Forum Guilty Gear Team Poland Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Guilty Gear - System & Basic
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4
 
Odpowiedz do tematu    Forum Guilty Gear Team Poland Strona Główna » Mechanika gry Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Guilty Gear - System & Basic
Autor Wiadomość
ostatni_tyran
Użytkownik


Dołączył: 09 Maj 2006
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
W grze sa ciosy, ktore wywoluja efekt stagger, czyli przeciwnik po otrzymaniu takiego ciosu nie moze nic zrobic, w tym rowniez blokowac, przez okreslona ilosc klatek, ktora moze zmniejszyc poprzez machanie galka/klepanie kierunkow, co sygnalizuje ikonka czerwonej galki pojawiajaca sie na ekranie w odpowiednim momencie. Slip recovery w treningu ma symulowac rozne predkosci, z jakimi mozna sie otrzasac w takim przypadku.
Ciosy, ktore daja stagger, to np. Slayer 5H, Johnny 2H na CH, Zappa 2H.
Ludzie przewaznie otrzasaja sie z predkoscia odpowiadajaca domyslnemu ustawieniu w treningu, czyli level 2 (sadze po walkach Japonczykow i po tym, co zwykle wtedy siada). Co nie znaczy, ze wszystkie ciosy, ktore wejda na staggerze przy takim ustawieniu to 100% gwaranty, ale na pewno nie jest latwo w walce zawsze sie otrzasnac i zdazyc zablokowac.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 18:11, 09 Sty 2007 Zobacz profil autora
Yamada_san
Nowy


Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

Post
Cytat:
The "Tiger Knee" (TK) Maneuver: Niektóre z ataków specjalnych i overdrive, które normalnie wykonywane są w powietrzu mogą być wykonane bardzo blisko nad powierzchnią ziemi, wykonując cios już na ziemi.

A jak się to robi dokładnie? Np widziałem, jak japońce na swoich walkach robili bańkę Dizzy praktycznie nie odrywając sie od ziemi - jak?

Sorry dopiero się ucze;]


Post został pochwalony 0 razy
Pon 12:38, 23 Kwi 2007 Zobacz profil autora
Fuji
GUILTY GEAR <b><font color=gold>GUILTY GEAR</b></fo


Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 1173
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Stolica Guilty Gear'a

Post
Nie wiem jak sie dokładanie robiło bańkę dizzy, ale chyba 214P to wpisz na ziemi 21478+P czyli zrobisz to nad samą ziemią(postaraj się szybko to sekwencje wpisać bo jak zrobisz po woli to dizzy poleci wyżej...krótko mówiąc czym szybciej wklepiejsz kombinacje tym niżej zrobisz bańkę..Jezyk

2- dół,1 - lewy ukos, 4- lewo itd chyba wiesz o co chodzi??

A dlaczego tak sie dzieje, a to dlatego, że wcios wpisujesz HJ(High Jump) Takie cienie idą za Tobą tak jakby Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Pon 12:58, 23 Kwi 2007 Zobacz profil autora
Yamada_san
Nowy


Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

Post
Kierunki kumam;].

No to trzeba później się tym pobawić bo w rogu można ładnie zasypać oponenta tym po KND.

FRC kolca Dizzy sprawia mi spore problemy, to jeden z cieższych FRC w grze moim zdaniem. Póki co zadowalam się zasypywaniem oponenta strzałkami, rybkami i crossingiem Jezyk.


NAPISZ to pytanie w forum Dizzy, nikt nie bedzie cie oskarzal o nabijanie postow przeciez.. daj spokoj. Poza tym sprawdz dzial dizzy, tam pwinno to byc // Pro8e


Post został pochwalony 0 razy
Pon 14:15, 23 Kwi 2007 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum Guilty Gear Team Poland Strona Główna » Mechanika gry Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4
Strona 4 z 4

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin