Forum Guilty Gear Team Poland Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Guilty Gear - System & Basic
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Odpowiedz do tematu    Forum Guilty Gear Team Poland Strona Główna » Mechanika gry Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Guilty Gear - System & Basic
Autor Wiadomość
Hiryu
Bywalec


Dołączył: 20 Maj 2006
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Włocławskie zadupie z dala od wszystkich ;_;

Post
Juggle -> kombo w powietrzu, w fighterach 3d to sie odnosi do "podbijania" (ang Juggle -> żonglerka/żonglować) przeciwnika wybitego w górę, ale w 2d (z racji w ogóle możliwości zastosowania) może też oznaczać kombo w sytuacji, kiedy i Ty i Twój adwersarz jesteście oderwani od ziemi.
Mam nadzieję, że nic nie przespałem Jezyk


Post został pochwalony 0 razy
Pon 17:56, 13 Lis 2006 Zobacz profil autora
ewidentnybrakumiejętności
Bywalec


Dołączył: 22 Sie 2006
Posty: 158
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mińsk Mazowiecki

Post
Tak mi ostatnio przyszło do głowy, o co chodzi z tymi levelami postaci??


Post został pochwalony 0 razy
Nie 18:20, 07 Sty 2007 Zobacz profil autora
Hiryu
Bywalec


Dołączył: 20 Maj 2006
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Włocławskie zadupie z dala od wszystkich ;_;

Post
A możesz wypowiedzieć się precyzyjniej? W survivalu level nie oznacza nic ponad wyznacznik odmierzający "czas" do następnego DareDevila (jak dotąd nie spotkałem się z kimś, kto by dokładniej rozpracował zasady nabijania tych leveli, wiadomo tylko, że nabijają się wraz ze skutecznym atakowaniem adwersarza)

Jeszcze co mi przychodzi do głowy, to level = tier, tiery są podzielone alfabetycznie (od a do bodajrze d, wyjątek stanowi tier s, będący ponad a) i określają po prostu, jak "dobra" jest postać w grze.
Czysty przykład:
Slayer zaliczany do dajmy na to tier A jest "lepszy" czyli ma większy defense, łatwiej nim grać, zadaje większy damage niż Zappa będący powiedzmy w Tier D

Jak o coś innego Ci chodziło, to sprecyzuj


Post został pochwalony 0 razy
Nie 20:28, 07 Sty 2007 Zobacz profil autora
ewidentnybrakumiejętności
Bywalec


Dołączył: 22 Sie 2006
Posty: 158
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mińsk Mazowiecki

Post
Chodzi mi coś takiego, że w training modzie jest opcja enemy level i tam można sobie wybrać lv1 lv2 lv3, i to ma chyba jakiś zwiazek z wydłuzeniem ataku postaci, bo zauważyłem, że często jak walczę z Solem to jego Ground Viper ma raz 5 hitów a znowu czasem trafi się 11. I moje pytanie brzmi: czy to ma ze sobą jakiś związek, jesli tak, to jaki i czemu to służy, a jeśli to są dwa oddzielne zagadnienia to też mnie interesuje skąd bierze się ok. 11 hitów w viperce i z czym się je te levele Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Nie 21:07, 07 Sty 2007 Zobacz profil autora
Fuji
GUILTY GEAR <b><font color=gold>GUILTY GEAR</b></fo


Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 1173
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Stolica Guilty Gear'a

Post
jesli chcesz przedluzyc vipera to wciskasz 214S i S+HS i krecisz kolka wtedy przedluzasz atak

a co do leveli to nie wiem o co ci chodzi grasz w slasha?


Post został pochwalony 0 razy
Nie 21:26, 07 Sty 2007 Zobacz profil autora
Liberty666
Stały bywalec


Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 452
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Elbląg

Post
Ustawia sobie poziom CPU na praktyce, tam jest od 1 do 30 kilku leveli. Im wyższy tym cpu lepsze a im lepsze tym lepiej robi takie rzeczy jak wielo hitowy VV.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 21:43, 07 Sty 2007 Zobacz profil autora
ewidentnybrakumiejętności
Bywalec


Dołączył: 22 Sie 2006
Posty: 158
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mińsk Mazowiecki

Post
sorka pochrzaniło mi się, chodzi mi o slip recovery w treningu, wiem do czego służy enemy level Jezyk ja gram w reloada Fuji

Fuji ty grasz na padzie czy sticku? Bo nie za bardzo łapię o co chodzi ci z kręceniem kółek Jezyk


Post został pochwalony 0 razy
Nie 21:54, 07 Sty 2007 Zobacz profil autora
Fuji
GUILTY GEAR <b><font color=gold>GUILTY GEAR</b></fo


Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 1173
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Stolica Guilty Gear'a

Post
ja gram na padzie i mi to nie przeszkadza

zeby nie bylo off to chodzi mi o to zebys robil 360 stopni na krzyzaku lub jak grasz na sticku na galce


Post został pochwalony 0 razy
Pon 6:03, 08 Sty 2007 Zobacz profil autora
ewidentnybrakumiejętności
Bywalec


Dołączył: 22 Sie 2006
Posty: 158
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mińsk Mazowiecki

Post
tak myślałem, ale gorzej z wykonaniem Jezyk


Post został pochwalony 0 razy
Pon 8:08, 08 Sty 2007 Zobacz profil autora
ewidentnybrakumiejętności
Bywalec


Dołączył: 22 Sie 2006
Posty: 158
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mińsk Mazowiecki

Post
Dobra, a co to jest slip recovery w treningu??


Post został pochwalony 0 razy
Wto 8:07, 09 Sty 2007 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum Guilty Gear Team Poland Strona Główna » Mechanika gry Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 3 z 4

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin