Forum Guilty Gear Team Poland Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Guilty Gear: Accent Core -Dyskusja Ogolna
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 20, 21, 22  Następny
 
Odpowiedz do tematu    Forum Guilty Gear Team Poland Strona Główna » Guilty Gear Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Guilty Gear: Accent Core -Dyskusja Ogolna
Autor Wiadomość
Pro8e
MODERATOR <b><font color=white>MODERATOR</b></fo


Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
No widzicie, no i Epic na poczatku narzekal a teraz juz jest bardziej ZA. hlopaki nie bojcie sie, ci ludzie to zawodowcy, co pokazali tworzac GGXX, #R i Slasha (ktore jakby nie patrzec, ilekroc wychodzily to wszyscy byli zachwyceni, wiec ja sugeruje nie spinac posladow, zluzowac kotwice i łejtowac na niusa a nie narzekac (ale sie mlodzienczo wyrazilem ), bo gra na pewno nie bedzie zla, a nareszcie duza ilosc nowosci znacznie urozmaici rozgrywke i Cieslak bedzie sie musial uczyc wszystkiego na nowo Wesoly (nie przejmuj sie, wiesz ze cie lubie ).


Post został pochwalony 0 razy
Wto 20:37, 29 Sie 2006 Zobacz profil autora
Fuji
GUILTY GEAR <b><font color=gold>GUILTY GEAR</b></fo


Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 1173
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Stolica Guilty Gear'a

Post
ta gra mnie jakos nie przekonuje jka wyjdzie to dopiero sie porzadnie wypowiem ale jak na razie jestem zdecydowanie na NIE

areny nie sa wogule podobne do poprzednich aren hmm

jakie nowe postacie kltos ma ich zdjecia niech wkleji jak moze


Post został pochwalony 0 razy
Wto 20:45, 29 Sie 2006 Zobacz profil autora
Pro8e
MODERATOR <b><font color=white>MODERATOR</b></fo


Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Post
Oficjalnie potwierdzonych nie ma zadnych nowych postaci. Ani judgement, ani reaven. Nic jeszcze o tym nie jest wiadomo. Ponoc sporo postaci ma byc calkowicie na nowo przerysowanych (czyt. nowe sprajty) np. Eddie, Order (i narazie zdecydowanie nie nalezaloby sie kierowac dotychczasowymi filmikami, bo to tak wczesne bety, ze to raptem dorysowane rzeczy do juz nam znanych).


Post został pochwalony 0 razy
Wto 20:49, 29 Sie 2006 Zobacz profil autora
Epic
Weteran


Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 743
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań/Włocławek

Post
za tym za czym bylem przeciw nadal jestem, wyrywanie i slash back na nie, bo po co? wogole slash back nie zabiera wogole tension, wiec kompletnie nie rozumiem po co to, niech wyrzuca instatnt block i wrzuca to. areny sa fajne, cos nowego przynajmniej, nowe odglosy postaci, nowa muza itd wszystko ok, bo sluchanie tego samego troche nudzi ja chcialbym cie cos wiecej dowiedziec o samych postaciach, tzn nie o zmianach, bo te juz sa, tylko jak te zmiany wplywaja na sama rozgrywke. co do zmiany sprite'ow to idzie to nawet troche dalej, bo Eddie ma calkowicie nowe ciosy, nie ma juz rekina, tego ostrza z K, Testament ma inna animacje Gravediggera, wiec widac, ze chca tez troche odnowic postacie, a do tego bedzie szybciej, bardziej kolorowo i ogolnie jol Mruga pozostaje czekac na kolejny Location Test.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 21:13, 29 Sie 2006 Zobacz profil autora
Liberty666
Stały bywalec


Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 452
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Elbląg

Post
Instatn blok to instant blok. Slash Back nie będzie miało nic wspólnego z blokiem. Będzie to na zasadzie parry z SC czyli zrobisz to kolesiowi i masz wystarczającą przewagę w klatkach by ukarać. A ukarać będziesz mógł bo po tym jak zrobisz Back Slasha na jakiś cios to przeciwnik nie będzie mógł kontynuować gatlinga czyli pozostaje mu blokować bo następny atak będzie mógł zrobić dopiero po recowery, o którego długości dowiemy się z frame daty która prawdopodobnie też ulegnie zmianie wraz z hit boxem jako ze sprajty od nowa będą rysowane, czy mówiłem wam już że balonik Dizzy będzie się teraz naprowadzał?


Post został pochwalony 0 razy
Wto 21:33, 29 Sie 2006 Zobacz profil autora
kowal
Bywalec


Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
co do zmiany designu Edka i paru innych osob to jetsem za. Sory ale wiele postaci ma tak debilne ciosy ze psuja cały efekt. Te ryby Edka czy ogon Dizzy, drzewka Testa czy ten rozowy glut, kwiatek Millli, kapelusz INO mnie drazniły na maxa i kompletnie nie pasowały do tych postaci. Ja rozumiem ze zakrecony Faust ma idiotyczne ciosy ale pasuja one do jego charakteru i stylu. Ale Edek chocby z racji czarnego kostium i faktu slepoty był jedna z bardziej haryzmatycznych postaci w grze taki wyrachowany nieszczesliwy skurwiel jak gruzlik Ukyo z SamSho a tu naraz cios ... ryba i cały efekt idzie sie jeb****.
Muza w GG nie liczac kwałka Jam, Pot, z planszy Eddiego i Venoma była zawsze skopana i do szału mnie doprowadzała, ona nie była kiepska bo od strony technicznej nawet niezle było to zrobione ale samam melodia drazniła w Slashu te 2 kwałki co doszły (ABA) były jzu lepsze i w innym stylu. Wiec mam nadzieje ze takie beda te nowe w Core.

ten slide wyglada niezle fajne fajne cos podobnego było w Galaxy Fight (taka gieraka neogeo z bardzo fajnym systemem) tam jak koles zarobił z rozbiegu to leciał własnie koziołkujac i rysujac po glebie wiec ja jestem ZA!


Post został pochwalony 0 razy
Wto 21:44, 29 Sie 2006 Zobacz profil autora
Epic
Weteran


Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 743
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań/Włocławek

Post
hmmm Kowal spytam tak z czystej ciekawosci: to po jakiego grzyba w to grasz skoro na kazdym kroku wspominasz o chujowej animacji, beznadziejnych ciosach, a teraz dokladasz muze i design postaci, co? bo to mnei ostro nurtuje..... dla mnie kofy, ss, svc ssa wiec w nie nie gram, nawet na sile.....


Liber no ok, ale po co to komu? ludzie to wymasteruja i zrobi sie sf3rd, ze bedzie pol walki poke'owal bojac sie parry.... moim zdaniem zbedny dodatek. zreszta po co sie o to klocimy....zamin ktorys z nas to opanuje to dostanie tyle razy baty, ze mu sie 5 razy odechce Wesoly

Liber cos dla Ciebie:

Dizzy's Gamma ray does more damage now as said earlier. Takes 80-90% on Chipp. LOL


Post został pochwalony 0 razy
Wto 22:40, 29 Sie 2006 Zobacz profil autora
kowal
Bywalec


Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
no o animacji nigdy nie wspominałem:) bo jets dobra, po grach SNK to kazda animacja jest dobra...

a gram bo nie am nic lepszego obecnie do pogrania haha, gram w to dla paru postaci i ich taktyk ktorych nie ma w innych bijatykach bo to uczy myslenia i zmienia podejscie rowniez w innych tytułach. nie zmienia to jednak faktu ze dla mnie to gra w ktorej jest pełno sprzeczonsci sa rzeczy super i sa zjechane, z jednej strony orginalnosc i perfekcja z drugiej kicz i bezguscie. drazni mnie brak balansu miedzy tymi zagadnieniami. Muza jest tutaj własnie idealnym przykładm sa kawałki ktore mozna wrzucic do winampa i słuchac nawet po 100x a sa tez takie co szlag trafia po 5 sek słuchania. W kazdej grze sa lepsze i słabsze utwory ale tutaj te słabsze zwyczajnie draznia.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 23:07, 29 Sie 2006 Zobacz profil autora
Liberty666
Stały bywalec


Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 452
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Elbląg

Post
Cytat:
Dizzy's Gamma ray does more damage now as said earlier. Takes 80-90% on Chipp. LOL
O tak, fajnie będzie skosić Proba jednym superkiem .

Wracając do Slash Backa, wydaje mi się że dodali go głównie po to by dać większe szanse broniącemu się przy 20 sekundowym pressingu gdzie co sekunda atakujący zapodaje jakąś 50kę. Instant Block nie zawsze się w takich sytuacjach sprawdzał w obronie.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 23:26, 29 Sie 2006 Zobacz profil autora
Epic
Weteran


Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 743
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań/Włocławek

Post
tak, ale czy pomsleli o fakcie, ze teraz na lecace bile venoma czy pociski ky kazdy bedzie ziewac i SB? :/ albo ex beast testa z daleka? zwykly SB i dupa z pressingu:/


Post został pochwalony 0 razy
Wto 23:49, 29 Sie 2006 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum Guilty Gear Team Poland Strona Główna » Guilty Gear Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 20, 21, 22  Następny
Strona 7 z 22

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin