Forum Guilty Gear Team Poland Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Guilty Gear - System & Basic
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Odpowiedz do tematu    Forum Guilty Gear Team Poland Strona Główna » Mechanika gry Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Guilty Gear - System & Basic
Autor Wiadomość
omen1989
Początkujący


Dołączył: 28 Lut 2006
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Post
dobra luuz to juz wiem, w koncu czlowiek sie uczy czegos no nie:P tylko jak czytam moj poprzedni post to sie zastanawiam gdzie ja tam widzialem "w"Jezyk


Post został pochwalony 0 razy
Sob 12:46, 15 Kwi 2006 Zobacz profil autora
Koji
THUNDER GOD <b><font color=white>THUNDER GOD</b></fo


Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Sorry ale zygac mi sie chce jak czytam.A juz na pewno nie powinno takich bzdur byc w pierwszym poscie z opisanym systemem.Slide,napisz o JI swoimi slowami jak doczytasz ten post do konca.

po raz 100000000000000czny
[link widoczny dla zalogowanych]

czytnijcie co napisal wyzej Checht,bo on o jump cancelu napisal(JC) a dokladniej o JCancelable moves.A potem to z linka.

W sumie to od razu wam wkleje:

JUMP INSTALL

Nemus,nie chodzi o to ze to na sticku jest latwiejsze(bo wcale nie jest),tylko o to ze nie trzeba bedzie juz wcale tego robic.A o czym ja wogole mowi??

Wiec.Jump instal to ,jak sama nazwa wskazuje,zainstalowanie dodatkowego skoku w combosie i umozliwienie skoku po roman lub false zcancelowanym ciosie specjalnym.To troche wiecej niz podstawa GG.

A wam pewnie chodzi o Jump Cancel.Bo jump cancel to po prostu mozliwosc podkoczenia zaraz po ciosie z kontynuacja w powietrzu.
NP. KY

na opadajacych robimy 6+P i jak trafi to j.K,j.S ...blablabla
Jak zauwazyl Nemus,wiekszosc postaci moze podskoczyc zaraza po S.


Wracamy do JUMP INSTALI
Wykonyjemy je na 2 sposoby

1.Wymaga on uzycia w tym celu ciosu o wlasciwosci jump cancel.Aby podskoczyc po np S,wystarczy wcisnac 8.jump instal to taka sztuczka w ktorej wciskasz to 8,ale twoj ludek nie podskakuje wcale.Ten skok zostanie jednak zapamietany i mozesz gop wykorzystac za chwilke.Przyklad:

SOL:

1.run in S,HS,qcb+S ground viper i zaraz po tym jak oderwiecie sie od ziemi RC i sprobujcie podskoczyc
NIE DA SIE!

2.run in S,8(ma byc wcisniete blyskawicznie po S i zaraz po nim HS,tak zebysmy nie dali szany mu podskoczyc)HS,qcb+S potrm RC w powietzu i sprobujcie podskoczyc lub zdashowac

to przydaje sie do wiellllllu kombosikow


inny przyklad,bez RC

CHIPP:

Chippi nie ma jump cancela po S,dopiero po drugim w combosie
Wiec:
1.run in S,S,2HS,22HS teleporcik i po nim mozemy jedynie spasc na ziemie
2.run in S,S,(buferuj cool.gif,2HS,22HS teleportujemy sie w powietrze i mozemy po nim jeszcze 2 razy podskoczyc.

przykladowe combo:
run in S-S(ji)-2H -> 22H, air.P-K(1) -> JC, dj.P-K(1)-S -> JC, tj.H(2) -> DP+S(2)
(141)

S-S(ji)-2H -> 22H, air.K(2)-S -> JC, dj.P-K(1)-S -> JC, tj.H(2) -> DP+S(2)
(154)

jakies pytania odnosnie terminologi?

2.Drugi sposob na jump instala.NIe musimy robic zadnego combosa w ktorego instalujemy skok.

wykonujemy cios specjalny np:

SOL

-qcf+K(przytrzymujemy K,ma bych bringer nie revolver),nen cios ma FRC zaraz po tym jak solowi zapala sie ręka.wiec FRC i c.h.u.j.a mozemy zrobic.
Jump instal w tym wypadku wyglada tak:

normalny imput ciosu to: 236+K,my robimy 2369(high jump install) lub 2368(jump install) i dzieki temu zabiegowi,mozemy po FRC zdobic dasha(HJI) lub podskoczyc albo zdashowac (JI)

HJI-instalujemy high jumpa bo bez powrotu do neutrala wciskamy 9
JI- 236 nerutral 8 (to jest b.trudne)

skad wiemy co wyszlo??

wiec po HJumpie mozey jedynie zdashowac,a po zwyklym jumpie mozemy jeszcze podskoczyc(kazda "normalna" postac ma przynajmniej podwojny skok)

Wiec na c.h.u.j ten HJInstall?? hehe
Wiec jezeli po HJI robimy dasha nad przeciwnikiem to nasza postac podczas tego dasha obroci sie w strone przeciwnika zaraz po tym jak go "przeleci".
Na przykladzie tego Sola mozemy sobie to latwo sprawdzic.
Stancie blisko przeciwnika i zrobcie zwykly iad.(instant air dash).Sol odwroci sie twarza do oponenta dopiero jak bedzie spadal na ziemie,przez jakis czas lotu bedzie plecami do niego.

Gdy robimy HJI, stancie troszeczke przed nim i zrobcie 2369+K FRC i dash nad jego glowa.obserwujcie co sie dzieje

Po tak ciekawj lekturze zapewne milo bedzie sie wam ogladalo C-GOD Ball Glitch and JI tutorial.Zadumajcie i niech wam sie wkoncu umysl rozjasni.

link do filmika:
[link widoczny dla zalogowanych]




A w slashu po niektorych ciosach specjalnych ktore RC lub FRCujemy mozemy podskoczyc bez calej tej komedi.
Co nie znaczy ze po wszystich.Na wiekszosc wciaz musimy uzywac JI opisanych powyzej


Post został pochwalony 0 razy
Sob 22:41, 15 Kwi 2006 Zobacz profil autora
Liberty666
Stały bywalec


Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 452
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Elbląg

Post
Do regułki Instant Block można by było dopisać to, że blokowanie w ten sposób bardziej odpycha atakującego, oraz to że każdy zablokowany w ten sposób atak dodaje większą ilość Tension blokującemu (ponad 3x więcej) niż atak zablokowany normalnym blokiem.

Przydała by się w pierwszym poście także tabelka z Adjusted Damage dla każdej postaci, ofkoz ze Slasha bo od #R u części postaci się to pozmieniało Wesoly.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 10:08, 05 Cze 2006 Zobacz profil autora
Bellevar
Użytkownik


Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grudziądz

Post
Z tego co ja wiem Liberty to Instant Block nie odpycha postaci ani atakujacej ani blokujacej.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 13:45, 05 Cze 2006 Zobacz profil autora
Liberty666
Stały bywalec


Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 452
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Elbląg

Post
No ja też tak myślałem. Ale posprawdzałem na practice. Jedna postać przy ścianie blokuje druga robi combo (typu P,S,HS) i odpycha ją zawsze w to samo miejsce.
Następnie te same kombo blokujemy za pomocą IB i postać atakującą za każdym razem odpycha trochę dalej Wesoly.

Niewielka różnica ale zawsze Jezyk.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 14:00, 05 Cze 2006 Zobacz profil autora
ewidentnybrakumiejętności
Bywalec


Dołączył: 22 Sie 2006
Posty: 158
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mińsk Mazowiecki

Post
Jo mom zapytkę. Tylko się nie śmiać Jezyk. Jak do cholery zrobić FRC?? Znaczy się które klawisze do tego służą??


Post został pochwalony 0 razy
Pon 21:41, 30 Paź 2006 Zobacz profil autora
kowal
Bywalec


Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
byle ktore byle 3 na raz
i lepiej nie uzywac dusta w tych kombinacjach bo mozesz zle wcisnac i bursta zrobic


Post został pochwalony 0 razy
Pon 21:52, 30 Paź 2006 Zobacz profil autora
Cieślak
Weteran


Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 642
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Włocławek

Post
najlepiej (jak grasz na padzie) to p,k i s Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Wto 6:32, 31 Paź 2006 Zobacz profil autora
Hiryu
Bywalec


Dołączył: 20 Maj 2006
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Włocławskie zadupie z dala od wszystkich ;_;

Post
A najlepiej podpiąć to sobie pod skrót w menu "key Config" Jezyk Ja to mam pod L1


Post został pochwalony 0 razy
Wto 18:05, 31 Paź 2006 Zobacz profil autora
ewidentnybrakumiejętności
Bywalec


Dołączył: 22 Sie 2006
Posty: 158
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mińsk Mazowiecki

Post
Dobra, mam jeszcze jedno pytanie: Co to jest juggle??


Post został pochwalony 0 razy
Pon 16:33, 13 Lis 2006 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum Guilty Gear Team Poland Strona Główna » Mechanika gry Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 2 z 4

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin