (od przodu) z ktorym tez bedzie mozna smiesznie kombinowac. A ty mowisz ze digger nie ma wall bounce wiec juz jest chu..owy, ale nie ma nic o tym, czy ma wiekszy damage, czy powoduje knock downa, czy mozna zostawic na ziemi PSa zrobic diggera (ktory teraz wyrzuca do tylu), nadziac przeciwnika na PSa i kontynuowac combo beatem z przodu...
Narzekasz jak emeryt na cene lekarstw, lepiej tak jak woda i trzymane sopelki lodu Dizzy zauwaz, ze moze nie jest tak samo fajnie jak bylo, ale 'Mozna fajnie kombinowac".


Post został pochwalony 0 razy
Pią 15:41, 01 Wrz 2006 Zobacz profil autora
Liberty666
Stały bywalec


Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 452
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Elbląg

Post
Ja bym się zdziwił gdyby digger wyrzucał do tyłu i nie było dla tego żadnego zastosowania. Nie robili by tego tylko po to by usunąć loopa.
No i nie denerwuj się tak, jeżeli nawet Tess będzie ssał to przynajmniej mniej osób w Polsce będzie nim grać (prawdopodobnie tylko ty przy nim zostaniesz xD). Bo na razie to każde województwo ma swojego Tessa;].
Cytat:
BTW. Epic avatar zaje.biscie do Ciebie pasuje XD

Nie mogłem się powstrzymać xD.



Post został pochwalony 0 razy
Pią 16:24, 01 Wrz 2006 Zobacz profil autora
ostatni_tyran
Użytkownik


Dołączył: 09 Maj 2006
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Pro8e napisał:
Swja droga straszne buraki na tym DL. (Nie uwazasz Tyran?) przetlumaczyli juz chba WSZYSTKIE postacie, z wyjatkiem Chippa i Zappy Smutny A jak poprosilem w temacie, zeby ktos przetlumaczyl chippa, to mi jakis mod posta wycial... -_-' (oczywiscie nie przetlumaczyli tez 2 postaci, ktore interesuja mnie tuz po chippie, czyli Johnnego i HOSa)...


Ale za to wrzucili... liste tierow z bety Wesoly Myslalem, ze umre, jak to zobaczylem.

No wlasnie, ja na tym etapie nie za bardzo widze sens dyskutowania o tym, jak znane dotychczas zmiany wplyna na potencjal konkretnych postaci. Nie mam nic przeciwko takim dyskusjom, bo wiadomo, ze i tak na razie mozemy tylko przypuszczac, ale wnioski niekoniecznie beda zgodne ze stanem faktycznym po kilku miesiacach ostrego grania po premierze finalowej wersji. Gdyby jeszcze to byl zwykly update, jak Slash... Ale w Core raz, ze system idzie do przodu (np. nie wiadomo jeszcze, jak bardzo wplynie na rozgrywke Slash Back, przydatne stringi jednych postaci moga byc bardziej podatne na to niz inne, w dodatku na pewno rozne postaci beda mialy rozne korzysci wynikajace z tego dodatku i na razie nie sposob okreslic jakie); dwa, ze wg. testerow juz w becie zmieniono w stosunku do Slasha wiele istotnych rzeczy jak np. hitboxy; trzy, ze zmiany dotycza wszystkich postaci... Jak przegladalem kiedys stare (sprzed Slasha) tematy na dustloopie, to ludzie plakali, ze Sol po stracie dustloopa bedzie juz chyba garbage tierem, a I-no z nowymi rzeczami (FRC rzutu, nowy CL itp.) miala byc uber, a ostatnie rankingi wcale tych przypuszczen nie potwierdzaja.

Chociaz jakby mi psuli postac, to tez bym sie wkur/wial Wesoly Ale mojej postaci sie nie da bardziej oslabic... Chociaz nie, w Core nie bedzie juz Raou Combo into win, pies bedzie mial jeszcze wieksze recovery i pushback, no o/chujali w tym Arc Systems Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Pią 17:21, 01 Wrz 2006 Zobacz profil autora
Cieślak
Weteran


Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 642
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Włocławek

Post
mi się zdaje że jak wyjdzie ten nowy guilty gear to bedziemy grac w slasha i w niego poniewaz to dwie inne gry(system i pierdoly Wesoly) Wesoly
jak cos nie czytalem waszych postow poniewaz sa za długie JezykJezyk


Post został pochwalony 0 razy
Pią 17:38, 01 Wrz 2006 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum Guilty Gear Team Poland Strona Główna » Guilty Gear Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 20, 21, 22  Następny
Strona 9 z 22

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin