Forum Guilty Gear Team Poland Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Guilty Gear: Accent Core -Dyskusja Ogolna
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 20, 21, 22  Następny
 
Odpowiedz do tematu    Forum Guilty Gear Team Poland Strona Główna » Guilty Gear Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Guilty Gear: Accent Core -Dyskusja Ogolna
Autor Wiadomość
Epic
Weteran


Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 743
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań/Włocławek

Post
pewnie zrobia tak, ze aby uzyskac odbicie od sciany trzeba bedzie uzywc na to 25% tension na force break'a. wogole podobno postac, ktora chce rzucic na moment przez rzutem swieci sie na bialo, co sygnalizuje moment wyrwania :/ ale za to z command throw'ow( rzut wpisywany) nie mozna sie wyrywac.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 22:53, 28 Sie 2006 Zobacz profil autora
Fuji
GUILTY GEAR <b><font color=gold>GUILTY GEAR</b></fo


Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 1173
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Stolica Guilty Gear'a

Post
force break'a.????????????

epic malo postaci ma rzut wpisywany chyba ze dodadza kazdemu dla mnie wyrywanie sie z rzutow to kwas probuja dorownac do sf3 parry,wyrywanie sie z rzutow i jeszcze pare innych rzeczy wyciagnietyuch z innych gier

a GG slynie z dobrego i swojego systemu a jak to zmienia to nie cche wiedizec co sie stanie z najlepsza bitka 2D??


Post został pochwalony 0 razy
Pon 23:18, 28 Sie 2006 Zobacz profil autora
Epic
Weteran


Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 743
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań/Włocławek

Post
force break=25% tension i masz ulepszona wersje zwyklego ciosu.
np edek nie ma juz unblocka, bo duzy swider to force break normalnego swidra i robisz go 22 D + 25% tension.
FB Milli to np dysk w powietrzu.
Potka to Pot Buster w powietrzu.
Slayera to dopakowany pile bunker. itd itd

teraz nie maja, ale juz wiadomo, ze np Test taki rzut bedzie mial. mnie ciekawi te 5 czaszek


Post został pochwalony 0 razy
Wto 1:08, 29 Sie 2006 Zobacz profil autora
Liberty666
Stały bywalec


Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 452
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Elbląg

Post
Nie zdziwię się jak jedna z nich będzie się naprowadzać.
Cytat:
wogole podobno postaci, która chce rzucić na moment przez rzutem świeci się na bialo

Czyli jednak dla każdej postaci będzie inny moment wyrwania z rzutu?


Post został pochwalony 0 razy
Wto 10:11, 29 Sie 2006 Zobacz profil autora
Epic
Weteran


Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 743
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań/Włocławek

Post
Bridget:
Force Break:
Roger Rush: 5 hits and stagger lowered? Hit stun maybe?.
Roger Hug: Speed and efficiency improved, can be performed in Air.
New Special:
No new specials.
Voices:
Rolling movement now has a "special move" voice added.
New voice actress.
Color:
No color changes as of yet.
Specials:
There's now going to be a difference between HSS_5 and HSS_6. Distance apparently.
Normals:
5P auto taunt removed, obviously.
6K now has an FRC.
Buri now has a descent throw. You can RC for 5K~6S~B&B. Increased Frame advantage after throw so Buri gets an actual set-up XD
Stats:
Her defense is lowered. Possibly even below Chipp(Slash) <----Hahah


Post został pochwalony 0 razy
Wto 14:25, 29 Sie 2006 Zobacz profil autora
Epic
Weteran


Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 743
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań/Włocławek

Post

gore: to prawdopodobnie jest slide
dol:tak wyglada slash back


Post został pochwalony 0 razy
Wto 18:33, 29 Sie 2006 Zobacz profil autora
Fuji
GUILTY GEAR <b><font color=gold>GUILTY GEAR</b></fo


Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 1173
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Stolica Guilty Gear'a

Post
katastrofa


Post został pochwalony 0 razy
Wto 18:50, 29 Sie 2006 Zobacz profil autora
ostatni_tyran
Użytkownik


Dołączył: 09 Maj 2006
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
No i okazuje sie, ze Slash Back to "tylko" lepszy IB, w dodatku z kara, jesli nie trafimy precyzyjnie na atak przeciwnika (timing pewnie bedzie podobnie wyzylowany jak przy IB, bo inaczej to nie mialoby wiekszego sensu).

Ja mysle, ze tym gosciom naprawde zalezy na tym, aby kolejne ich gry byly jak najbardziej uczciwe i wywazone (no, moze w najgorszym razie stawiaja to na drugim miejscu za mamona Wesoly), dlatego ciesze sie na mysl o nowym, jeszcze bardziej rozbudowanym GG. Inna rzecz, ze do pelni szczescia wystarczylby mi zwykly XX/ ze zmniejszonym damage z VV i poprawionymi paroma rzeczami, ale jesli mam w perspektywie czasu dostac nowa gre z tej serii, ktora chyba nigdy nie zawiodla fanow (Isuka?), to ciesze sie na te mysl. A na razie jest Slash i jesli okaze sie, ze Core zawiedzie na calej linii (widze na to jakies 1% szansy), to zawsze bedzie mozna zostac przy XX/. A jesli np. bedzie tak, ze Core wyjdzie na domowe sprzety dopiero za rok z gora i to w dodatku na PS3, to wielu z nas bedzie i tak przez dluzszy czas skazanych na Slasha Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Wto 19:16, 29 Sie 2006 Zobacz profil autora
Epic
Weteran


Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 743
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań/Włocławek

Post
nie wiem w czym Fuji widzisz katastrofe??

patrzac na te screeny podoba mi sie nowy design. co do slasha back'a to po ujawnieniu dzisiajszych info nie wiem po co on wogole jest potrzebny skoro jest instant block, a co do slide'a to bardzo fajny dodatek, dodajacy troche realizmu, bo po pile bunkerze realizm podpowiada, ze postac leci szorujac po ziemi Wesoly nowe areny tez sa niezle, choc moglyby byc bardziej interaktywne lub cos podchodzacego pod MvC2/CvS2. same dodatki do postaci tez wygladaja ciekawie(no moze poza zabraniem loopow), widac ze nie jest to juz tylko: 2 nowe areny i 2 nowe postacie, ale cos jakby GGX3.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 20:11, 29 Sie 2006 Zobacz profil autora
Liberty666
Stały bywalec


Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 452
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Elbląg

Post
Zajebiste. Już się nie mogę doczekać tej gry.
Te żółte kółeczko rządzi.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 20:23, 29 Sie 2006 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum Guilty Gear Team Poland Strona Główna » Guilty Gear Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 20, 21, 22  Następny
Strona 6 z 22

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin